*LOKAVAUVAT 2007, VOL 6.*

Minä kävin aamusella tuonne vanhaan pinoon kirjoittamassa kun en hoksannut tätä uutta.

Heidi. minä teen melkein kaikki kotityöt silloin kun vauva on hereillä ja sitten kun nukkuu istun koneella tai luen. Meillähän on neitikin 4.v joten se rajoittaa mua hieman sitten viihdyttämästä itseäni jos hän on kotona. Anni käy muutamana päivänä viikossa tarhassa ja silloin viettelen yleensä omaa aikaa vauvan nukkuessa. Mulla on monesti tuon esikoisen suhteen huono omatunto, kun ei ole hänelle enää samanlailla aikaa kuin mitä oli ennen vauvan syntymää. Minusta tuntuu että tämä äitiys on ainaista huonon omantunnon kans pähkäilyä. Koskaan ei ole hyvä mitenkään päin.

Minäkin sain pestyä pakastimen, jippii. Nyt seison tuossa oven edessä kuin nakutettu ettei tyttö laukkaa aukomassa sitä. Jatkuvasti aukoo ovea ja sitten sinne kertyy sellainen paksu jääkerros ylähyllylle kun yhtenään avataan.

Te suunnittelette uusia lelukaaria ja minä ajattelin kohta laittaa nuo jo myyntiin :D Ei tuo meidän apinanpoikanen kovin kauan enää paikoillaan pysy.
 
katjanna ai siekii sait pakkasen pestyy :D

meillä tuolla olis kans yks lelukaari..voin sanoo et ihan haistakakka ostos :eek:
meitä on palvellu tuo 15v vanha "jumppalelu" jonka joskus aikoinaan esikoiselle ellokselta tilasin :D

 
Heissuli vei! Nyt miä oon puhki poikki ja töks :D Aamulla oli Jepen terapia ja äsken käytiin hakemassa poju kävellen eskarista. Menomatkan Daniel jaksoi suht. hyvin tallata mut tulomatka olikin jo hankalampi. Välillä kökki seisomalaudalla ja välillä käveli. Ja nyt täällä on hyvin väsynyt ja kiukkuinen kolmevuotias :headwall: Ja pimu heräs heti kun vaunut pysähtyi. Tai ootti tuo sen verran että sain haettua kissaverkon ja viritettyä sen paikoilleen, samoin itkuhälyttimen. |O

Minkä hammaslääkärin muka :whistle: Ei minuu aamulla hammasta koskenut joten... :ashamed:

Piitulille ja pimuille paranemisia :hug:

*menee taistelemaan seisomalautaa irti... miten piru sen onkin noin jumissa :kieh: *
 
Hei vaan kaikki!!
Viikonloppuna olin menossa, joten ei koneella oo istuttu. Nyt Eero nukkuu ulkona ja Onni kattelee vaihteeks Autot-elokuvaa ja kuuntelee sadattatuhannetta kertaa: nikonikonikonikoruusbäriruusbäri... sama biisi aamusta iltaan :headwall:

Mileko: Meillähän Eero joutui nukkumaan selälleen3h ja sit mahalleen3h ekat 4 viikkoa elämästään, enkä kyllä osannut edes pelätä mitään. Kyljellään ei oo oikeestaan koskaan nukkunut.

Mä annoin tänään eka satsin omatekosta kaurapuuroo ja hyvin maistui. Saa alkaa kelvata noi halvemmat puurot, yhen paketin ostin sitä jauhepuuroo.
Lihasoseita sais antaa, mutta jospa loppuviikosta aletaan maisteleen.

Tänään tein urakan, raivasin tilaa vaatehuoneeseen!! Sinne ei mahtunut edes mun jalka ovesta... Nyt sain sitten joulukoristeet pois, kun sain laatikon alas hyllyltä :) Hirveesti on kertynyt jo pientä vaatetta Eerolta. Tarttis antaa kaverille, joka esikoistaan odottaa.

Onko kellään tietoa,mikä olis oikeesti niin hyvä pyykinpesuaine, että noi sosetahrat lähtis pesussa pois?? Meillä soseet saa aikaan kauheen sotkun, kun Eero lykkää molemmat nyrkit suuhun joka lusikan jälkeen. Koitan laittaa kädet sitterissä remmien alle, mut saa ne pois. Joku muovipussi päälle vissiin joka kerta, niin ei sotkis :LOL:

Joo, en muistanu taaskaan punnita aamusta itteeni... mihis ne muuten ilmotetaan ja missä ne listat olis nähtävillä? On tainnu mennä ohi...

