Ai joo, minun poikani oli myöskin juuri 14 vuotias kun olimme kahdestaan Lontoossa. Vahingossa löysimme tämän:
http://www.thelondonbridgeexperience.com/
Oli aivan sikasiisti juttu, olimme aivan kahdestaan omassa ryhmässämme ja silti esiintyjät tekivät hommansa täysillä. Mieletön paikka ! Ei kyllä sovi hermoheikoille eikä painajaisiin taipuvaisille....
[QUOTE="maalainen";29109274]Ai joo, minun poikani oli myöskin juuri 14 vuotias kun olimme kahdestaan Lontoossa. Vahingossa löysimme tämän: The London Bridge Experience & Tombs | Scary Attractions in London
Oli aivan sikasiisti juttu, olimme aivan kahdestaan omassa ryhmässämme ja silti esiintyjät tekivät hommansa täysillä. Mieletön paikka ! Ei kyllä sovi hermoheikoille eikä painajaisiin taipuvaisille....[/QUOTE]
Me käytiin kanssa tytön kanssa tuolla, hän oli sillon 15. Ihan mahtava paikka!
Lisäksi käytiin musikaalissa. Musta tuli kertaheitolla musikaalifani sillä reissulla, katsottiin Lion King ja We will rock You. Ne oli niin hienoja esityksiä ettei mitään rajaa. Futismatsissa käytiin kanssa, Fulhamin peliin liput oli varmaan kolmasosan siitä mitä Arsenalin tai Chelsean peleihin. Madame Tussaud's oli tottakai lapselle hieno kokemus ja Hard Rock Cafe. Perinteiset Buckinghamit ja London Zoo ja London Eye käytiin tsekkaamassa.. Camden ja Portopello Road oli kiva paikka jos tykkää kirpparimeiningistä. Kyllä vaan Lontoo on yksi mun suosikkikaupunkeja Euroopassa!
Metrolla on helppo liikkua, se metrokartta on mielettömän yksinkertainen kun sen kerran oppii
Moi, tajusin katsoa vasta nyt tänne päin. Kiitos paljon vinkeistä, kysyisin vielä vähän tuosta matkanvarauksesta. Eli norwegianilla ei tarvinnut ollenkaan mitään lippuja yms. vaan ainoastaan varausnumeron ja passin? Jos varaan hotellin vaikka bookingilta, enhän tarvitse enää mitään lappusia yms. kun mennään hotellille? Eikös hotelli näe silloin passin avula, että meillä on juuri se varaus siihen hotelliin?