Oon välillä aika kyllästynyt mieheen ja sen asenteeseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reilua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reilua

Vieras
Ollaan nyt molemmat kotona, mies saikulla "alkavan keuhkoputkentulehduksen" takia, lääkäri antanu 3 päivää lomaa muttei kuuria. Minä kotiäiti, lasten kanssa kotona aina. Tällä hetkellä mulla on mahatauti, ripuli ja kauhee mahakipu. Aamulla lapset heräs seiskan jälkeen, mä en kyennyt ylös sängystä, oli niin paha olo. Sanoin miehelle että voisko hän nousta lasten seuraks kun musta ei siihen ollut. Mies siis muuten ihan kunnossa, mitä nyt välillä yskittää ja päätä särkee. Ajattelin, että kaipa se nousee vaikka aamu-uninen onkin. Sit mies vaan tokaisi: "Ei tää nyt saikulta oikein tunnu, kun pitää nousta kukonlaulun aikaan ylös" johon minä että no jää nukkuun minä nousen niin mies "minä oon saikulla, sinä kotiäiti, hoida hommas, ei mun kuulu nousta saikulla ekana" ja eiku minä vaan lasten kans ylös ja seurasin niiden touhuja pöntöltä kun en muuhun kyennyt. Ei oo mies vieläkään herännyt, sillä kun on saikku ja ilmeisesti se tarkoittaa, että saa nukkua koko päivän vaikka vaimo olis mahataudissa. En vaan enää kohta jaksa.

Koko yön juoksin ripulilla, oksensin muutamia kertoja, hereillä olin siis... Sitten kun aamuyöstä alkoi ripulointi helpottaa niin ehdin muutaman tunnin nukkua ja piti nousta niin taas alkoi vessassa ravaaminen. Vissiin se pystyasento "laukaisi" tilanteen.

Miehen mielestä saikulla pitää saada levätä koko ajan, ei tarvii nousta ylös koko päivänä sängystä, vaikka olis käytännössä työkykyinen. No, minä kotiäitinä en taas saa sitä saikkua vaikka oikeasti tarviisinkin, on vaan jaksettava aina, vaikka ei jaksaiskaan. Ajattelin vaan, että tänä aamuna olisin saanu kerrankin sairastaa, kun mies kerta oli kotona mutta ilmeisesti se saikkulappu antaa syyn olla enemmän sairas kuin oikeasti on.

Ja astrolabe, kiitos vinkistä. Taidanpa sanoa noin kun mies herää. :)

mikähän on miehen versio asiasta? Se varmaan ajattelee että heti kun hän jäi saikulle kotiin niin yllätys yllätys, juuri SILLOIN iski vaimolle hiiirmuinen mahatauti eikäpystytehämitään

mikähän on miehen versio asiasta? Se varmaan ajattelee että heti kun hän jäi saikulle kotiin niin yllätys yllätys, juuri SILLOIN iski vaimolle hiiirmuinen mahatauti eikäpystytehämitään

Niin minähän teeskentelen ripulointia, jo eilen illalla teeskentelin ennen kuin mies kävi lääkärissä. Vedin tuossa purkillisen laksatiiveja että varmasti p*ska lentää kun mies kerrankin on kotona saikulla. Jooh... :headwall:

Mies heräsi yhden maissa, huusi että "huomenta, saiskos aamiaista sänkyyn". En tiedä oliko vitsi vai mikä muttei kyllä naurattanut. Meni puolisen tuntia ja tallusteli keittiöön, kysyi olenko suuttunut, en vastannut mitään. Tuolla se nyt on lasten kanssa, valittaa niille miten häntä yskittää ja keuhkot lentää pihalle. Joo, ehkä se on kipeänä mutta mun mielestä myös minä olen kun multa lentää paskat pihalle vähän väliä, yököttää ja on heikko olo.

Taas tätä...avaa se suusi ja sano miehelle, että nyt perkele ylös minä olen kipeä! Jos mies on noin tyhmä/itsekäs, niin pakkohan se on. Tosin, en kyllä jaksais tuollaista asennetta hetkeäkään ja vituttaisi todella paljon se, että joutuisin sanomaan miehelle tuosta!

Mutta: lakalla sietämästä tuollaista paskakohtelua! Ei tarvi sitten marttyyrina kuolla.

Mies heräsi yhden maissa, huusi että "huomenta, saiskos aamiaista sänkyyn". En tiedä oliko vitsi vai mikä muttei kyllä naurattanut. Meni puolisen tuntia ja tallusteli keittiöön, kysyi olenko suuttunut, en vastannut mitään. Tuolla se nyt on lasten kanssa, valittaa niille miten häntä yskittää ja keuhkot lentää pihalle. Joo, ehkä se on kipeänä mutta mun mielestä myös minä olen kun multa lentää paskat pihalle vähän väliä, yököttää ja on heikko olo.

Kai edes nyt pääsit lepäämään?

[QUOTE="tiina";28115498]Kai edes nyt pääsit lepäämään?[/QUOTE]

Menin lepäämään, en kysynyt saanko mennä. Makailen sängyllä nettiä selaten, välillä lapset käy täällä kysymässä "onko pipi?".

Jos meillä mies tekisi minulle noin niin saisin hirveen huuto raivarin. Löisin äijälle buranapaketin kouraan ja sanoisin, että vedä ukko tosta. Meillä ei kyllä tollainen peli vetelisi. se hoitaa lapsen joka on vähemmän sairas.

[QUOTE="sammakko";28115559]Jos meillä mies tekisi minulle noin niin saisin hirveen huuto raivarin. Löisin äijälle buranapaketin kouraan ja sanoisin, että vedä ukko tosta. Meillä ei kyllä tollainen peli vetelisi. se hoitaa lapsen joka on vähemmän sairas.[/QUOTE]

Joo, meilläkin yleensä se joka on vähemmän sairas hoitaa lapsen mutta miehen mielestä nyt hän on enemmän sairas kun hänellä on oikein lääkärin antama saikkulappu ja silloin pitää saada sairastaa.

Yhteistyössä