Lokavauvat 2009

  • Viestiketjun aloittaja Maikkuli81
  • Ensimmäinen viesti
Siili taas
Jo alkoi panadoli helpottamaan.. Onneksi kipu hävisi näin nopsaan. Ja tuskin on mitään kummosta, kun sain sen noin laimeella lääkkeellä pois. Hetken jo itketti. Nyt vaan alkoikin supistelemaan. Painun takaisin pehkuihin! Piti vaan tulla tämä vielä kertomaan, että ette mokomat luule mun päässeen tositoimiin.. ;)

-S-
 
Hupsista, ei kirj
Huomenta kahvikupposen ääreltä :)

Siilillä tuskien yö.... Panadol onneksi auttoi. Ja ilmeisesti limatulppa alkaa lähteä :)
Meillä meneekin kaikki tosi lähelle laskettua aikaa, tai yli.

Mä kukuin hereillä vielä 2.30 ja ärsytti kun netti temppuili, niin etten voinut netissä roikkua... Lukeminen ei kiinnostanut.
Uni tuli viimein ja äsken vasta herättiin.

Eilisen saldo noin 3 supistusta.... Näyttää siltä, että "uhkauksestani" huolimatta menen vielä huomenna neuvolaan :)

Hupsista, 38+4
 
Lidia79
huomenta!

voi vitsi, siili, kohtahan sulla on oikeesti tositoimet edessä!! hupsis, oot kyllä oikeessa, taitaa lähes meillä kaikilla lasketun ajan tienoille (ja yli, hope not) mennä. ärsyttävä yö ollut sulla puolestaan, tai siis alkuyö. mä vetäisin illalla kolmen tunnin päikkärit, niin ei sit nukuttanut illasta. MUTTA.. sain nukuttua ekan kerran moneen viikkoon sen jälkeen yhteen pätkään ja heräsin vasta ysiltä. on kuin eri ihminen, kun saa kunnolla ja katkeamatta nukuttua!

täällä sataa vettä, jeejee! varmaan keväällä viimeks satanut!

en muista mainitsinko, mutta saatiin pe vihdoin vaunut, niitä oon onnellisena kärräillyt pitkin eteistä (ja mies myöskin; työntää niitä ylpeänä ja sanoo et hänen poika siellä nukkuu). ehdotin eilen, et ois viety ne jo ulos kun käytettiin koira myöhään lenkillä, mut ihan siihen mies ei suostunut :)

mukavaa päivää kaikille ja *puuh* su-pis-tuk-si-a!!

lidia38+5
 
-Siili-
Huh, olipas kummallinen yö.. Vasta sain kiskottua itseni ylös. Heräilin vielä yöllä kipeisiin supistuksiin, mutta olen aina nukahtanut uudelleen. Nyt on ihan töttöröö olo ja parkkeerasin tähän sohvan nurkkaan enkä ihan heti tästä liikahda.

Hupsiksellakin on mennyt yöllä pitkään..Kyllä nostan hattua, kun jaksatte vielä hoitaa muutakin perhettä. Onhan tää kuitenkin tosi helppoa, kun pystyy vielä toistaiseksi pitämään vaan itsestään huolta..

Lidia, kun mä käyn "silittelemässä" meitin vaunuja,niin mies usein kyselee, että auttaako ne ulos, että voin mennä työntelemään ;) Meillä on noi vaunut seisseet jo useemman kuukauden ja nyt huomattiin, että yksi rengas on tyhjentynyt. Pitää koittaa pumpata se. Toivottavasti on ihan kunnossa..

