Loma loppu

voi nyyh.. viisi viikkoa lomaa takana, ja huomenna alkaa taas arki.. :| taas koko pitkä talvi puurtamista, ennen kun taas tulee ensi kesä ja uusi pitkä loma =) noh, onneks mukavat työkaverit vähä pehmittää tätä töihin paluuta :flower:
 
akka
työn iloa! kyllä se siitä lähtee . mulla on jo kolmeviikkoa takana töitä loman jälkeen ja syksyksi ja talveksi jäi vielä 3 ja puoliviikkoa lomaa.... mulla lomia on 38 arkipäivää vuodessa.
 
joo, eiköhän se arki taas lähe rullaamaan.. hankalinta tulee olemaamaan herätys. oon niin aamun torkku, että nouseminen klo 05.45 on suorastaan mahdotonta :D nytki lomalla nukkunu joka päivä johonki 10-11 asti, ku mies on noussu tenavan kans :ashamed:
 
vähä mietityttää, että osaanko enää mitään :D oon sen verran vähä aikaa ollu tuola töissä... ja varmaan tukehdun niihin kaikkiin huuruihin ja taas on pari viikkoa yhtä tuskaa, kun on lasikuidun kans tekemisissä, niin ihoa pistelee ihan perkeleesti, ennenku se siihen taas tottuu.. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:
Mulla eniten mietityttää kans tuo miten jaksan herätä klo 6... sitten kaikki aamurumbat lasten kans ja päiväkodin kautta töihin. Tunnen jo verenpaineen nousevan... :D
joo voi ei :D no oneks hoitopaikassa saa aamupalan, ni ton voi vaan kiskasta ylös sängystä, käyttää pissalla, pukea päälle ja lähteä :D ja onneksi meijän likka on aamusin ihan iisi, tai ainaki on enen ollu :snotty:
 

Yhteistyössä