***LOKAMASSUT HEINÄKUUSSA*****

** LOKAMASSUT **HEINÄKUUSSA
:heart: Lokakuisten LA-pino :heart:

29.9.

Rontti 3lapsi TAYS
tuutilulla 4lapsi KOKS ( ultrassa näkyy tyttö )
mamma3 3lapsi

30.9.

santti 1lapsi PHKS
Tuplamamma2005 3lapsi TYKS (ultrassa näkyy poika )
ansku87 1lapsi

1.10.

Liplatus 3lapsi OYS
baluu
tehotuhot 7lapsi PHKS

2.10.

wilmuri 2lapsi LUS ( ultrassa näkyy poika)
vilttitossu 3lapsi
LillaStina 1lapsi (oma epäilys: poika )
lillmam 2lapsi OYS
viinika 3lapsi
Kahden tytön äiti 3lapsi

3.10
Tilhi 2lapsi
Merika 2lapsi

4.10.

tuisku77 3lapsi SATKS (ultrassa näkyy tyttö )
vieras 2lapsi
Piipa75 1lapsi OYS
Papunen76 2lapsi OYS
näkymätön ninni 4lapsi OYS
Elza 1lapsi TYKS

5.10.

Panppe 2lapsi
L-ouisa 1lapsi SATKS
brem 2lapsi
mami -87 2lapsi

6.10.

Hedelmä 1lapsi
Lapanen 2lapsi TYKS
mami 2lapsi
niinukka 3lapsi SKS (ultrassa näkyy tyttö )
PikkuKuu OYS kaksoset
Pilvi 3lapsi TAYS

7.10.

Liliq 1lapsi OYS
Inkku80 2lapsi LKS
tylsä 2lapsi

8.10.

Tiritomba 1lapsi
Suzi83 1lapsi VKS
Pinja-81 1lapsi
yksäiti84 2lapsi TAYS (oma epäilys: tyttö )
vilma85

9.10.

SusMaria 1lapsi Jorvi tai Nkl
Lokamamma-
frog 1lapsi SATKS
Onni masussa 1lapsi
Hanne80 2lapsi KAKS
papana 1lapsi
ankka-80 2lapsi OYS
Piituli1974 3-4lapsi kaksoset PHKS

10.10

justiina 2lapsi
Rouva räpylä 2lapsi KSKS
Putsku 1lapsi KSKS
nökö 1lapsi NKL
Pihlava 1lapsi
YOdottaja66 1lapsi OYS (ultrassa näkyy tyttö )
Susa79 1lapsi ( ultrassa näkyy poika )

11.10.

bella78 4lapsi
minsu 1lapsi

12.10.

ellu-g 1lapsi
sonja-85 1lapsi
tin 1lapsi SEKS (oma epäilys: tyttö )
LucyVanPelt 3lapsi
sepi separi 2lapsi
RäsyNukke NKL
Heidi Maria 1lapsi EKKS
Krisu 1lapsi (ultrassa näkyy tyttö )

13.10.
äiti vm 05 2lapsi
kiisumirri 1lapsi PHKS
Milla-maria 1lapsi (ultrassa näkyy poika)
susa81 1lapsi KOS
Vilma-Onni 2 lapsi K-HKS (ultrassa näkyy poika)

14.10

tytteli74 1lapsi L-PKS
papana 3lapsi PHKS
Tilda77 1lapsi KYS (ultrassa näkyy poika )
Sabira 4lapsi TAYS
Luppis 1lapsi NKL

15.10

Mileko34 5lapsi Kys (ultrassa näkyy tyttö )
Zeina 3lapsi VKS

16.10.

tiipii 1lapsi OYS
ctina 1lapsi
Oliivia 1lapsi (ultrassa näkyy tyttö )
Hanna23 2lapsi KAKS (ultrassa näkyy tyttö )
kökkönen 2lapsi PHKS (ultrassa näkyy poika )
happymommy 2lapsi SATKS

17.10.

tokavika 2lapsi
nannanella 5lapsi
mirkku87 1lapsi TAYS
KanarianLintu 5lapsi
Saida 2lapsi MKS

18.10.