Pirteämpää päivää teille muille! :)

Siili 40+1
 
listaa...
1.10.09 Maikkuli81 28+28 toinen lapsi, poika 08/06 - tyttö 1.10.
1.10.09 Tulipe4 kolmas lapsi, pojat helmi/99 ja tammi/08 - tyttö 30.9.
2.10.09 Leppis79 ensimmäinen
4.10.09 Kukka79 toinen, tyttö 08/02
5.10. Ötökkä80, ensimmäinen
6.10. Raipe83, ensimmäinen - tyttö 3.10.
8.10.09 Anastasia79 toinen lapsi, tyttö 01/05 - tyttö ja poika 2.10.
9.10.09 Nuuskis77 toinen lapsi, tyttö 08/06
9.10.09 KS2009. ÄssÄ, neljäs lapsi, tytöt -00,-02,-07 - poika 7.10.
11.10.09 -Siili-, ensimmäinen
17.10.09 johanna71, neljäs lapsi, tytöt 98, 01, 04
17.10.09 Lumikki-81, kolmas lapsi, tyttö 06/05 ja tyttö 02/07
17.10.09 lokaäiti-80, ensimmäinen
19.10.09 Annukka76, ensimmäinen
21.10.09 Lidia79, ensimmäinen
22.10.09 Hupsista, kolmas, tytöt -99, -08, K-HKS
22.10.09 Helinä18, ensimmäinen
23.10.09 Hemuli -83, ensimmäinen
24.10.09 Vivian79, ensimmäinen
 
Leppis79
Niin ne vaan nuo yöt sujuu toisilla vähän huonommin ja toisilla vähän paremmin. Itellä ei ollu pahimmasta päästä viime yö. Ei pitkiä valvomisia, mutta vessassa sain kyllä juosta. No, kohta ne vaihtuu meillä kaikilla vauvan kanssa valvomiseen.. onpahan sitten ainakin seuraa ;)

Meillä vaunut on vielä anopilla säilössä. Tuovat sitten kun vauva on syntynyt. On sen verran vähän tilaa, ettei ole täällä viittinyt montaa kuukautta säilytellä. Malttamattomana kyllä oottelen, että niihin pääsen vauvan laittamaan. <3

Tein tuossa kaalikääryleitä. Aattelin, että nyt on vielä aikaa niitä tehdä ennen kuin oma kääryle tulee maailmaan :) Pitää keksiä kaikenlaista ajankulua, ettei ihan koko ajan vaan pohdi, että milloinkahan se vauva sieltä tulisi.. Koirien kanssa ajattelin myös vähän pyörähtää ulkona, vaikkei pitkälle pystykään lähtemään.
Toivottavasti teillä muilla ei tosiaan menis ihan pahasti yli lasketun. Ei tää mitään hirveen mukavaa ole. Toisaalta, oon jo niin asennoitunut siihen, että käynnistykseén tässä joudutaan, että tulee varmaan kauheena shokkina, jos alkaakin syntyä itellään :) Hyvä kun enää muistan minne sen sairaalakassin jemmasin. Se kun lojui tossa aikansa tiellä, niin lopulta laitoin kaappiin, ku ei tuntunu lähtöö tulevan.

Mutta eipä täällä kummempia, samaa vanhaa..

Vauvoja palstalaisille toivoen

Leppis 41+3

 
Lumikki-81
Ihmeen rauhallinen oot kyllä Leppis!! Nostan hattua. Luulen kyllä, että itse vielä kirjoittelen noilla samoilla viikoilla täällä tuskastuneena odotukseen....
Mä olen myös yrittänyt keksiä jotain ajanvietettä, että ei olis kokoajan ajatukset tulevassa synnytyksessä. Oon neulonut ja tehnyt sudokuja ihan urakalla. Nytkin sormet ja takapuoli ihan hellänä kun olen melkein kokopäivän istunut ja neulonut :)
Ei tosiaan joo huulten turvotus mitään meinannut. Pöh.

Lumikki-81, 39+2
 
Maikkuli päivittää
Maikkuli81 28+28 toinen lapsi, poika 08/06, tyttö syntyi 1.10. 3,5kg ja 50cm
1.10.09 Tulipe4 kolmas lapsi, pojat helmi/99 ja tammi/08 - tyttö 30.9.
2.10.09 Leppis79 ensimmäinen
4.10.09 Kukka79 toinen, tyttö 08/02
5.10. Ötökkä80, ensimmäinen
6.10. Raipe83, ensimmäinen - tyttö 3.10.
8.10.09 Anastasia79 toinen lapsi, tyttö 01/05 - tyttö ja poika 2.10.
9.10.09 Nuuskis77 toinen lapsi, tyttö 08/06
9.10.09 KS2009. ÄssÄ, neljäs lapsi, tytöt -00,-02,-07 - poika 7.10.
11.10.09 -Siili-, ensimmäinen
17.10.09 johanna71, neljäs lapsi, tytöt 98, 01, 04
17.10.09 Lumikki-81, kolmas lapsi, tyttö 06/05 ja tyttö 02/07
17.10.09 lokaäiti-80, ensimmäinen
19.10.09 Annukka76, ensimmäinen
21.10.09 Lidia79, ensimmäinen
22.10.09 Hupsista, kolmas, tytöt -99, -08, K-HKS
22.10.09 Helinä18, ensimmäinen
23.10.09 Hemuli -83, ensimmäinen
24.10.09 Vivian79, ensimmäinen

