*LOKAVAUVAT 2007, VOL 6.*

Heidi meillä on tuo mitä kyselit ja olen kyllä tykännyt tai siis tytöt. Mutta kun eivät enää molemmat mahdu siihin kerralla.
Mutta on siis yhdelle hyvän kokoinen.

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/tiny_total_playground.gif
 
Meillä meni tuon 2v pojun kanssa aikanaan kolme viikkoa ennenkuin suostui nielaisemaan ensimmäistäkään lusikallista kiinteitä. Meinas itellä usko loppua, et oppiiko koskaan syömään, mut kyllä se sitten pikkuhiljaa alkoi onnistumaan.

Elia taas syö niin paljon kuin vain antaa ja uudetkin maut uppoaa heti ja huuto tulee kun loppuu. :heart: Hassu vauva kun alkaa hirveä huitominen kun näkeekään sosepurkin tai lusikan. Ja pari sekuntia, max 5s jaksaa oottaa, jos ei oo heti lusikka suussa. :D
 
mun piti alkaa laittamaan myyntiin kantokassit mut en mä nyt mitään jaksa. :snotty: :(

olis saanu ne pois tuolta varastosta. Ja sit isäntä lupas että saan ostaa uudet rattaat likoille jos pääsen kaksista rattaista eroon. Eli tuplamatkiksista ja tuplavaunuista. Kun mulla on Herquleksen matkikset likoilla, ne on muuten sopivan kokoiset auton perään mut tytöt ei mahdu niihin kauhean kauaa hyvin istumaan. Ja sit mulla on Oran vaunut ja nekin on suht kapeat ja ne törkkii toisiaan kokoajan eikä ne tykkää kumpikaan siitä.

Nyt pitäis löytää vaan sopivat vaunut/rattaat.

On mullakin taas ongelma....... :LOL:
 
MÄ OSTIN YHDISTELMÄT!!!! :D B)
Laittelen kuvaa heti, kun saan kaivettua tuon kameran esille. Kaveri möi 100 eurolla erittäin hyvän näköiset ja tuntuiset systeemit meille. Ei tartte enää miettiä. Kaverin 4 (vai 5) vee likka mahtuu niihin rattaisiin vielä, joten eiköhän ne ole ihan sopivan isot :LOL:
Ei ole ilmakumeja, mutta isot renkaat ja kääntöaisa ja mitä kaikkea... hirveesti taskuja ja kori alhaalla ja ja ja ....:LOL: Vähänkö äippä on innoissaan :LOL:
Maksunkin voi suorittaa vaikka vasta ensi kuussa, jos nyt ei löydy sitä rahaa tarpeeksi (no kyll mä ne nyt meinaan heti maksaa, että saa senkin menoerän pois päiväjärjestyksestä).

Joten yksi ongelma on pois. Nyt pitäisi vaan saada jollekulle kaupattua noi meidän vanhat... Ei kyllä paljoa viittis niitä kenellekään myydä vaan heittää kaatikselle, mutta jos kuitenkin kokeilisi. Olihan ne vaunuina tosi hyvät, mutta ratasosa oli sieltä ja syvältä. Käyhän ne vielä parvekevaunuiksi jollekulle.

Sairastaville ja tuleville :hug: toivottavasti menee ohi nopeasti! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
MÄ OSTIN YHDISTELMÄT!!!! :D B)
Laittelen kuvaa heti, kun saan kaivettua tuon kameran esille. Kaveri möi 100 eurolla erittäin hyvän näköiset ja tuntuiset systeemit meille. Ei tartte enää miettiä. Kaverin 4 (vai 5) vee likka mahtuu niihin rattaisiin vielä, joten eiköhän ne ole ihan sopivan isot :LOL:
Ei ole ilmakumeja, mutta isot renkaat ja kääntöaisa ja mitä kaikkea... hirveesti taskuja ja kori alhaalla ja ja ja ....:LOL: Vähänkö äippä on innoissaan :LOL:
Maksunkin voi suorittaa vaikka vasta ensi kuussa, jos nyt ei löydy sitä rahaa tarpeeksi (no kyll mä ne nyt meinaan heti maksaa, että saa senkin menoerän pois päiväjärjestyksestä).

