Lopetin tupakoinnin tänään ja äääääääk mitkä niksat!!!

"venla"
Munkin on pitäny monesti lopettaa, koska vauvaa ei ole viel näkyny eikä kuulunu... Tosin ei sitä tullut sillonkaan kun en polttanut, joten... Mut kamalasti tsemppiä siulle!
 
Tsemiä!!
Mulle riitti 7vuotta sitä p*skaa, nyt puolitoista vuotta polttamatta, ja voin sanoo että ei tee enää yhtään mieli =)
Kestät vaan vaikka viis minuuttia kerrallaan, mut joskus tulee se päivä kun huomaat ettet oo ees ajatellu tupakkaa :)
 
"odottaja"
Onnea päätöksestä! :)

Mä lopetin vasta raskauden alussa, tosin jo 5.viikolla, eli aika alussa. Siinä vaiheessa oli helppoa kun pahoinvointi oli rajua, pelkkä ajatuskin tupakasta oksetti ja ajattelin että vaikka mulla olis oikeus tuhota oma terveys, niin mulla ei ole oikeutta tuhota mun pienen terveyttä. Ja mulla on paha astma, mikä periytyy.

Nostan virtuaalihattua teille jotka ootte päättäneet lopettaa jo ennen raskautta! Tsemppiä savuttomuuteen ja vauva-onnea! :) :heart:
 
hyvähyvä
Lopetin 4 vuotta sitten ja vaikka en montaa vuotta polttanutkaan, silti aina välillä (harvoin) tekee mieli. Ehkä siitä ei koskaan pääse eroon. En ole silti sortunut polttamaan, ja toivottavasti kukaan muukaan ei sorru lopetettuaan! Kyllä oikeasti elämä on helpompaa kun ei polta :)

Tsemppiä kaikille lopettajille, hienon päätöksen olette tehneet!
 

Yhteistyössä