Päivitin neitin mitat :) Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille ja supistuksia täältä lähetellään!!!
 
Hupsista, ei kirj
Yökyöpeli täällä kipein sormin kirjoittelee.... Ei näy nukkumattia meilläpäin, kiitos parin tunnin päikkärien....
Turvotus on taas ihan järkkyä ja sormien nivelet tosi kipeet.

Tänään ei ole taas ruoka maistunut, olen syönyt kaurapuuroa, 3 omenaa, sämpylän ja jogurtin....
Ja kaamea pahanolon tunne iski iltapäivällä, mutta vain muutama supistus tullut.
Mä alan olemaan jo niin väsynyt että toivon vauvan syntyvän jo ihan vain siksi, että saan miehen avuksi, edes viikoksi.

Kattelin just netistä Täydellisten naisten 6. tuotantokauden julkaistut jaksot ja nyt vois jatkaa Frasierilla. Tässä tod näk menee tunti tai pari ennenkuin uni tulee.

hupsis, 38+4, vartin päästä 38+5 :)
 
Vivian79
Heippis,

Olin eilen siellä äitipolilla tutkituttamassa vauvan koon ja sen suhteen mun lantioon ja selän notkoon ja sen lääkärin mukaan kaikki on ok. Vauvan kokoarvio oli 3100g . Eli siis lopputulos oli se, että voin synnyttää alateitse ja ei vielä käynnistetä, eli ihan normaalia vauvanhautomista jatketaan.

Lääkäri teki tietenkin myös sisätutkimuksen, eikä paikat oo kauheesti kypsyny ja kohdukaula edelleen 3cm niin kun alussa. MUTTA eilen sen tutkimuksen jälkeen limatulppa alkoi irrota. Sitä irtosi kun kävin pissalla, sen jälkeen kun iltapäivällä harrastettiin sitä kivointa S: ää ja yöllä kun heräsin kipeisiin supistuksiin ja kävin pissalla niin pikkuhousut oli ihan limassa. (Toivottavasti kukaan ei syö samalla kun lukee tätä.)

Et en nyt sit tiedä vaikuttaako tää mitenkään siihen että kuinka pian synnytän. Siskolla tosin kaikki kolme synnytystä on alkanu siätutkimusronkkimisella. Mutta ei mulla jotenkin oo yhtään sellanen "tunne", etä synnytys lähestyis. Toisaalta ensisynnyttäjänä tietenki vaikee sanoo.

Mä söin äsken aamupalaa ja nyt meen takas nukkumaan niin parin tunnin päästä vois herätä ja nousta silleen oikeesti ja syödä vaikka vielä toisen aamupalan. :)

Viiviliini 38+3
 
Hupsista, ei kirj
Huomenta!!

Onkos Vivian sitten seuraava!?!? :) Jänskää!!! :) Mulla ei mennyt kun muutama päivä synnytykseen, kun limatulppa lähti kunnolla tuleen. Sitä oli tullut vähitellen jo pidempään.

