Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tähtirata Poikaa veikkaisin :)

Lara- Onpas sun masu kasvanut kahdessa viikossa!

Mun pitäisi kanssa taas ottaa kuva, mutta maha ei tunnu hetkeen kasvaneen. Tosin meen muuteski reilusti käyrien yläpuolella :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya 82:
Ihania mahoja, kun jokaisella on niin omanlainen :heart:
Tähtirata Poikamahaltahan tuo näyttäisi? :)

Mun kupu juuri äsken kuvattuna, 22+5:

Saapi veikkailla kumpi, jollei jo tiedä tai ole luntannut :)
Poikahan siellä ja veikkaisin myös samaa teidän osoitteeseen :heart: B)

Alkuperäinen kirjoittaja J84:
Ihana massu kasvanut sulle :heart: Asusteleekohan yksiössä poika, on ihan sen mallinen :) Onko sulla edestä päin otettua kuvaa? :D
Eipä ollut tuoretta niin räpsäsin tuossa äsken. On muuten hankalaa ottaa itse edestäpäin :LOL:

Huomasin tuossa itsekkin, että onpas pyöreä :D
Sivusta näyttää ihan suipolta!
Viikot 28+1.
Niin ja en tiedä kumpi siellä asustelee, saa muutkin arvata! :)

Alkuperäinen kirjoittaja J84:
Lara-: nyt en olekkaan niin varma, et kumpi masussas on, sivusta katsottuna näyttää ihan poikamahalta, mutta edestä se on jotenkin niin...vaikee :D Mutta kaunis se silti on, sopii sulle hyvin :)
Kiitos kaunis :) Mä en kyl tiiä miltä se näyttää kans...

Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:

Siinä meikän "pikku" pömppis raskausviikoilla 21+1.
Ja tässä vähän kuvapäivitystä, tänään raskausviikkoja 24+4. Napa pullahtaa pian ulos. :D

Huomenna poksutaan, niin sen kunniaksi nappasin äsken nopeasti pari uutta masukuvaa. Kuvat otettu HYVIN likaisen peilin kautta eli kuvanlaatu on vähän kärsinyt. :D

Nyt tänään siis raskausviikkoja 28+6, tuntuu että masu olis kasvanut kamalasti ja painaa ainakin helkkaristi enemmän kuin aiemmin mutta kun näitä kuvia vertailee, niin eihän se ole suurentunut ollenkaan? :xmas: :D

Ihania masuja!!!

mennikäistyttö: Ei näytä kauheesti kasvaneen kyllä (siis mitenkään dramaattisesti?) mutta muotoa on vähän tullut!! Kauniisti se tulee kuitenkin tohon eteen :)

Tridian: Kunnioitettavan kokoinen masu sulla! Ihanan seesteinen kuva!

Yhteistyössä