Samaa mietin itsekin, nyt on 31+2 täynnä ja maha junnaa samassa koossa koko ajan, vaikka sf-mitta oli taas kasvanut 3cm. Välillä alkaa ärsyttää, kun joku sanoo ettei musta edes huomaa, että olen raskaana ja vähän reilu 8 vkon päästä on LA. Ei ole kilojakaan tullut kuin tuurilla päälle 4kg koko raskauden aikana. Olen 173 cm pitkä ja pitkäselkäinen myös + leveä lantio, että kai sillä on tilaa tuolla möyhiä. Yhden plussan mä olen tässä pienimahaisuudessa silti huomannut; mahan liikkeet näkyy tosi selvästi välillä liikkuu toinen puoli mahasta kunnolla toiselle puolelle.huoh. niin epäreilua että kaikilla muilla on jo aikasessa vaiheessa niin ihanat pallot ja mulla vaan tommonen typerä pieni kohouma. sf-mittakin ihan alakäyrällä koko ajan, kuulemma niin pitkä selkä että tilaa levitä sinne sisälle ja sivuille eka. mälsää. kukaan ei usko kun sanon että enää 6 viikkoa laskettuun
Gisele ja Vormisto 34+1
Ihana masu! ;D voi kun itselläkin olisi tuollainen edes, mut ei kasva ni ei kasva
Uusi kuva, pari viikkoa edellisestä 36+5 - kasvaako tää ollenkaan. Ahdistuksen määrä mahassa kyllä kasvaa. Kaveri liikkuu kiitettävästi, ei ole laskutunut ja heittää jatkuvaan arpaa ollakko ylös- vai alaspäin
sannri
Ihana on massu!