Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Alkuperäinen kirjoittaja tiinahuu:
mamina voihan se ollakkin niin, osa on sanonu et olis poika, osa taas et olis tyttö niin ei oikeen ota siitä sitten selvää :D
miulle sano kaikki esikoisesta että ois selkeesti poika, mutta tyttö tuli:D -siis mahan perusteella arvioivat, silloin ei ultrassa kysyttykään.
 
huoh. niin epäreilua että kaikilla muilla on jo aikasessa vaiheessa niin ihanat pallot ja mulla vaan tommonen typerä pieni kohouma. sf-mittakin ihan alakäyrällä koko ajan, kuulemma niin pitkä selkä että tilaa levitä sinne sisälle ja sivuille eka. mälsää. kukaan ei usko kun sanon että enää 6 viikkoa laskettuun :(

Gisele ja Vormisto 34+1
 
Gisele: Älä huoli! Ei mullakaan mikä jättimasu ole ja sf-mitta on viihtynyt koko ajan hieman alakäyrän yläpuolella kasvaen todella maltillisesti. Ekaa odotan. Mulla taas vauva porautunut syvälle lantioon (ultrassa todettu). Uskon, että meilläkin ne masut vielä pomsahtaa kunnolla esiin kun on vielä monta viikkoa edessä odotusta! =)

Toive81 ja kyytiläinen Mini 31+3
 
Gisele täällä toinen minimaha nyt rv 29 ja maha on olematon, en edes viitsi vaivautua kuvaa ottamaan, kun ei tässä ole juuri mitään kuvattavaa. Ärsyttää ihmisten päivittely tästä mun mahan koosta, pääasia, että vauva voi hyvin ja kasvaa. Mulla kolmas lapsi tulossa, enne on ollutkin jättimahat, niin nyt nautin tästä ministä :D
 

Yhteistyössä