Saako olla vihainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmu

Vieras
Mies lupasi nousta tänään naistenpäivän kunniaksi, vein vauvan 9kk 10 vaille 7 isälle, joka oli nukahtanut sohvalle.

Puoli tuntia sen jälkeen vauva könysi makuuhuoneeseen ja herätti minut.

Mies kuorsas sohvalla. Ehkä 20min ja isommat lapsetkin heräsi.

Mä olen tosi vihainen, en niinkään sen takia etten tasskaan saanut nukkua, vaan sen takia, että tuo vauva on yksin täällä pyörinyt puoli tuntia! Voi luoja mitä olis voinut sattua!!

Miten te muut reagoisitte?

En tiedä mitä miehelle sanon kun nousee....

meillä moinen tavallista. enää en edes haaveile nukkumisessta, lapset 2 ja3 mut ei mun mielestä pärjää yksin, mies vetelee sikeitä sohvalla kun lapset tullu herättelee. tekisi mieli polttaa koko sohva, se tekee miehestäni sohvaperunan, ja muut joutuu istuu lattialla.

Kyllä veetuttaa, ihan kiehuttaa... mulla on vaan tullut näiden vuosien jälkeen riitatilanteessa sellainen olo, että minä aina ylireagoin ja nielen sitten sen kiukun ja unohdan....

Kohta kaivan imurin ja alan sitä huudattamaan!!

Tuo on kyl aika törkeää..
Meillä kävi esikon vauva-aikaan niin että mies oli nukahtanut "vahtivuorollaan" ja meinas käydä huonosti..esikko oli just tuollaisessa liikkuvassa iässä.

Nykyisinkin varmistan monta kertaa että mies on kunnolla hereillä, eikä pitkällään, kun hänet vahtijaksi pyydän.

Ei ole ylireagointia suuttua tuollaisessa tilanteessa. Jos on sovittu että jompi kumpi vahtii lapsia niin kyllä siihen pitää voida luottaa että näin myös tapahtuu. Todella vastuutonta käytöstä. Jos meillä kävis noin niin mies sais kyllä ympäri korvien. Meillä ollaan hereillä vielä neljävuotiaankin kanssa ja tullaan olemaan varmaan kouluikään saakka. Kotona tapahtuu suurin osa tapaturmista.

Yhteistyössä