Hei, mä voisin kans tulla hullutukseen mukaan
Mulla on sen kymmenen kilon verran ainakin ylipainoa, nyt ei ole tarkkaa tietoa kun vaa'asta on patterit olleet finaalissa jo muutaman viikon. (On se ihme homma, ettei niitä koskaan muista ostaa) Parin viime vuoden aikana, viimeisen raskauden jälkeen, olen pudottanut 19 kiloa, mutta tuskastuttavan hitaasti. Nyt kaipais lopuille kiloille just tämmöstä nopeaa repäisyä.
Harrastan jalkapalloa, pelaan itse yhdessä joukkueessa ja vedän toista. Treenejä meillä on kaksi kertaa viikossa, pari tuntia kerrallaan. Sen lisäksi pelit. Talvisin olen käynyt lihaskuntojumpassa kaksi kertaa viikossa, 1,5 tuntia kerrallaan + sisätreeni jalkkiksesta kerran viikossa, noin kaksi tuntia. Nyt tuo jumppa loppuu ensi viikolla, joten täytynee jotain keksiä tilalle.
Vedet kun lämpiää, niin ajattelin alkaa uimaan. Vilukissa kun olen, niin se meneekin sitten pitkälle kesään
Pyöräily taitaa olla se vaihtoehto tuolle lihaskuntotreenille, pyöräilemään tulee lähdettyä yksinkin. Kotona meillä ei ole mitään kuntoilulaitetta, mutta rasvanpolttojumppa-dvd on
Joku vekotin olis kiva hankkia, kun tietäis mistä on hyötyä, onko ehdotuksia?
Kotoa löytyy myös viisi lasta, joten mitään aikataulutettua lisäharrastusta en haluaisi, sekin puoltaisi jonkun laitteen hankkimista kotiin.
Miten olette ajatelleet liikkua? Montako kertaa viikossa? Itse ajattelin 4-5 kertaa viikossa ottaa vähintään tunnin ajan hikeä pintaan, mahtaakohan tahti riittää nopeaan painonpudotukseen? Oletteko ajatelleet jotain Nutrilett- tai vastaavaa VLCD-kuuria? Pitäiskö meidänkin ottaa joku punnituspäivä?