Täällä vaihteeks virkeä aamu, vaikka yö olikin outo. Yhden kerran kun kävin pissalla, niin luulin jo että vedet meni kun olin omasta mielestäni jo valmis mutta jotain tulikin vielä vähäsen. En tiiä oliko pissaa vai mitä. Suppareita ei kauheesti ole. Samaten aamulla kun nousin, niin tunsin kans itseni ihan etanaksi.... Ihania asioita liittyy loppuraskauteen :DD

Mies viestitti aamulla, että ellei huomenna tapahdu mitään, niin tulee torstaina Suomeen!! :) Se olis niin huippua!! :)

Tänään neuvola, täytyy kysyä, että ehtiskö lääkäri siellä tsekata, että oliko se vettä vai mitä. Luulis kyllä että tihkuis sit koko ajan, tai lurahtelis, jos olis ollut lapsivettä yöllä.
Viimeksi ne hulahti parissa osassa, eka kotona, loput sairaalassa.

Nyt vien koiruudet vähän pidemmälle aamulenkille :)


Hupsis, 38+5
 
Nuuskis77
Heippa!

Taitaa kaikki muut ketjussa synnyttää ennen meikäläistä...
Eilenillalla oli kyllä lupaavan vaikeeta kävellä kaupassa, en oikeen tiedä mihin kohtaan mahaa sattu eniten, mutta kun ne "oikeet" supistukset puuttuu! Yötki menee ihan kivasti yhellä pissakäynnillä. Esikoinenkaan ei varmaan enää usko et sieltä mitään on tulossa kun mummille varattu täytettävä patja on nököttäny olohuoneessa jo kauan...

Että seuraavaa torstain neuvolaa odotellessa, se tosin olis ihan kiva päivä synnyttää kun sattuu olemaan hääpäivä... muistuis miehellekki paremmin ku olis kaks tärkeetä tapahtumaa ;) Mulla on vähä sama fiilis kun Leppiksellä, oon kyllä alistunu jo siihen että pitkäks menee! Sairaalaan varattu suklaalevyki on tuhottu jo aikaa sitte... ylläri!

Kohta taidan valmistautua kauppareissuun jos saadaan auto lainaks, huomasin että esikolla ei oo kun yhdet sopivat paksut hanskat. Alkaa olla jo aika kylmiä aamuja jos tuo vaikka pääsis vähän enemmän ulkoilemaankin isin kanssa kun vauva joskus tulee. Ei olla kauheest enää oltu pihalla kun mulla ei oikeen oo mitään tarpeeks isoa ja lämmintä päälle.

Mukavaa päivää
Nuuskis 40+5
 
-Siili-
Huomentahuomenta!

Vasta hetki sitten kampesin itseni ylös, vaikka nukuin suhteellisen hyvin. Kylläpä vaan väsytti.. No, mikäs täällä nukkuessa. Illalla ennen nukahtamista tuli ikävän napakoita suppareita 20 min. välein. Ovat kyllä varmaan loppuneet jossain vaiheessa, kun olen nukkunut niin hyvin. Nytkin supistaa vähän väliä.

Olen alkanut varautumaan siihen, että joudun käynnistykseen. Ajattelin, että on ihan hyvä alkaa henkisesti valmistautumaan siihen mahdollisuuteen, jos menee niin pitkälle. Mulla kun on tosiaan niin huonoja kokemuksia niistä käynnistyslääkkeistä, että melkein purisin käteni irti ennemmin kuin ottaisin niitä ikuna uudelleen. Joten parempi alkaa nyt jo käsittelemään asiaa ettei ole sitten ihan rikki. Ja onneksi on vielä aikaa, että alkaisi tapahtumaan itsekseen..

Hupsista, mukava kun saat miehen kotiin :)

Nyt pitää alkaa valmistautumaan neuvolareissuun. Onneksi mies jätti mulle auton, niin ei tarvii kävellä..

Siili 40+2
 
Hupsista, ei kirj
Pikaisesti....

Mies tuleekin jo tänään!!!!! :) Lähden kohta kentälle ajelemaan :)))))))

Neuvolantäti sanoi, että jos vielä tuntuu että jotain lorahtelee niin äitipolilla käymään hopi hopi. Sanoi, että saattoi jo olla lapsivettä koska sanoin että väritöntä ja hajutonta se oli, ja vauvan liike sai lorahtamaan....
Haen nyt sen miehen kuitenkin ensin.

Ensi viikolle vielä aika, mutta terkkakin oli sitä mieltä että lähtö tulee ennen sitä. Kirkasta limaa tulee nyt runsaasti ja supistelee.
Mukava automatka edessä.

