***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

Mittee mieltä ootte siitä uudesta pinosta. se 100 sivun välein voi olla vähän turhan usein (?), mut entäs joka maanantai? Päivittys sit het
alkuun tuo painonpudotuslistakin. Pinon vois alottaa se joka kerkee/viittii...

Minä tulen kans mukaan treffeille ja ilman lapsia :wave:

Tänä aamuna päätin aloittaa ihan oikeasti laihdutuskuurin ja olen etsinyt kissojen ja koirien kans niitä mun vanhoja painonvartijoiden ohjeita eikä niitä löytynyt :'( miehellekin kilahdin, tietenkin se on ne piilottanut johonkin :headwall: :headwall: kun kitsoilee tämän työhuoneen siisteyden kans :headwall:

Viime yönä sain nukuttua hyvin, ensimmäisen kerran piti herätä vasta viideltä =) ja siitä jatkoin vielä kymmeneen :D tänään lähden taas harjoittelemaan pojan kans vaunuissa olemista ulkona. Saa nähdä miten käy :| ajattelin laittaa tuohon kaukalopussiin jospa poika tykkäisi olla siinä kun kädetkin saa olla vapaana. Ihana pakkasilma ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tehdäämpäs uusi lista :LOL:

Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet ;)

LillaStina
Topsy2
Mileko35
Tuutilulla

Ai oonkos miäkin lupautunut, empäs tiennytkään
:LOL: sitä pitää kattoa sitte lähemmin. Miten täällä (kotona) nää kuviot hoitaa. Mut ihan kiva ois kyllä tää porukka saada kasaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Tehdäämpäs uusi lista :LOL:

Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet ;)

LillaStina
Topsy2
Mileko35
Tuutilulla

Ai oonkos miäkin lupautunut, empäs tiennytkään
:LOL: sitä pitää kattoa sitte lähemmin. Miten täällä nää kuviot hoitaa. Mut ihan kiva ois kyllä tää porukka saada kasaan :)
Oot sinä, usko pois. Et vaan muista... :whistle:

Toi olikin lähinnä lista niistä, jotka vois olla kiinnostuneita ja haluis tännepäin mahdollisesti tulla. En minäkään voi vielä mitään varmaa sanoa. Ainoo varma asia on, et tossa tapaamisessa:
1. Ois tosi kivaa
2. Seuraavana aamuna ois krapula
3. Minä käyttäytyisin humalassa erittäin huonosti :ashamed:
4. Mun mies jaksais kuittailla vähintään vuoden :headwall:
5. Tälle palstalle tulis kirjotettua vielä enemmän...

venlan sain just ulos nukkumaan,ja isäntä lähti autonäyttelyyn :eek:

minnuu väsyttää |O suunnittelin jos olis päivä unille tossa käyny,mutta istuimpa tähän koneelle..joten täs oon..

jotenkin nyt ei raksuta..
ai nii mileko isäntä meillä kehu sitä kakkua.ja vetäs tänä aamuna varmaan puol kakkua :D

Toi olikin lähinnä lista niistä, jotka vois olla kiinnostuneita ja haluis tännepäin mahdollisesti tulla. En minäkään voi vielä mitään varmaa sanoa. Ainoo varma asia on, et tossa tapaamisessa:
1. Ois tosi kivaa
2. Seuraavana aamuna ois krapula
3. Minä käyttäytyisin humalassa erittäin huonosti :ashamed:
4. Mun mies jaksais kuittailla vähintään vuoden :headwall:
5. Tälle palstalle tulis kirjotettua vielä enemmän...
mie isännälle jo sanoin että tällänen juttu saattas olla mahollista kesällä.olis kyllä tosi kiva nähdä..ja varmaan se rapulakin tulis :eek:

Päivee!

Vai on tuutista heikottanu aamusella :kieh:
Mä sain maata melkeen yhteentoista sängyssä, mies nous ysin aikaa Juhon kanssa.
Miehellä on kamala räkätauti, saa luvan olla tartuttamatta sitä meihin. |O

mäki oon messissä :D ilman muuta!!!!
niin ja synttäri oli 21.07.81

tekstiä tosiaan tulee aikas nopeeta tahtia....hitsit ku se toinen pino ei pelaa...en kerenny lukeen teijen juttuja sielt ollenkaan!
mut joo...tänne ei mitään kummempaa...veeti nukkuu pihalla ja äippä tietty käyttää sen ajan tietokoneella :ashamed: vaik nukkuakin vois!

mitäs työ ny olittekaan kirjotellu??!!!....mhm,ku en muista niin en muista!

Kauheta ku minuu jänskättää. Mies on käyttämässä meidän kakkosta ensisen suomenmestarin luona (pikajuoksija). Hän nyt sitten kattoo, tuleeko meidän tytöstä pikajuoksija ja aletaanko valmentamaan. Jos aletaan, niin eipä ole enää vapaa-ajan ongelmia...

Mileko. please laittaisitko uudestaan kakun ohjeen kun kerran kehutte sitä ja tuo vanha pino ei aukee. Ja minä just tänään tein päätöksen olla pisteillä, niin pitäähän tähän päivään joku kiusaus saada :eek: minkä varjolla kaikki menee plörinäksi :whistle:

niin...äsken sit luin pikkasen sivuja taakseppäin ja voipi olla,et jos kesällä ny tosiaan tavataan niin mä joudun kans ottaan ton pojan mukaan...tytöllehän löytää helposti hoitopaikan ku se jo niin iso...jos siis isäntä töissä...muutenhan se olis iskän kans kotona!
mut mut...ky mä ainaski omalla autolla tulisin...kyytiin mahtuis pariki äitiä (ilman lapsia) muuten yks

Vilma-Onni 16.1-71
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
Mileko 25.03-72
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
Henkka81 21.07-81
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Toivotaan 16.10-79
Tytteli74 27.11-74
Tin 05.12-86
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78

PAHOLAISEN KAKKU

7,5DL VEHNÄJAUHOJA
6DL SOKERIA
1,5TL SUOLAA
3TL LEIVINJAUHETTA
7,5TL VANILJASOKERIA
3DL KERMAA/MAITOA/KERMAMAITOA
2,5DL VOISULAA
3 KANANMUNAA

- KUIVAT AINEET SEKOITETAAN
- LISÄTÄÄN MAITO JA MUNAT
- VIIMEISEKSI LISÄTÄÄN JÄÄHDYTETTY VOISULA JA SEKOITETAAN
- KORPPUJAUHOTETTU VUOKA 175 ASTETTA JA N. TUNTI

Annoksesta tulee 1 sellanen iso kakkuvuuallinen tai sit 2 pientä.
Ohje ei oo niin turhantarkka eli kunhan on vähän sinnepäin. Ite oon tehny sillee, et kuivat aineet, munat ja maito kippoon, sekoitus ja voisula sit perään.
Lisäämällä esim keksinmuruja, suklaata, kaakaota, pähkinöitä tms. saa erilaisia variaatioita.

Ja minä kun en mitenkään innoissani oo tästä tapaamisesta, enkä koskaan oo liian aikasessa missään asioissa, niin aloin jo suunnittelemaan...
...te jotka lasten kanssa tulette, niin voisin hommata tosta naapurista muutaman lastenhoitajan. Toinen on 19 ja toinen 17 ja ovan olleet meillä paljon hoitamassa noita pieniä. Saatais turista rauhassa, mut lapset kuitenkin ois siinä lähellä =)

Yhteistyössä