Nyt vähän pelaileen ;)
 
V-O kokeiles seitä vanishia..

ja minäkää en muutes muistanu painoo mittailla..no mittailempa huomenna ja ne laitetaan yyveenä topsikalle :D

eipä oo taas mitään järki asiaa,kuhan pölisen,ku toi pikkulikkakin kattoo lehmäjengiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitä onkos dogtor pieniin päin? Vai oonkos miä taas ymmärtänyt väärin jotain :ashamed:

en oo,mut on ollu vähä oireita 2viikkoo,ja menkkojen piti alkaa tänään,eikä viel oo tullu..joten huomenna postilaatikkoon kolahtaa erityisherkkä testi :LOL:
ihan siitä syystä jo testailen et lopetan tuon tupakin polton ajoissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitä onkos dogtor pieniin päin? Vai oonkos miä taas ymmärtänyt väärin jotain :ashamed:

en oo,mut on ollu vähä oireita 2viikkoo,ja menkkojen piti alkaa tänään,eikä viel oo tullu..joten huomenna postilaatikkoon kolahtaa erityisherkkä testi :LOL:
ihan siitä syystä jo testailen et lopetan tuon tupakin polton ajoissa..
Höh, vasta huomenna.. Mee meijen mieliks hakee apteekista testi tänään :D Jännää...
 
Mua ei oo täällä paljoo näkyny.. Turhauttaa tulla kun se vähä aika minkä saat istua niin odotan sit että tää perkuleen kone viittis ladata näitä sivuja näkyviin :kieh: ja mitään kirjotuksia ei tietty suostu lähettään!että enpä oo ny yhtään perillä teitin jutuista..
Muut sivut kyl toimii mut en tiä mikä näissä tökkii..Yliannostus kenties :whistle:

Mutta päivän kysymys..Galluppia paljonko teidän vauvat nukkuu per vuorokausi ja paljonko siitä on yön osuus? Kuinka pitkiä päikkäreitä kerralla?
Oon ruvennu ihmetteleen et miks vilma herää ny aamusin jo viiden-kuuden maissa kun yleensä tapana ollu ysin aikaan nousta..josko sitten kokonais unen tarve vuorokaudessa vähentynyt ja hää ottaa sen yöltä pois..? :/

Mut ny ruoanlaittoon! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitä onkos dogtor pieniin päin? Vai oonkos miä taas ymmärtänyt väärin jotain :ashamed:

en oo,mut on ollu vähä oireita 2viikkoo,ja menkkojen piti alkaa tänään,eikä viel oo tullu..joten huomenna postilaatikkoon kolahtaa erityisherkkä testi :LOL:
ihan siitä syystä jo testailen et lopetan tuon tupakin polton ajoissa..
Höh, vasta huomenna.. Mee meijen mieliks hakee apteekista testi tänään :D Jännää...
enkä hae vielä ku menkat voi vielä tänään tulla :D kyllä työ ootta hätäsiä :LOL:
 
miultakin on mennyt nyt jotakin ohite..vai vois se dogtor olla pieniin päin :D

v-o mie oon tota vanishia kanssa laiitanu lähestulkoon joka kerta kun pyykkiä pesen..ja sit jos venla kovastikkin sotkee,niin olen vaihtanu heti syönnin jälken puseroo,ja tuoreeltaa sitä tahraa ihan vedellä huuhtonu..lähtee oikeastaan kaikista helpoimmin pois..
pe-po velli kyllä on sellasta et meilläkin muutamassa yökkärissä on keltaset läntit..puklusta tullut..nyt en tota pe-po velliä ole edes antanu.
 
meillä nukutaan yössä n.9h klo 5 syö ja saattaa pari tuntia vielä nukkua sen jälkee.aamupäivä unia n½h ja päikkäreitä 1½-3h ja iltaunia ½h..mitä tosta nyt tulee yhteensä.12-15h vuorokaudessa suurinpiirtein.
 
Katjanna joo rupeaa tulemaan tutuksi tuo syyllisyyden tunne.. vaikka jàrki sanoo ettà ei kellààn ole hyvà olla jos kàmppàkavereina on roskapusseja.. mutta mutta sitten vauva kuitenkin joutuu olla yksin ja jos se sitten tuntee olonsa hylàtyksi jne.... Omaa aikaakin pitàà olla muuten sità vàsyy tàysin ja sitten ei ole kellààn kivaa :|
Mà ajattelin sen lelukaari homman niin ettà vaikka tuo ipana nyt kuukauden sisàllà làhtisi menemààn ( tuskinpa kuitenkaan) niin on se kuukausi vaan piiiitkkkààààà aika kannella selkà vààrànà 7 kg vauvaa. Jos sen jotenkin saisi innostumaan niistà leluista yms. niin helpottaisi paljon :) Ja sitten tietenkin saisi neiti itselleenkin virikkeità ja pàivà kuluisi mukavasti =)

àlkàààs nyt raskautuko jo! Tulen liian kateelliseksi :ashamed: Olisi ihana taas tuntea sellainen pieni vatsassa mutta joka tàllà kertaa ei sitten pistàisi àiskàà niin koville...

Tààllà nukutaan pàivisin hyvin vàhàn... Hyvànà pàivànà 2h, pahana pàivànà 15min. Mutta yò unille sitten mennàànkin viimeistààn 22 ja nukutaan 8 asti.. Joskus heràillààn yòllà syòmààn mutta tosi harvoin :)
 

Yhteistyössä