Nyt nopsaan syömään

hupsis, 38+5
 
Lidia79
ihanaa, kun hupsista saat miehen kotiin! asuttiin miehen kanssa eri maissa jonkun aikaa ja miten mahtavaa se olikaan mennä toista kentälle vastaan. ja taitaa olla sullakin lähtö lähellä, ainakin noista merkeistä päätellen.

älä nyt siili vielä luovuta -vaikka hyvähän se on ajatella sitä käynnistystä- mut yritetään ootella rauhassa viimeiseen asti. hämää vaan kaikki nää "vale"oireet, ois hyvä jos vaan rupeis supistelee ja menis vedet ja that's it.

vivianillakin hyviä uutisia!

mulla supisteli koko viime yön aika kivuliaasti ja toiveet taas nousi, kesti vielä kasiin asti aamulla. nytkin vähän supistelee, mutta ei paljoa. no, huomenna on lääkäri, jospa se sisätutkimus sais jotain aikaan. vähän on kyl paha olo ja päätä särkee.

päivänjatkoja!

lidia 38+6
 
Leppis79
Posti toi kutsun äippäpolille yliaikakontrolliin..se on vasta torstaina..plaah!! Toivoin niin, että olis ollu jo huomenna (41+5). Jos vaikka sorkkimisen ansiosta olis sitte käynnistyny. Täällä ei kipeitä suppareita näy eikä kuulu. edelleenkään. Yö oli aika huono. En meinannu saada millään unta, kun ei löydy sopivaa asentoo, kun sattuu millon mihinkin. Ja kun vauva vielä samaan aikaan potkunyrkkeilee, niin nuku nyt siinä sitte. No, tuli se uni jossain vaiheessa, kun ensin olin käynyt syömässä vähän yöpalaa ja rampannut vessassa. Aamusta onneks sain nukuttua ihan hyvin. Mutta kyllä tää alkaa aika rasittavaa olemaan.

Tosi hienoa, että hupsista saa miehen kotio! Jos vaikka synnytyskin sattuisi alkamaan samaan syssyyn! Toivotaan! Ehkä Viviankin pääsee kohta tositoimiin! Ja toivottavasti me muutkin...

Mäkään en tosiaan haluis käynnistystä. En kans mitään kauheen hyviä juttuja oo siitä kuullu. Täytyy mennä koirien kanssa lenkille, jos kävely tois vauhtia vauvaan. Onhan se aika tuskasta, mutta väkisin vaan eteenpäin. Ei vaan uskalla kovin kauas talosta lätee, ettei sit joudu tuolta jostain tienpenkalta soitteleen apua..

Kaikille mukavaa ja aurinkoista päivää!

vauvaa edelleen odotellen Leppis 41+4
 
Annukka ejk
Pikaisesti käyn päivittämässä, että pääsin eilen illalla kotiin ja poikaa lähdetään hakemaan tunnin päästä. Päästään vihdoin rauhoittumaan kotiin.
Mun vanhemmat meinaa huolehtimisellaan tehdä mut hulluksi mut siitä enemmän vaikka huomenna...

Annukka
 
Annukka ejk
Maikkuli81 28+28 toinen lapsi, poika 08/06, tyttö syntyi 1.10. 3,5kg ja 50cm
1.10.09 Tulipe4 kolmas lapsi, pojat helmi/99 ja tammi/08 - tyttö 30.9.
2.10.09 Leppis79 ensimmäinen
4.10.09 Kukka79 toinen, tyttö 08/02
5.10. Ötökkä80, ensimmäinen
6.10. Raipe83, ensimmäinen - tyttö 3.10.
8.10.09 Anastasia79 toinen lapsi, tyttö 01/05 - tyttö ja poika 2.10.
9.10.09 Nuuskis77 toinen lapsi, tyttö 08/06
9.10.09 KS2009. ÄssÄ, neljäs lapsi, tytöt -00,-02,-07 - poika 7.10.
11.10.09 -Siili-, ensimmäinen
17.10.09 johanna71, neljäs lapsi, tytöt 98, 01, 04
17.10.09 Lumikki-81, kolmas lapsi, tyttö 06/05 ja tyttö 02/07
17.10.09 lokaäiti-80, ensimmäinen
19.10.09 Annukka76, ensimmäinen, poika syntyi 8.10. 2960g ja 51cm
21.10.09 Lidia79, ensimmäinen
22.10.09 Hupsista, kolmas, tytöt -99, -08, K-HKS
22.10.09 Helinä18, ensimmäinen
23.10.09 Hemuli -83, ensimmäinen
24.10.09 Vivian79, ensimmäinen
 
