I
ihme touhua
Vieras
Päiväkoti on alunperin tarkotettu töissä käyville ja opiskeleville.Missä vaiheesssa siitä tuli vielä lomalaisten lasten viihdykepaikka?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Päiväkoti on alunperin tarkotettu töissä käyville ja opiskeleville.Missä vaiheesssa siitä tuli vielä lomalaisten lasten viihdykepaikka?
En näe mitään ihmeellistä siinä, jos joku pitää lomansa ensimmäisen tai vaikka toisenkin päivän lapsen/lapset vielä hoidossa. Siinä vähän nollailisi ja ehkä hoitaisi muutaman kauppareissun rauhassa, tai kävisi vaikka varaamassa matkan jostain matkatoimistosta ihan paikan päältä. Tai jos on loma alkukesästä, kävisi puutarhalla hankkimassa kesän kukat tai ihan mitä vaan sellaista, minkä mielellään hoitaisi ilman lapsia.
Ja olen myös sitä mieltä, että jos vanhempi on sairas, on lapsen paikka silloin hoidossa, ei sairaan aikuisen luona.
Sanoinkin vain, mitä mieltä itse olen. Että minusta se päivä, pari ei ole mitään. Got the point? Niin, ja sairas aikuinen eli vaikkapa kuumeinen eli kipeä, eli ei kovin hyvä hoitaja lapselle eli lapsen on parempi olla päiväkodissa jos sellaisessa kerran on.
Sanoinkin vain, mitä mieltä itse olen. Että minusta se päivä, pari ei ole mitään. Got the point? Niin, ja sairas aikuinen eli vaikkapa kuumeinen eli kipeä, eli ei kovin hyvä hoitaja lapselle eli lapsen on parempi olla päiväkodissa jos sellaisessa kerran on.
Puoliso voi viedä, tai esim. me asutaan noin 30 metriä päiväkodista. Jaksaisin kyllä viedä pojan sinne pahimmassakin migreenikohtauksessa kun tiedän että sen jälkeen saan levätä hiljaisuudessa, mutta kun mulla on kunnon migreeni päällä niin minusta ei ole ruokaa laittamaan tai lapsia valvomaan.
No, mun poika ei kuitenkaan ole hoidossa mun lomapäivinä eikä itse asiassa edes mun & miehen työpäivinä aina. Tällä viikolla pojalle tulee 2 hoitopäivää, ja minä työskentelen ma-pe ja mies ke-su. Kun toinen tekee päivää ja toinen iltaa/yötä, niin pystyy tarjoamaan lapsellekin vapaata.
no en minäkään ihan tuollaista ymmärrä. mutta ymmärräthän sinä että kaikkien lasten kanssa se elämä ei oo helppoa ihanuutta. on lapsia joiden kanssa vanhemmat saa tehdä urakalla töitä, ja arvaa mitä on myös SEN LAPSEN ETU ETTÄ VANHEMMAT JAKSAA! silloin on parempi pitää lasta hoidossa ja jaksaa sitä arkea, eikä niin että väsyy, ja lapsi menettää vanhemmat kun he ei jaksa
no eikä ole työtä päiväkodissa olo,höpöhöpö juttua sellanen.
Et vaan kirjoitit että välttämättä puolisolla ei ole mahdollisuutta viedä.
Ei kaikki yksinhuoltajia ole, tai sellaisia joiden siippa ei voi viedä.
Osaatko perustella väitettäsi? Koska näin ammattilaisen näkökulmasta tuo väitteesi ei pidä ollenkaan paikkaansa.
no onhan se nyt helpompi viedä lapsi hoitoon ja hakea. kuin laittaa ruokaa,siivota pöytää,juosta lapsen perässä,leikkiä lukea,puhua