loppuraskauden pahoinvoinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras rv28+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras rv28+5

Vieras
Onkos kellään kokemuksia loppuraskauden pahoinvoinnista?

Itselläni on nyt parin viikon sisällä ollut muutaman kerran, että olen herännyt yöllä, että on kuuma ja törkeen pahaolo ja on saanut mennä oksentamaan. Ja sitä tavaraa on riittänyt, että on joka kerta ajatellut etten koskaan ole oksentanut niin paljon :/ Päivisin ei ole mitään pahoinvointia ollut, muuta kuin oksennus öiden jälkeen aamupäivät hiukan heikossa hapessa.

Onko sulla verenpaine ihan normaaali? Mulla oli ekassa raskaudessa kohollaan ja oksensin just loppuraskaudesta. Selviskin sitten, et oli ihan raskausmyrkytys ( onneksi kuitenkin lievä sellainen).

Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
Onko sulla verenpaine ihan normaaali? Mulla oli ekassa raskaudessa kohollaan ja oksensin just loppuraskaudesta. Selviskin sitten, et oli ihan raskausmyrkytys ( onneksi kuitenkin lievä sellainen).

Kyllä mulla on aina ollut verenpaine tosi hyvä. Nyt neuvolakäynneilläkin lukemat olleet jees tai vähä alakanttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kettu:

Kyllä mulla on aina ollut verenpaine tosi hyvä. Nyt neuvolakäynneilläkin lukemat olleet jees tai vähä alakanttiin.

Olisko ihan vaan närästystä? Ehän syö illalla liikaa? Kannattaa kokeilla närästyslääkettä, esim Gaviscon liuos on aika tehokasta ja sitä voi käsittääkseni käyttää raskausaikana..

Yhteistyössä