Tulipe4
Voi että! Toivottavasti teillä yliaikaisilla ei enää kauan kestä :( On nuo viimeiset päivät kyllä niin tuskaa odotella. Täällä menee vauvan kaa hienosti. Tyttö on kova syömään ja kakkimaan ja nukkumaan :) Ihan erilainen kyllä kuin isoveljensä vaikka nekin oli kyllä helppoja vauvoja. Tämä on pitkiäkin aikoja hereillä ja katselee tosi tarkasti ympärilleen ihan rauhallisesti ihan kuin muka tajuaisi vaikka mitä.

Ei se käynnistäminen välttämättä niin kauheaa ole muuten, jos joku siihen joutuu. Meillä se ainakin vain auttoi sen verran, että muutenkin lähellä ollut synnytys lähti kunnolla käyntiin. Olihan se tosin vauhdikasta menoa sitten sen pari tuntia, mutta eipä tarvinnut sitten toisaalta tuntikausia olla supistusten kourissa.

Minäkin päivitin tuohon listaan painot ja pituuden...

t. Tulipe ja pikkuneiti 1 viikko 6 päivää

Maikkuli81 28+28 toinen lapsi, poika 08/06, tyttö syntyi 1.10. 3,5kg ja 50cm
1.10.09 Tulipe4 kolmas lapsi, pojat helmi/99 ja tammi/08 - tyttö 30.9. 3015g ja 49cm
2.10.09 Leppis79 ensimmäinen
4.10.09 Kukka79 toinen, tyttö 08/02
5.10. Ötökkä80, ensimmäinen
6.10. Raipe83, ensimmäinen - tyttö 3.10.
8.10.09 Anastasia79 toinen lapsi, tyttö 01/05 - tyttö ja poika 2.10.
9.10.09 Nuuskis77 toinen lapsi, tyttö 08/06
9.10.09 KS2009. ÄssÄ, neljäs lapsi, tytöt -00,-02,-07 - poika 7.10.
11.10.09 -Siili-, ensimmäinen
17.10.09 johanna71, neljäs lapsi, tytöt 98, 01, 04
17.10.09 Lumikki-81, kolmas lapsi, tyttö 06/05 ja tyttö 02/07
17.10.09 lokaäiti-80, ensimmäinen
19.10.09 Annukka76, ensimmäinen, poika syntyi 8.10. 2960g ja 51cm
21.10.09 Lidia79, ensimmäinen
22.10.09 Hupsista, kolmas, tytöt -99, -08, K-HKS
22.10.09 Helinä18, ensimmäinen
23.10.09 Hemuli -83, ensimmäinen
24.10.09 Vivian79, ensimmäinen
 
-Siili-
Annukka, mukava kun olette päässeet kotiin :)

Kävin äskön neuvolassa ja viimonen aika on maanantaina. Sitten saakin sen lähetteen yliaikaiskontrolliin. Terkka meinas, että voi joutua siinä välissä kuitenkin käymään vielä neuvolassa, kun aikaa kontrolliin odottelee.

Mun maha oli vieläkin kasvanut, vaikka tirppa on jo viikkoja ollut laskeutunut ja kiinnittynyt. Sf oli 35. Paino oli pudonnut mulla kilon, jee. Eipä siellä muuta erikoista ollutkaan. Niin kovat supparit vaan sain aikaseksi siellä, että jouduin henkäilemään käytävällä seinään nojaten.. ;) Ja koko päivän on taas alamahaa juilinut ja supistellut melko säännölliseen.