Edukettu 2lapsi
kinuskikissa 3lapsi L-PKS
äidiksi 1lapsi KYS
piippu 1lapsi TYKS

19.10.
Ippuli 1lapsi tod.näk. Nkl
Sippu 1lapsi KOKS
Toivotaan 1lapsi KOS
Dirlittan 3lapsi KOS (ultrassa näkyy poika )
Supatus 1lapsi KOKS

20.10.

miisku 2lapsi
Molla 2lapsi
kotiäiti-1981 4lapsi K-HKS (ultrassa näkyy poika)
fami75 1lapsi SATKS
henkka81 2lapsi TAYS (ultrassa näkyy poika )
Mammukka 1lapsi KOS
ChocoBerry 1lapsi
diipeli 1lapsi OYS (ultrassa näkyy poika )
äiti-79 4lapsi KOKS

21.10.

hena 1lapsi KOS
Gwendolyne 2lapsi TAYS
peppiliina 4lapsi SATKS
Nunnukka 3lapsi TAYS
whatever 4lapsi OYS

22.10.

Ginnifer 1lapsi KOS-haikaranpesä ( ultrassa näkyy tyttö )
Heffalump 2lapsi Nkl
lauriina 4lapsi

23.10.

Iines-ankka 1lapsi
eevin äiti 2lapsi (ultrassa näkyy poika)
pikkumyy 2lapsi SKS
Keiju07 1lapsi KOS
Topsy 2lapsi
Katjanna 2lapsi OYS ( ultrassa näkyy poika )

24.10.

Hipkukka 1lapsi
Hilma 2lapsi
aeropuerto 2lapsi
Lehdokki 3lapsi K-SKS

25.10.

Melek
esmeralda-75 2lapsi

26.10.

Nasu78 1lapsi TAYS
Iida-Liina 1lapsi
Kylähullu 3lapsi TYKS

27.10.

Tinakenkätyttö 2lapsi ( oma epäilys: tyttö )
Maria83 1lapsi
Emmi 2lapsi
Siru84 1lapsi L-PKS
Henrietta 3lapsi

28.10.

Marzyciel

29.10.

LaSposa 1lapsi (ultrassa näkyy poika)
pepisa 1lapsi
Leya 1lapsi OYS (ultrassa näkyy tyttö )
milli78 4lapsi ( ultrassa näkyy tyttö )

30.10

Mikero 2lapsi TAYS

31.10.

NinaN 2lapsi
möykkymamma 1lapsi TAYS (oma epäilys: poika )
Tiita-Liina
naatiskelija 4lapsi OYS

...ja ilman LA:ta...

Hellu80 2lapsi
nasu 1lapsi
möhköfantti
MammA1
äiti kertaa 4 5lapsi
Lokamasu86

Marrasmasuihin siirtyneet

gekkoli 2lapsi la. 1.11
ottilia 3lapsi TYKS
Eleonora
Sasu79

TILASTOJA

Ajalla 29.9-31.10.2007 meitä on 144 odottajaa
ja lisäksi 6 jotka eivät ole ilmoittaneet laskettua aikaa

Yleisin laskettu aika pinossamme on 20.10.2007, silloin 9 odottaa vauvaansa syntyväksi.

Kaksosia odottaa 2 äitiä.

Sukupuolen on ultrassa saanut/halunnut tietää 25 odottajaa,
tyttöjä olisi tulossa 11kpl ja poikia 14 kpl

Oman arvauksen sukupuolesta on tehnyt 5 äitiä, ja 3 on veikanneet tyttöä syntyväksi, ja 2 on veikannut poikaa.

Aikaisemmat keskustelut

Tammikuu1 http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=683204
Tammi-helmi-maaliskuu http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?cm=forums&mode=viewtopic&fid=3&a mp;a mp;tid=684407&page=1
Maaliskuun loppu http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=731545&page=1
Huhtikuu
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=738939<br>& lt;br>
Toukokuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t762881,450
Kesäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t785866

Saako vielä matti myöhänen liittyä joukkoonne?
Laskettuaika on 13.10 ja synnäri K-HKS ja poikaa vissiin ootellaan.

