Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

pakko oli tulla kommentoimaan tuota mahan mallia..
Minusta siihen ei voi luottaa, koska ihmiset on eri rakenteisia jne. Mulle tosin aina sanottu että poikamah ja kolme poikaa onkin, mutta eipä sitä tiiä onkos e maha tytöstä sen kummempi.. Moni on sanonu ettei mahan mallista ole huomannut.. joillakinhan se voi näkyä selvemmin onko typy vai poika.. Tänne oliskin kiva saad aerikseen poikamahat alusta loppuun tai 20 eteenpäin ja tyttömahat alusta loppuun tai 20+ niin niistä pystyis helpommin vertaileen onko niissä tyttömasuissa ja poikamasuissa erilaisiakin vai onko ne samanlaisia palloja =D
Ihan mielenkiinnosta ehdotan jos joku muukin innostuu niin ketjut voisi aloittaa.. Itse vasta 18rv joten en tähän pinoon vielä astu..
 
Tässä munkin massua pitkästä aikaa, eli kuvassa 34+1. Nyt menossa 34+4, eli muutama päivä sitten. Oon jatkuvasti saanu kuulla, että maha on tosi pieni viikkoihin nähden, mut sf-mitta huitelee kuitenki melkein yläkäyrällä. Tosin eihän se suoranaisesti vauvan koosta kerro, mut ainakin se on kasvanu kuitenki koko ajan :)
Aijaa.com - 10700871
 
  • Tykkää
Reactions: Tunafish-78
Alla eka kuva tähän ketjuun, otettu 21+0 eli pari päivää sitten =) Vertailuksi oikealla puolella 4+0 kuva jossa näkyy alkuperäiset maharöllykät :D Vaikka siinäkin oli kyllä jo hiukan turvotusta (seli seli)... Onpa ihanaa että voi postittaa kuvia jo loppupuoliskon mahakuviin :heart: Ihania masuja kaikilla!!

 
  • Tykkää
Reactions: Tunafish-78
Täällä poksuu tänään "virallinen raskausraja" eli rv 22+0. Mittasin tänään myös mahan ja oli leveimmästä kohtaa eli navan kohdalta 97cm, ennen raskautta noin 72cm, joten onhan noita senttejä tullut, mutta myös kiloja. Tähän mennessä varmaan noin 10kg :(

 

Yhteistyössä