P
Perhoinen84
Vieras
Aamulla nousin siinä vähän vaille kuusi ja sanoi miehelle "kello on kuusi sun pitäis nousta"(tämäkin perustuu siihen kun mies sanoi illalla että sano hänelle sit kun nousen ite) vastaukseksi sain " joojoo,mä laitan kellon herättää varttia yli " noo menin alakertaan sitten meikkaa rauhassa.Lapsetkin vielä nukku.Miehes vie aamuisin lapset tarhaan. No sitten meen 25vajaa seittemän sanoo miehelle "eikö sun pitäisi jo oikeesti nousta" niin hän alko syyttää mua ettei hän ollut noussut,lateli kaikki rumuudet suustansa.
Hänestä minun olisi pitänyt herättää lapset silloin kun itse herään ja pukea heidät valmiiksi joten kun mies nousee sängystä,MITÄ kellon aikaa luojakaan ei tiedä niin lasten pitäisi nököttää alhaalla vaatteet päällä että ovat valmiina kunnes mies herää.
Oliko muka MUN vikaa että mies ei noussut?on jo aikoihin eletty ettei 26vuotias mies osaa ite nousta ajoissa että ehtii töihin,onko se mun tehtävä valvoa että hän nousee??
No minun piti sitten lähteä jo melkein heti kun olin miehen huudot kuunnellut,puin likan sitten ulkovaatteita vaille valmiiksi ja painelin ovesta.
kyllä taas tuli mietittyä että miks mä palasin,tätäkö tää alkaa taas olemaan.
Ei voi lähteä töihinkään ilman vitutusta. :ashamed:
Hänestä minun olisi pitänyt herättää lapset silloin kun itse herään ja pukea heidät valmiiksi joten kun mies nousee sängystä,MITÄ kellon aikaa luojakaan ei tiedä niin lasten pitäisi nököttää alhaalla vaatteet päällä että ovat valmiina kunnes mies herää.
Oliko muka MUN vikaa että mies ei noussut?on jo aikoihin eletty ettei 26vuotias mies osaa ite nousta ajoissa että ehtii töihin,onko se mun tehtävä valvoa että hän nousee??
No minun piti sitten lähteä jo melkein heti kun olin miehen huudot kuunnellut,puin likan sitten ulkovaatteita vaille valmiiksi ja painelin ovesta.
kyllä taas tuli mietittyä että miks mä palasin,tätäkö tää alkaa taas olemaan.
Ei voi lähteä töihinkään ilman vitutusta. :ashamed: