A
a
Vieras
Ongelmana on ettei minua enää kiinnosta ollenkaan avopuoliso siinä mielessä kuin pitäisi.. Välillä tuntuu ajatuskin vastenmieliseltä. Ollaan seurusteltu reilu kolme vuotta, joten arki on astunut kuvioihin. Rakastan miestäni yli kaiken, mutta en tunne enää mitään seksuaalista häntä kohtaa (muut miehet kyllä himoittaa...). Ollaan aika kämppiksiä nykyään, vaihdetaan vain kuulumiset ja puhutaan jotain yleistä, ei osata enää keskustellakaan syvemmin. Onko vastaavia kokemuksia kellään? Miten selvitty tilanteesta?
Tätä on jatkunut noin vajaan vuoden, koko ajan vain pahentuen. En edes muista milloin harrastimme viimeksi seksiä. Turhauttavaa. Onko tämä vain nyt se koetinkivi parisuhteessa kun huuma häviää, vai mikä? En haluaisi erotakaan, mutta ei tällainenkaan elämä toimi. Olen yrittänyt viritellä mielialaa, ja muutenkin sytyttää kipinää välillemme, mutta se tuntuu jotenkin niin keinotekoiselta eikä toimi. Apua!
Tätä on jatkunut noin vajaan vuoden, koko ajan vain pahentuen. En edes muista milloin harrastimme viimeksi seksiä. Turhauttavaa. Onko tämä vain nyt se koetinkivi parisuhteessa kun huuma häviää, vai mikä? En haluaisi erotakaan, mutta ei tällainenkaan elämä toimi. Olen yrittänyt viritellä mielialaa, ja muutenkin sytyttää kipinää välillemme, mutta se tuntuu jotenkin niin keinotekoiselta eikä toimi. Apua!