Loppu häämöttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piiukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piiukka

Vieras
6 viikkoa on takana ja 6 ja puoli kiloa on pudonnut. Alkuperäinen 10 kilon pudotus on siis lähellä. Olen lisännyt siihen jo 2 kiloa lisää eli haluan 58 kiloiseksi! Aikaa asetin itselleni toukokuun loppuun, mutta tätä vauhtia se saavutetaan jo ennen. Katselin itselleni jo Hobbyhallista sellaista Niken tiukkaa urheilupukua. Olenhan siihen jo varmasti rahat säästänyt jättämällä herkut kauppaan! Onnea myös muille laihdutukseen, kerron kun olen tavoitteeni saavuttanut! =)

Hieno saavutus :flower: . kyllä tollainen kannustaa jatkamaan siihen haluttuun kilomäärään. Mä ajattelin kanssa palkita itseni farkuilla ja paitiksella kun läskit on lähtenyt. Tarve olisi jo nyt mutta ajattelin säästää uudet vaatteet ikään kuin porkkanaksi. Onko muut luvanneet itselleen palkintoja ?

Kesäksi tyköistuvampia vaatteita! En raaski vielä talvijuttuja ostella mut kesäksi on pakko päästä raskauksien aikaisista "salihousuista" eroon! :whistle:
jA HIENO ON SAAVUTUS! ONNEA SULLE! :wave: Taitaa nälkä kasvaa syödessä niin sanotusti... :D Tässä laihdutuksessakin.

Mä en oo nyt ostellu mitään vaatteita, kun tuolla kaapissa on jo valmiiks sellasia vaatteita, mitä en oo vielä päässy käyttämään. Toissa vuonna häämatkalta ostin kivoja kesä vaatteita ja oon jostain ale myynneistä ostanu kans vähän pienempää kokoo, siltä varalta et niille olis joskus käyttöö ;) . Mulla on paino tippunu 4 kg kuukaudessa, mut viel ois ainaki toiset 4 kg tiputettava, sit olisin tavoitteessa. Tosin nyt alan olla jo siinä painossa joka oli ennen raskautta, mut olishan se kiva olla viel vähän hoikempi ja kevyempi =) .