***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Rähmiikö teillä vauvan silmä(t)? ja jos rähmii, oletteko silti käyneet vauvauinnissa?

Meillä tuo toinen silmä rähmii edelleen. Lääkäri 2kk neuvolassa sanoi, että kyynelkanava ei vielä ole kunnolla auennut. Joka päivä hieron moneen kertaan silmäkulmaa ja sitä mönjää sieltä tulee :x
Vauvauinti infosta jäi vain semmoinen kuva, että rähmivien silmien kanssa ei olis suositeltavaa uida. Torstaina on neuvola sieltäkin aion kysyä mielipidettä.
 
Meillä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia tuttipullojen kanssa, joten paha mennä sanomaan yhtään mitään. Mä en itte tykkää käyttää noita aventin pulloja tai tutteja.

Meillä on oltu tosi kärttyisiä, mutta myös nukuttu aika hyvin... mä vaan vieläkin mietin noita milekon kertomusta siitä korvatulehduksesta.... :/
 
meillä venlalle kelpaa ne pullon mukana tulevat tutit,mutta ei suostunut juomaan sellasesta muotoillusta..nyt tuolla yks paketti sellasia levee kantasia käyttämättömänä.mutta tutti tutti pitää olla sellanen luonnonkuminen,silikoninen ei kelpaa,eikä kelpaa ne rengastutit..

tyty tossa vieressä sitterissä pitää mekkalaa,häntä kun en kato niin pien älämölö on,ja sit ku vilkaisen niin hymyt on korvissa..eli häneen pitäs nyt keskittyy vissiin.

meillä venlalla vetisti silloin köhässä silmät,oikein vettä valuvat..varmaan siihen nuhaan liittyvää.
ja rähmi silloin alle kk ikäsenä.mutta nyt ei tota rähmimistä ole ollut..naapurissa perhepäivähoitaja,sano et kaikilla hoitopenskoilla ollu silmätulehdus,joka on vaan lääkekuurilla ohite menny.

joo,lunta on pukannut koko päivän,isäntä lähti lumitöihin..veljesä pitäs aurata traktorilla,mutta eipä ole näkyny..kyllä sanoin taas et ens vuona etitää joku muu aurausmies..
 
Katohan, tuore rouva on palannut pariimme :D Onnea milli vielä kerran :hug:

Meillä ompi ovi paikallaan muttei kyllä vielä sitä seinää. Ovessa on lukkokin :LOL: Kiva kun tuo hakkaa vasaralla ja sahaa tuossa, pää kun meinaa muutenkin haljeta :/ Muuten uskalla valittaa kun ite tuota oon vinkunut. Danielilla taas nousi lämpö 38 :( Miä taijan taas ripustaa oveen sen punaisen ristin :headwall:
 
Avent tuttipullot meillà ainakin pelasti hirveiltà vatsakivuilta, joita muut tuttipullot toi Annikalle.. Eli voin làmpimàsti suositella! Ja muutenkin mukavia kun vauva voi itse sàànnòstellà syòmistààn, voi vàlistà pysàhtyà huilaamaankin ihan niin kuin rinnallakin :) Piti àkkià tuota tulla kommentoimaan ja nyt sitten kipin kapin marinoimaan lihaa :p Levollista sunnuntaita kaikille! :)
 


Mitenkäs se on laskiaissunnuntai mennyt? Onko hernekeitot ja laskiaispullat syöty?

Me ollaan Ilonan kanssa vaan oltu ja nautiskeltu hiljaiselosta, joka kylläkin loppui kun loput pesueesta kotiutui tuossa äskettäin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Krisulle kiitos onnitteluista! :heart:

Mä olen tippunut kärryiltä täältä kokonaan, mutta luen kun jaksan =)

Eilinen onnistui täydellisesti ja juhlat olivat ihanat! :heart:
mukava kuulla,että juhlat onnistuivat =)
nyt pääset sitten taas rauhottumaan ja alottamaan arjen ilman
hössötyksiä :D .
 
Millille Onnea :heart:

Me ollaan oltu koko päivä mummulassa, on syöty laskiaspullat ja Anni kävi mummun kans mäessäkin =) Itse en ole käynyt koko päivänä ulkona enkä ehtinyt kävelyllekään kun nyt vasta tultiin kotiin.

Aatu ei ole nukkunut koko päivänä kunnon päiväunia. Aamupäivällä nukkui 1.5 tuntia ja sen jälkeen ei puolta tuntia pidempään |O mikähän pikku herraa vaivaa :/ vähän on epäilyttänyt alkaako tuo mun maito olemaan riittämätöntä pitämään herran kylläisenä. Pitää nyt katsoa vielä muutama päivä onko jatkuvaa vai onko vain tänään känkkäränkkä kylässä :(

Mun omasta tietokoneesta meni näytön ohjain ja joudun naputtelemaan miehen läppärillä, enkä tykkää tästä yhtään |O :headwall: siksi on ollut vähän hiljaisempaa tämä meikäläisen palstailu :kieh:
 
Me ollaan Essin kanssa mummulasssa Kainuussa. Täällä on lunta ainakin 70 senttiä ;)

Tuttipullojen tuteista, Essi ei kelpuuttanut Nukin koliikkituttia eikä tykkää pyöreistä tuteista. Käytössä meillä on normaaleja Ainun tutteja ja Mamin Ultiventejä. Saa nähdä, kelpaako Tupperin pyöreä, saatiin tänään sellanen Tupperin tuttipullo lahjaksi.
 
No niin. Koko päivän olen ahkeroinut koulujuttujen parissa. Nyt on sitten valmiina hieno essee siitä, että miten tehokkaiden markkinoiden ehdot täyttyvät sosiaalitaloudessa...

Mä oon istunut tässä koneella jo niin kauan, että kohta en näe mitään. Nyt aion sulkea koko laitteen =)

Kiva, että Millillä oli ollut ihanaa ja vielä huimasti onnea :heart:

Meillä käytössä ainun perustutit ja tuttipulloina jenkeistä ostetut evenflo merkkiset. Niitä siellä kovin mainostivat ja kehuivat ja ovat kyllä olleet mielettömän hyvät.

Ja ne kolme paikkaa - koti, Masku - siellä lapsuudenkoti ja sitten uusi-seelanti
 
liukasta laskiaista vaan kaikille!

aamupäivä meni hienosti lumitöitä urakoidessa miehen kans puoliksi. sit seurattiin naapuriston pientä draamaa, kun yhdessä pihassa auto paloi ihan ilmiliekeillä...saipa kotiäitikin vähän actionia.

Lempiruoka: kaikki italialainen uppoaa liiankin hyvin, muita suosikkeja on sit meksikolainen...

lempijuoma taitaa olla brunello. kallista punkkua, mut harvoin nautittuna erittäin jees. muita lempijuomia karpalo-kivennäisvesi ja olut.

lempiherkku on ehdottomasti tumma suklaa, nam!

3 paikkaa, missä haluaisin olla on oma koti, kaunis Sisilia sekä varmaan Kalifornia...

Meillä myös ongelmia ainu-tuttiosien kans, takkuaa maidon juonti niistä tuteista. Nukit toimii tosi hyvin, eikä tule edes vatsavaivoja...
 
mun pitää varmaan mennä kohta nukkumaan..mua väsyttää ihan hirveesti..ja anttonkin on valvonut 12 asti,nukkunut peräti kahdet 10min unet :ashamed: saa isi laittaa poikansa unille..minä oon vieläki äkänen isukille...
 

Yhteistyössä