Olen 36v pian 3v pojan äiti Hämeestä. Kotosalla tällä hetkellä, heinäkuulla meen tekeen vielä yhen keikkapätkän. Sit jään kasvattaan lisää masua, jonka kokoa en uskalla loppuvaiheessa edes ajatella. Olo alkaa olla jo nyt tukala ja moni luulee, että ihan loppumetrejä mennään. (Mentäiski)
Syksyä siis odottelen ekaa kertaa innolla, alkaa kerhot ja lokakuu saapuu =)

Siinä ne tärkeimmät. Kysellä saa :)

Heippa!!!! Kiitokset Dirlittan uudesta pinosta :flower:

Oulussa paistaa lämpimästi aurinko,mieski on just tulossa kotia Rovaniemeltä Kultavaskoolista (lieko noin kirjotetaan :whistle: ),olen siis yksin ollut kotosalla tämän vlopun. Sain juuri isyyspakkauksen valmiiksi jota olen rakennellut jo jonku aikaa,nyt tavaraa alko olla jo sen verran paljon että tuli säilytysongelmia,niimpä päätin rakentaa sen valmiiksi tän vlopun aikana ja annan sen tulevalle isukille tänään kunhan kotiutuu :heart: :heart: :heart:

Osaisko joku teistä neuvoa mulle miten tänne voi liittää noita kuvia omia koneelta?Ku voisin laittaa näkyviin kuvan masusta ja tuosta pakkauksesta mutta en osaa :ashamed:

Vointi on ihan hyvä,ehkä vähän tukala ja väsyttää taas vaihteeksi :$

Diipeli 24+1

Kylähullultakin terveisiä, ihmettelin ketjun lyhyyttä noin minuutin, ennenkuin hoksasin että kuukausi on päässyt kaikessa hiljaisuudessa taas vaihtumaan.. Ei ole kotiäidillä tietoa kalenterista, arki ja pyhät, lomat ja työajat sekoittuvat lahjakkaasti kyllä keskenään. AINA SAMAA:)

Alkaa olla parhaillaan se ihana vaihe, kun maha on niin saamarin ihana ja pyöreä, ulkoilutan sitä mielelläni tuolla ihmisten silmien alla.. Rakastan tätä! Älkääkä halaistulla sanallakaan muistuttako loppuaikojen ahdistuksista, nyt nautitaan!

Jäätelöä on mennyt taas kiitettävästi, vaikka omalla päätöksellä piti ollakin karkki- ja makeanlakossa tämän kolmannen raskauden ajan.. Ei ihan siinä mittakaavassa ole toteutunut kuin mitä joskus vuonna papu suunnittelin.

Kesäterveisin Kylähullu ja tyttömaha 23+2

sunnuntaita!

ja kiitos dirlittan taas uudesta pinosta :)

tänään onkin ollut huomattavasti lämpimämpi päivä mitä pitkiin aikoihin,ja tais ens viikolle lupailla lämpimiä ilmoja.olis nyt ens sunnuntainakin hyvä ilma kun esikoinen pääsee ripille.

tänään sitä käytii moikkaamassa tuolla rippileirillä.sitten ajelimme miehen kanssa kaksin isäni luo saunomaan.

masuasukki on tänään ollut aika hissukseen,mikähän lie,liekkö säikähtänyt jotakin..onneksi on tiistaina se neuvola,kuulee taasen sydänääniä..ekana kyllä on se hiivatin sokerirasitus testi..voi pienoinen päänsärky olla jos ei saa kun edellisenä iltana klo 20 syödä,ja sen jälkeen syömätä..nykysin pää ilmottaa kyllä juilimisella jos ruoka-ajat venyvät.

mutta sellasia täällä.

niinukka ja vunttunen 26+1

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Saako vielä matti myöhänen liittyä joukkoonne?
Laskettuaika on 13.10 ja synnäri K-HKS ja poikaa vissiin ootellaan.

Olen 36v pian 3v pojan äiti Hämeestä. Kotosalla tällä hetkellä, heinäkuulla meen tekeen vielä yhen keikkapätkän. Sit jään kasvattaan lisää masua, jonka kokoa en uskalla loppuvaiheessa edes ajatella. Olo alkaa olla jo nyt tukala ja moni luulee, että ihan loppumetrejä mennään. (Mentäiski)
Syksyä siis odottelen ekaa kertaa innolla, alkaa kerhot ja lokakuu saapuu =)

Siinä ne tärkeimmät. Kysellä saa :)

Moi Vilma-Onni ja tervetuloa mukaan.
Lisäsin sut tuonne listaan. Ollaan laitettu aina ylös onko tuo sukupuoli oma arvaus vai ultrassa tjs saatua tietoa. Sulle laitoin että ultran mukaan poika, kun jäi sellainen käsitys että varmaa tietoa sulla aiheesta on
:)

Omaa napaa: Tänään ollut taas ihan ok päivä, ei supisteluja. Saa nähdä kun huomenna palaan sairauslomalta töihin, että miten sitten jaksaa. Toivotaan että ihan ok.
Poika on ollut tänään aika rauhallinen,saa nähdä rupeaako taas yötä vasten riekkumaan. Seuraava neuvola mulla onkin jo torstaina, menen ylimääräiselle käynnille kun on nämä supistelut ja tuo matala verenpaine vaivannut.

