Lomalle MUTTA minne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkakuumetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkakuumetta

Vieras
Mahdollisuus päästä miehen kanssa kahdenkeskiselle lomalle viikoksi. Onko ehdotuksia kohteesta?
Ainut toive olisi, että perillä on halpaa, eikä matkustus kestäisi kovin kauaa, esim. lento max 4 tuntia. Minulla on selkä kipeä, enkä voi istua ihan hirmuisen pitkiä aikoja.

Tarkoititko kaupunki- vai rantalomaa? Jos ulkomaille, niin mä lähtisin Prahaan, Wieniin tai Pariisiin. Matka on lyhyt. Edullisuus riippuu omista valinnoistanne, mutta onhan noissa toki pääkaupunkilisät mukana. Riika on myös monien suosikki.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Tarkoititko kaupunki- vai rantalomaa? Jos ulkomaille, niin mä lähtisin Prahaan, Wieniin tai Pariisiin. Matka on lyhyt. Edullisuus riippuu omista valinnoistanne, mutta onhan noissa toki pääkaupunkilisät mukana. Riika on myös monien suosikki.

oikeastaan kumpikin käy. noi kaupungit ei kyllä oikein kuulosta hintatasoltaan edullisilta

Mä on oikein keksi tolla lyhyellä lennolla kuin Bulgarian ja Turkin, jossa olisi edullista. Jotkin itäeuroopan kaupungit voivat sitä myös olla, mutta kokemusta ei ole. Turkista olen itse tykännyt kyllä. Koska olisitte matkustamassa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r:

oikeastaan kumpikin käy. noi kaupungit ei kyllä oikein kuulosta hintatasoltaan edullisilta

Lentoja saa noihin edullisesti, varsinkin kesäaikaan on tarjouksia. Majoitusta löytyy kaikissa hintaluokissa, eikä ruokailuunkaan välttämättä paljoa uppoa. Kuten sanottu, edullisuus riippuu omista valinnoistanne matkalla. Kyllä noissa niukallakin budjetilla pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mä on oikein keksi tolla lyhyellä lennolla kuin Bulgarian ja Turkin, jossa olisi edullista. Jotkin itäeuroopan kaupungit voivat sitä myös olla, mutta kokemusta ei ole. Turkista olen itse tykännyt kyllä. Koska olisitte matkustamassa?

mahdollisuus lähteä milloin vain. passit pitäisi kuitenkin hankkia ensin. turkki kuulostaa hyvälle. onkohan kukaan käynyt unkarissa tai lähistöllä? minkähänlaista siellä on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

mahdollisuus lähteä milloin vain. passit pitäisi kuitenkin hankkia ensin. turkki kuulostaa hyvälle. onkohan kukaan käynyt unkarissa tai lähistöllä? minkähänlaista siellä on?

Unkaria suosittelen, on edullinen ja kaupungissa jos majoittuu niin suht siistiäkin! :)

Jos kaupunkiloma kiinnostaa niin viikko Prahassa ei ole paha rasti olenkaan. Prahassa hotellit on edullisia ja ruoka samoin kun vähän katsoo missä syö. Viikossa ehtii hyvin käydä nähtävyyksiä katsomassa, jotka nekään ei tee kummoista lovea budjettiin. Prahasta löytyy myös romantiikkaa ;)

Pargaa on pakko kehua kyllä.. just tuollaiseen kahden keskiseen lomailuun :heart: Tosi rauhallinen pieni paikka ja lento kestää vajaa 4 tuntia. Jos rantalomaa etsit niin Pargassa ei ollu kovin hyvät rannat mutta meille passas hotellin uima-allas. Tjareborgilla on aika kivan hintaisia matkoja Pargaan.