Lopahti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä vikana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä vikana

Vieras
Mikäs voisi olla syynä kun tuolta mieheltä näyttää ihan äkillisesti hävinneen kiinnostus sänkyhommiin? Minä se aika aktiivinen olen ja kyllä ainakin olen ehdottanut nyt kulunut jo viikko ja ei mitään säpinää. Kuukauteen ei ole tehnyt aloitetta vaan minä olen aina aloittanut. Kesken ei kyllä ole jättänyt. Tunteet ei kuulema ole kuolleet ja epämielyttäväksi ei minua tunne. Mietityttää hieman että voisiko olla toinen nainen kuvioissa mukana. Mutta kertokaapa etekin miehet??????

En tiedä mutta meillä on ollut vähän sama juttu kanssa vähän aikaan ja olen yrittänyt kysyä että mikä on vialla? Onko minussa vai siinä että meillä on 7kk:n ikäinen vauva. Mutta ei kuulema ole niissä.
Että ei kuulema itsekään tiedä mistä johtuu. Ei ole kuulema muuta naistakaan kun olen kysynyt.
Mutta olen yrittänyt olla kärsivällinen kun en nyt olis vielä valmis viettämään sellaista parisuhdettakaan missä ei ole lainkaan seksiä.
Ja olen tämän kyllä miehelleki sanonut mutta ei ota tosissaan että minä kyllä kanssa kuulen mielellään muittenkin mieli piteitä.

Meillä on samanlainen tilanne.Ensin seksi väheni kertaan viikossa ja sen jälkeen kertaan kuukaudessa.Nyt on pitkään ollut jo niin että kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa saan mieheltä jos jaksan kiukutella ja anella ensin viikon.Miehellä ei ole toista ja rakastaa minua eikä halua erota.Toistaiseksi olen tyytynyt tähän tilanteeseen ja katselen kesään asti onko haluttomuus pysyvää,jos on niin erotaan.Pettämään en ala enkä suostu loppuelämääni seksittömänäkään elämään,vaihtoehdot on vähissä.

Just just.. miehelläkö ei voi olla kausia ettei tuo seksiosio aina niin houkuttele? Onko se ainoastaan meidän naisten etuoikeus olla haluamatta seksiä jos esmerkiksi jollain muulla elämän osa-alueella mättää tai ei muuten vaan kiinnosta tai jaksa? Meillä normaalisti harrastetaan seksiä kerran pari kuukaudessa tai kahdessa, miehen lomilla enemmän (mutta lomat ei olekaan siis "normaalisti"). ei se mieskään mikään kone ole, saanen rouvat hyvät muistuttaa.

Ihan oikeasti, puhukaa sen ihmisen kanssa siellä kotona! Ei me olla koneita kukaan, ei miehet eikä naiset. On paljon asioita, jotka pyröii päässä ja kaikki vaikuttaa loppujen lopuksi kaikkeen. Täältä voi löytyä monia vastaavia kokemuksi, mutta silti yksikään niistä ei välttämättä selitän sinun miehesi asiaa. Siis puhukaa sen oman ihmisen kanssa, vain sillä tavalla se syy voi selvitä! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 16:49 Samassa veneessä kirjoitti:
Meillä on samanlainen tilanne.Ensin seksi väheni kertaan viikossa ja sen jälkeen kertaan kuukaudessa.Nyt on pitkään ollut jo niin että kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa saan mieheltä jos jaksan kiukutella ja anella ensin viikon.Miehellä ei ole toista ja rakastaa minua eikä halua erota.Toistaiseksi olen tyytynyt tähän tilanteeseen ja katselen kesään asti onko haluttomuus pysyvää,jos on niin erotaan.Pettämään en ala enkä suostu loppuelämääni seksittömänäkään elämään,vaihtoehdot on vähissä.

Ei kykene ymmärtämään, kuinka heikoilla kantimilla suhde on, jos täytyy noin pian miettiä eroa sen takia, että ei seksiä saa tarpeeksi... Mitäs jos miehesi vaikka sairastuisi, eikä pystyisi enää koskaan yhdyntään, jättäisitkö hänet?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 01:55 Henna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 16:49 Samassa veneessä kirjoitti:

Ei kykene ymmärtämään, kuinka heikoilla kantimilla suhde on, jos täytyy noin pian miettiä eroa sen takia, että ei seksiä saa tarpeeksi... Mitäs jos miehesi vaikka sairastuisi, eikä pystyisi enää koskaan yhdyntään, jättäisitkö hänet?
Tämä on ehkä eri tilanne sillä seurustelusuhteemme on melko tuore ja haluttomuutta on ollut alusta asti.Mies kuitenkin sanoi alussa että hänellä on työväsymystä että kyllä tämä ohi menee.

ja painostus pahentaa tilannetta,tiedän kun itsellä välillä kausia ettei kiinnosta jos toinen kokoajan kimpussa niin menee hermo,joten jos saat miehesi puhumaan niin ok.ei se seksi ole ainut asia suhteessa rakkautta voi näyttää muutenkin.mä itse en koe seksiä kovin tärkeänä.Jos tuntee itsensä seksikkääksi seksikin maistuu paremmalta.kehu miestäsi... =)