Nyt koitan mennä unille, jotta sitten aamulla jaksaisi töihin taas..

Juu, kyllä se on ultran mukaan tuo poika-arvio. Varmistuu vielä 23.7, kun menen uudelleen ultraan. Istukka on takaseinässä kohdunsuun päällä. Pitäkää peukkuja, että olis noussu ylös. Mä en nimittäin halua sektioo!! Onni synty sektiolla, eikä siitä kyllä kauhukuvia ole. Mutta mielummin haluisin alakautta synnyttää.
Huomenna jos menis selvitteleen Kelaan äippäraha-juttuja ja vakuutuskin pitää pikapikaa hommata.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!

nyt on ihana viikonloppu takana,ei oo pahemmin supistellu!
ja selkä on ollu kunnossa!!
neuvolanlääkäri on sitte 10.7.
ens viikko olis lomaa:)
taidampa raivata kaappeja,että mahtuis ne pikkuiset vaatteet sinne :heart:
saa nähdä pitääkö ostaa joku lipasto,vai saisinko jotenkin kaikki mahtumaan.... :/
pikkuhiljaa oon uskaltanu ruveta ottamaan sukulaisilta vauvanvaatteita vastaan...
on ne pikkuvaatteet niiin ihania :heart: tekis mieli hypistellä koko ajan :D
onkos moni jo saanut äitiyspaketin??
mulla tulee kohta 3:vkoa kun vein paperit,tulispa tällä viikolla...
mutta ilmoittivat kyllä kelalla että kesällä saattaa mennä kauemmin.

huomenia!

milla-maria minä sain äippä pakkauksen jo juhannusviikon maanantaina tasan kaks viikkoa meni kun hain sitä,päiväraha päätös tuli viikossa.ihmeen nopeeta toimintaa..

onko kela korvannu muilla kuin paljon sitä 4d ultraa? meillä korvas vaan 16.60e. rupes se eukko siellä kelassa ekana jupisemaan että näähän on vapaaehtosia,vai miten..sanoin että vapaa ehtonen oli ja että eikös se nyt ole ihan sama että millä yksityis lääkärillä käy,ja minkä takia..että pitääkö kelan kysellä että miksi käy?
sano se nainen siellä kelassa että eikö normaalistikkin ole kaksi tai jopa kolme normaalia ultraa..sanoin että on,mutta miksi sitten ei jupistu siitä alkuraskauden ultrasta?siihen ei kelan ihminen sanonut enää mitään..

yks tuttavan tuttava oli kans käyny 4d ultrassa niin sille oli korvattu yli 40e,miksiköhän?

no sehän on vaan rahaa..vaikka odotin että kela olis korvannu pikkusen enempi..

omaan napaan ei sen kummempia.
aika vähän vaavi on liikkunut,vähän huolissani jo olen..huomenna on sitten se neuvola.

aurinkoista päivää kaikille.

niinukka ja vunttunen 26+2

alkavaa viikkoa kaikille :flower:

niinukka tos kyseli kelankorvauksista...meil 4d makso jotain 280,- ja kela korvas heti n. 80,-

omaa napaa sen verran,et nää vaivat tääl vaan lisääntyy :( nyt taitaa olla jo lantionlöystymist,ku eilen en ees päässy sohvalt ylös enkä pystyny käveleen,ku jalat ei kantanu...kipu oli mieletön lonkassa.......on tää odotus vaikeeta........

ja kiitos Dirlittan uudest pinosta....

henkka ja veeti 24+2

Harvemmin tulee tänne kommentoitua...
Täällä oli viime kuussa vai jo aiemmin puhetta nopeasta pulssista..
Mulla verenpaineet laski raskauden myötä ja pulssi on nopeampi n.85-95 ja kun pikkuisen liikkuu niin yli 100 menee. Mun th neuvolassa sanoi että kun verenpaineet laskee niin usein pulssi nousee. Ei kuitenkaan sen kummemmin sitä selittänyt.