Mua ei käynnistyksessä pelota oikeestaan muu kuin se, että joudun ottamaan niitä pirun cytotek (mitenhän tuo kirjotetaan)-lääkkeitä. Viimeksi tein kuolemaa niiden takia ja melkein jo ambulanssia soiteltiin. Tosin km:n jälkeen muistaakseni sain niitä 4 kerralla (vai olikohan 2??) ja käynnistyksessä kai aloitetaan puolikkaalla. Ja toisaalta jos tilanne käynnistyksessä olis jo edennyt vähän, niin ehkä ei joutuis noita tabuja ottamaan. Hmm.. no, turhaa näitä murehdin vielä. Ehkä tämä asukki tajuaa tulla jo aiemmin ulos.

Jotenkin mieli on vähän matalalla tänään.. en tiedä oikeen miksi, kun ei ole mitään syytäkään. No, ajattelin vähän herkutella ja laitoin juuri lettutaikinan turpoamaan. :) Ehkä lettujen myötä tulee parempi mieli.

Voimia!

Siili 40+2
 
Leppis79
Mukavaa tosiaan, että Annukka ja vaavi on päässeet kotiin ja kaikki hyvin!

Siili, hyvä, että neuvolakäynnillä kaikki kunnossa.
Välillä tosiaan on täälläkin vähän apeet tunnelmat, vaikka ei oliskaan mitään syytä. MIelialat vaan heittelee. Tosin tulin just hyvälle tuulelle, koska huomasin, että limatulppa alkaa ilmeisesti tulla pihalle! Tosin eihän se sitä tarkota että nyt heti alkais syntymään, mutta ees jotain sentään tapahtuu!

Herkkuja kannattaa tehdä, se piristää mieltä. Letut kuulostaa niin hyviltä!! Ite tein tossa just sämpylöitä ja korvapuusteja. Tai kesken on vielä, taikinat kohoaa. Niillä aion sitten herkutella ja laittaa osan pullista pakkaseen vierasvaraks.


Leipomusterveisin Leppis

 
Lidia79
mukava kuulla annukan ja tulipen kuulumisia!

mulla lirahti äsken housuihin jotain reilusti, kun nousin päikkäreiltä. kyllä mulla aivastatessa saattaa vähän pissiä lirahtaa housuihin, mutta nyt tuli niin paljon et koko alkkarit kastui. ja ihan kun ois tullut eri paikasta. yritin jopa haistella sitä, et mille se haisee, mut enpä osaa sanoa onko se ihan hajutonta. nyt laitoin sit mustat alkkarit, et jos sitä tulee lisää, muttei ainakaan vielä. onneks huomenna on se lääkäri. muutenkin tosiaan vähän on supistellut pitkin päivää ja nyt siitä maha kipeänä, ei tosin supistele.

nam, kaikenlaisia herkkuja te jaksatte tehda *nam* tuoreita sämpylöitä..

lidia
 
anastasia79, ei kirj.
Täältä vauva-arjen kiireen keskeltä kirjoittelen pikaisesti. Vauvat ovat tähän asti olleet tosi kilttejä, itkevät yleensä vain kun on nälkä tai kakka housussa.
Olen saanut jopa nukuttua öisin 3h putkissa, vaikka välillä kyllä joutuu heräämään useammin.. Lapsosilla ei ole vielä täysin samaa rytmiä, mutta siihen kovasti pyritään. Imettäminen on aika taitolaji näiden kahden kanssa, mutta yllättävän hyvin sekin on onnistunut :)

Nyt pitää taas mennä vaihtamaan vaippoja, ja niitähän kuluu!! Kirjoittelen taas jossain vaiheessa.. Voimia kaikille! :)

t. anastasia & pallerot 1vko 4pvää
 
Hupsista, ei kirj
Täällä toivotaan lähtöä sairaalaan tänään tai huomenna :) Limaa tulee ja supisteleekin kohtalaisen kipiästi. Tosin epäsäännöllisesti....
Mutta jos ei tänään, niin torstai on toivoa täynnä :D

Ihanaa, että Annukka on saanut vauvelin kotiin ja mukavaa, että Anastasia tuli kertomaan kuulumisia :)

Hupsis, 38+6
 

Yhteistyössä