lopen uupunut

  • Viestiketjun aloittaja minna-marika
  • Ensimmäinen viesti
minna-marika
kaipaan hyviä neuvoja olen ollut väsynyt ja masentunut jo jonkin aikaa tai oikeastaan jo pitenpään olen vain siirtänyt sen myöntämistä itselleni kun sitä ei tunnu muutkaan ymmärtävän . mulla on kolme lasta joista kaksi nuonmaista sairstivat korvia ensimmäisen vuoden silloin jo olin väsynyt tämän nuorinmaisen ollessa 1,5 vuotias en jaksanut ,huvittanut lähteä enään mihinkään olin vain kotona sitten rupes seinät kaatuun niskaan siinä viheessa yksi ystävä kiskoi minut lähteen kursille ja se hiukkasen piristi nyt olen ollut töissä 7 kk ja taas rupee aamut oleen vaikeita ja väsyttää koko päivän ei tee muuta kuin :'( kun joku ei menen toivotulla tavalla mies ei ota mua todesta vaikka yritän sanoa että olen aivan loppu kaikkeen että pitäis päästä johonkin pois kotoa ja sais nukkua . nyt meillä oli viikolla hääpäivä tarkoitus oli että mentäis nyt viikon loppuna mokille kahdestaan eihän tähän sitten ammoja mistään viime tipassa vaikka olis ollut koko viikko aikaa hommata kun on ollut kotona mutta ei . kaikista eniten mua loukkaa kun ei voinut sanoa äitillensä minkä takia ollaan kahdestaan mökile menossa , nimittäin anoppi oli vain tuumannut että menkää lasten kanssa eikä tunnu hyväksyvän kahdenkeskisiä hetkiä ollenkaan kaikilla tuntuu oleolevan menoja juuri nyt taas tuli sitten koti viikon loppu kun ei jaksa lastenkanssa lähteä mihinkään . oikein hirvittää loppukuu meen polvileikkaukseen miten jaksan kaiken . tää teksti on aika sekavaa mutta kai se on tässä mielen tilassa normaalia
 
elokuuntähti
Sääliä et nyt varmasti kaipaa... vaan piristys ruiskeen!!!
Hanki itsellesi nyt omaa aikaa...miehesi kotiin tultua kerrot suoraan lähteväsi muutamaksi tunneiksi kavereitten kans kahville... että saat hieman hermolomaa lapsista ja ennen kaikkea kodista ja sen huolista!!!! Kummasti sitten tulee takaisin aivan uutena ihmisenä ja energisenä. ;)

Toimii ainakin mulla..
välillä itsestäkin tuntuu ettei jaksais lähtee mihinkään, mut sitko saa itsestään aikaiseksi pukea ulkovaatteet ja lähteä esim. puistoon tai kavereiden luokse lapsen kanssa huomaa että paljon helpompaa se tulee olemaan kuin kotona olo.. siellä kun molemmat pääsevät uuteen ilmapiiriin, niin hieman piristyy, eikä tarvitse tapella lasten kanssa läheskään samalla lailla...
Meillä pimu näyttää parhaimmat puolensa vieraissa ja huonoimmat kotona..siitä varmasti johtuen yritän päästä lähtemään päivisin ainakin puistoon!!!! jaksamisia! =) =) =)
 
Kuten huomaat..täällä on toinen lopen uupunut..luet vain minun kirjoittamani tekstin eilen..
Jos haluat keskustelu kaverin joka ymmärtää tilanteesi ja on itse MELKEIN samassa tilanteessa niin ota yhteyttä yksityisviestiin niin saat maili osoitteeni... =)
 

Yhteistyössä