Alaselkä ja lantio sanoo kohta poks! Ja vasta rv 23 tuli tänään täyteen. Iltavuorot osastolla tuntuu aivan kamalilta ja ei meinaa enää kävely tai tuolilta nousu onnistua. Kotiin tullessa on vaikeaa löytää hyvää nukkuma asentoa. Aamuvuoron jälkeen pääsee onneksi pitkälleen niin auttaa siihen että illalla ei pahemmin kolottele. Kyllä näitä vaivoja alkaa näin vanhalla iällä tulemaan jo aikaisin :eek: :D

Enää viikko 4D:hen ja nyt vaan toivotaan että meidän villivauva näyttää haaravälinsä! mä en lähde sieltä ennenkuin saadaan sukupuoli selville :p

Moi

Minä täällä töissä taas viikon sairausloman jälkeen, ja ei kyllä tunnu mitenkään erityisen hyvältä. Vähänkin pidempiä pätkiä kun istuu, niin supistelut alkaa. Ja sitten pitää koittaa jaloitella ja venytellä, ja se taas on hankalaa kun kaikki tehtävä työ on tässä koneella, ja istua siis pitäisi..
No, katsellaan kaunko tätä jaksaa. Lomaan on vielä 3 viikkoa, ei naurata ei..

Hei kaikille!

Täällä supistelee jo kolmatta päivää... Ei supistele, jos sohvalla löhöää tai sängyssä makaa, mutta kävellessä tai seistessä on koko ajan supistus päällä. Ihmeesti vetää ihan voimattomaksi ja väsyneeksi vaikkei mitän tekiskään. Tekis mieli vaan nukkua ja nukkua...

kellään muulla ilmaantunut peräpukamia? On mullakin niitä aiemmissa raskauksissa ja synnytysten jälkeen ollut, mutta ei kuitenkaan ihan tällaista. Ei kärsi istua, ponnistella, kyykistellä. Kutittaa, kirvelee, pistelee, koskee, vuotaa. Maha meni ummelle pelkästä kauhusta, että pitäisi... :/ Tämäkin vaiva vielä. Kohta annan mahan miehelle kannettavaksi :whistle:

Keskiviikkona aion kuitenkin vanhempien tyttöjen kanssa lähteä mansikkapellolle hankkeeseen. Kiva saada pikkuisen ylimääräistä lomareissua varten. Tämä kotiäidin "palkka" kun ei kummoinen ole :kieh:
Saa nähdä paukkuuko selkä ja pukamat ja alkaako supistella.

Mileko + "riiviötyttö" 25 tasan

Helou arvon naiset,

Pitkaan aikaan en ole kirjoittanut. Asken lueskelin vahan noita juttuja, mutta kun tarinoita tulee paivittain niin paljon niin kaikkea en ehdi. Kultsun koskettavan tekstin luin kyyneleet valuen, haleja.

Usaa on kierretty nyt sen verran, etta New york, Albany ja Washington on nahty. Tanaan tultiin Bostoniin, jossa ollaan ainakin muutama paiva. Mielettomia kokemuksia takana ja viela monta viikkoa matkaa jaljella. Ihanaa. Aitiysvaatteita taalta saa mielettoman halvalla ja valikoimaa riittaa. Hyva niin, koska maha kasvaa nyt hurjaa tahtia. Eilen kavin punnitsemassa itseni - kiloja ei ole tullut yhtaan lisaa edelleenkaan. Eli painoa on sitten ilmeisesti lahtenyt jostain muualta. Taalla on mielettomat helteet ja kavellaan paivittain kilometritolkulla, sekin varmasti selitttaa asiaa. Ja olen kylla noudattanut neuvolan ohjetta ja herkutellut oikein kunnolla :)

Neuvolasta sain mukaani myos stickseja, neuvolakaynteja jaa nyt pari valista reissun vuoksi. Sticksien avulla pystyn kuitenkin seuraamaan tilannetta osin itsekin. Vaavi mahassa liikkuu aina vaan enemman, ihanaa. Selka on vahan jumissa, mutta kunhan muistaa ottaa rauhallisesti niin kaikki on hyvin. Mitaan turvotuksia ei ole ja muutenkin olo on hyva.

Oikein mukavaa viikkoa teille kaikille. Paivittelen taas tilaisuuden tullen. Nauttikaahan kesasta ja mansikoista :)

unohdin sitten hieman kertoa itsestäni.. =)
elikkäs olen 24-vuotias nummelalainen ja esikoista odottelen. asun avomiehen ja kahden koiran kera omassa(toisin sanoen PANKIN :) ) rivari asunnossa.
lisää saa kysellä jos kiinnostaapi..

