L
lolma
Vieras
Eli meillä on tilanne se että mies alkuvuodesta viikon lomautettuna (omavastuuaika) ja toisen viikon viime viikolla.Olisi saanut nyt laitettua paperit liittoon (eli se kaksi viikkoa pitää täyttyä ennenkuin voi laittaa) mutta kun yritti täyttää netistä lomaketta tuli ettei voi lähettää.Soitti liittoon ja sieltä sanottiin ettei saa rahaa koska ensimmäisen ja toisen lomautusviikon väliin jää enemmän kuin 8 viikkoa.
Tämä on työnantajan moka kun ei ole ollut tarkka tämän väliviikkojen kanssa mutta voiko tästä valittaa jonnekin tai saada jostain tältä ajalta rahaa?Kelalta?
Osaako kukaan sanoa?
Tämä on työnantajan moka kun ei ole ollut tarkka tämän väliviikkojen kanssa mutta voiko tästä valittaa jonnekin tai saada jostain tältä ajalta rahaa?Kelalta?
Osaako kukaan sanoa?