Joten yksi ongelma on pois. Nyt pitäisi vaan saada jollekulle kaupattua noi meidän vanhat... Ei kyllä paljoa viittis niitä kenellekään myydä vaan heittää kaatikselle, mutta jos kuitenkin kokeilisi. Olihan ne vaunuina tosi hyvät, mutta ratasosa oli sieltä ja syvältä. Käyhän ne vielä parvekevaunuiksi jollekulle.

Sairastaville ja tuleville :hug: toivottavasti menee ohi nopeasti! :flower:
onnittelut rattaiden uusille omistajille. :flower:

ja kiitos halista sitä kyllä tässä huushollissa tarvitaan, kolmen likan kanssa kun sairastaa...... :p
 
No juu.. tuli nyt sitten tilattua tuo tiny loven total playground matto.. Toivottavasti neiti viihtyy siinà sitten ;) Hyvànà syynà oli sitten myòs ettà onpahan sitten tulevillekkin lapsille jo hyvà matto... ;) Kauheita selityksià ettà voi oikeuttaa kalliita ostoksia.. :ashamed:

Ja ihme tapahtui tààllà taas... annika suostui olemaan koko siivousajan KILTISTI sitterissà!! Vàlissà vaan hymyile àidille ja katteli mità touhuan.. :) Vielà pitàisi kyllà ruveta pyykkààmààn, tiskaamaan, pòlyt huiskimaan veks, uudet lakanat pistàà sànkyihin, sohvat puhdistaa ihanista maitopukluista.. vaikka aamullakin jo tiskasin ja heittelin matot parvekkeelle niin ei riità... tiskià saan YKSIN aikaan niin mahdottomasti ettei kukaan muu varmaan ylità mun saavutuksia :D Mutta on se vaan niin mukavaa kun pikkuhiljaa rupeaa nuo kotihommatkin saatua tehtyà vaikka vauva onkin talossa :D
 
niin vielà lisàys... Ei koskaan voi olla kaikki hyvin... Nyt sitten tunnen hirveàà syyllisyyttà kun jàtin siivousajaksi annikan yksin sitteriin enkà sità viihdyttànyt :ashamed: Kyllà elàmà osaa olla vaikeaa... ;)
Ja sairastaville hirvittàvistà voimia.. JO yhden muksun kanssa on rankkaa niin ajatella sitten 3 :|
 
meillä on samanlainen leikkimatto ku dirlittanilla ja hyvin poika viihtyy siinä..jipii,mullon taas tuo ihana 3v pikku apuri hoidossa..ja oli just anttonin päikky aika ku tuli ja hirmunen huuto ja mesominen oli nalleille kun selma laittoi ne nukkumaan :LOL: sain mä anskankin just maate,onneks..
milekoen oo testannu,mut syytä ehkä olis ;)
 
mie siivosin..joka paikka karvaa täys..pakko oli viedä tuo olkkarin matto ulos..no nyt se saapi siellä tuultua..kunhan isäntä tulee kotiin,niin saa kantaa sen sisälle.
pölyt olis vielä pyyhkimättä.

ulkonakin alko kaamee lumituprakka taas..eilisestä lumenkolaamisesta vielä käsi kipee :eek:
onneks tuolla miehellä alko yövuorovapaat niin on lumitöitä kotona tekemässä. :kieh:

mie annoin venlalle tänään kaks t-lusikallista kasvis-soseen joukossa broileri kasvis sosetta :D
ja hyvin uppos..auko suutansa ku linnun poikanen..siis ihan mahoton emäntä syömään..no nyt ku kehua retostan niin kohta tekee jonkun syönti lakon eikä mikään muu tietysti kelpaa ku maito :eek:
no jos äitiinsä ja issäänsä tullu niin kaikki kelpaa :D

mutta pitää varmaan lähtee nuo pölyt tuolta pyyhkimään,ei ne istumalla sieltä häviä.
 

Yhteistyössä