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
täällä ois taas yks matti myöhänen joka haluis liittyä joukkoon..laskettu aika ois 12.10 ja ultran mukaan ois tyttö tulossa =)
mitenkäs mukaan liittyminen onnistuu?
Moi

Lisäsin sut tonne listaan, tervetuloa!
Synnytysairaalan kohdalle en mitään laittanut, kun en ollut varma missä nummelalaiset synnyttää..Lohja, naistenklinikka..Jos haluat sen tiedon tonne lisätä, niin kerro niin lisäillään:)

Kiitos Dirlittan uudesta pinosta =)

Tervetuloa myös uusille :wave:

Ja omista oloista ei oo oikeen mitään sen kummempaa sanottavaa.. kaikki on menny hyvin vauva potkii kyllä tosi kovasti :heart: suklaa ja jäätelö on maistunut vähän liiankin hyvin, tuntuu tuo paino nousevan aikamoista tahtia :ashamed: ja mansikat niitä vois syödä ihan loputtomiin..

Tervetuloa uusille! Mä olen vähän huolissani, kun en ole tänään tuntenut "neidin" potkuja... Pitää varmaan mennä sohvalle nyt rauhoittumaan ja heittää jotain makeaa suuhunsa, jospa sitten...

Huomenna, tiistaina lähdemme loppuviikon reissulle: Puuhamaahan ja Ähtäriin. Hotelleissa yövytään miehen toiveesta :D

tuisku + "tyttö" 26+4

Juu...

kiitokset tosiaan aktiivisille Dirlittanille esimerkillisestä ylläpidosta ja pinosta !
Joo - meinasinpa minäkin alkaa koputtelemaa puupäätäni , kun meinaa maha painaa ja paisua ja nukkuma-asentoa saa hakea. Viime yö sentään oli parempi jo. Vaiko välillä?

Helteet taitaa alkaa jylläämään, katsotaan miten täs muijan ja vauvan käy - säilyykö turvotuksilta.
Minäkin olen lappanut hedelmiä, juonut ja ollut hyvin maltillinen suolan käyttäjä.
Kummasti sitä alkaa tarkkailemaan maailmaa eri silmin - puutuin asiaan tuos pihanaapurien kans keskustelus , kun lähileikkikenttä (n 40 m mun takapihalta) on huonossa kunnossa , leikkitelineiden köydet kaputt yms . Alkaa kaikenmoiset lapsijutut kinnostamaan :)
Ei se mitään yhteishenkeä löytyy ja asia kai korjaillaan ...

Kyselen teiltäkin , kun olen niin moderni - ootteko tienneet ja huomanneet mikrossa streriloitavat tuttipullot:
http://www.ipanalle.fi/product_details.php?p=454

Ja onko kokemuksia ? Mulle sopisi moinen konsepti mainosti ...
Saako muualta vastaavia ? Ja saako halavemmalla ...

Olivialla taitaa olla meneväinen raskaus , mukavan kuuloista - sano hei yhdelle raskaana olevalla työkamu Helenelle terkkuja NY:ssä :)

Tuiskulle - kyllä minustakin tuntuu että rauhoittuminen auttaa vauvan potkiskelemisiin , hirmuisessa ale-haipakassa meinasin minäkin huolestua vauvelin hiljaisuudesta ... Nyt taas potkitaan .
Aloin vaan kauhuissani laskeskelemaan webin tyttö/poika ovulaatiolaskurilla sukupuolta uudelleen - ja alkoi epäilyttämään. Tää taitaisi vois ehkä olla poikakin , auts ... pitää sitten myydä jollekulle halvalla kaikki vaaleanpunaiset tarvikkeet... (eli www.yourdays.com). No kylmä hiki laskeutui, ja päädyin tähän tyttöpäätelmään edelleen - olihan se ultrassakin sen näköistä, nimittäin...

Kaikille hyviä vointeja ,
huomenna gfaamaan ..

t yo papu & viola auroora RV 26 alkamaisillaan

Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Juu...

kiitokset tosiaan aktiivisille Dirlittanille esimerkillisestä ylläpidosta ja pinosta !
Kiitokset vaan kaikille kiitoksista:)
Ihan mielelläni minä päivittelen listaa ja muutakin, musta tää on hauskaa!!

Ihanan aurinkoista päivää teille kaikille!

Yhteistyössä