Lomakohteeksi Rodos vai Turkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä Turkin lomakohteesta. Antalyaan menisin mieluummin kuin Rodokselle. Kummassakaan en ole käynyt. Turkissa olen käynyt vain Istanbulissa ja Kreikassa Kreetalla, Ateenassa, Delfoissa ja Eginan saarella. Tuosta Antalyasta olen kuullut paljon hyvää, ei ole niin turistirysä kuin vaikkapa Marmaris. Rodoksen kaupunki on kuulemma kiva. Ainakin kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat siellä käyneet, ovat pitäneet.

Ja toki kannattaa miettiä valintaa ihan sen perusteella, että kumman maan kulttuuri kiehtoo enemmän. Ilmastoltaanhan ovat samankaltaisia.

Rodoksen kaupunki on kuulemma kiva. Ainakin kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat siellä käyneet, ovat pitäneet.

Mä en tykännyt :D. Tai olihan se ihan jees kohde yhden päivän retkelle (jotta sai leiman passiin ja 3 kk lisää oleskeluaikaa Turkkiin :whistle: ) mutten saisi ikinä siellä viikkoa kulumaan.

Turkkiin mää menisin. Mutta minne sinne, se onkin jo toinen juttu.

Rodos oli kiva paikka, olen ollut siellä itse. Turkkiin mä en menisi, vaikka siellä ilmeisen turvallista onkin. Mua vaan pelottaa liikaa ajatus olla länsimaisena naisena siellä vähemmän länsimaisessa kulttuurissa.

Mä en tykännyt :D. Tai olihan se ihan jees kohde yhden päivän retkelle (jotta sai leiman passiin ja 3 kk lisää oleskeluaikaa Turkkiin :whistle: ) mutten saisi ikinä siellä viikkoa kulumaan.

Turkkiin mää menisin. Mutta minne sinne, se onkin jo toinen juttu.

Mutta eikö sinulla ollut työviisumia Turkissa, muistelen vaan, että joskus kirjoitit, että olit siellä töissä?

Rodoksesta tuli vielä mieleen, että siellähän on se Euroopan suurimpiin kuuluva vesipuisto Falirakissa, joka sijaitsee ihan Rodoksen kaupungin vieressä. Tuota vesipuistoa on monet kehuneet.

Paljon mielummin Kreikkaan kuin Turkkiin. Ihmiset eivät ole niin päälle käyviä Kreikassa. Olen käynyt Rodoksella kaks kertaa ja Turkissa Marmariksessa ja Kusadasissa. Mulle riitti viime kesänä Marmariksesta mainiosti se päiväretki :)