Heippa!
Onnea kaikille jo jakautuneille! :flower:
Täälläkin ollaan edelleen yhdessä koossa, mutten ole toisaalta muuta olettanutkaan. LA on siis tänään. Kyselyjä on tullut jo ihan kiitettävästi (lue: enemmän kuin riittävästi), mutten jaksa siitäkään stressata. Olo on edelleen hyvä, ei kummempia vaivoja. Eikä supistuksia... Limatulppaa tuli viime to ja pe ja se oli ihan uutta, esikoisesta sitä ei ennen synnytystä tullut.
Koiravauva saapui taloon viime tiistaina ja nyt harjoitellaan sitten elämää kahden koiran kanssa. Ihan hyvä, että olen vielä yhdessä kasassa, on tää helpompaa näin kuin vastasyntyneen kanssa. Tuota aikuista ronttia kun saa nyt komennella vähän väliä, on mustis eikä yhtään tykkää, kun pentu otti ja tuli sen taloon. Pissoja olisi tietysti helpompi pissailla muoks, siis korjailla ilman mahaa...
Elikäs hei hulinaa täällä suunnassa! Ihanintahan tässä on se, että kun pennusta tulee työkoira, niin sitä ei saa kieltää puremasta. :kieh: Ja sitähän riittää. Pitää vaan tyrkätä aina joku lelu tai luu suuhun.
Eilen olin koko päivän ostoksilla Jumbossa, ajattelin että olisi hyviä tarjouksia, kun siellä oli pyöreät päivät ja vielä Anttilan keskusvaraston tyhjennys. Ja pah! Joululahjoja ja isänpäivälahjoja yritin kyttäillä, mutten löytänyt mitään. Oon joululahjoissa pahasti aikataulusta jäljessä, yleensä tähän aikaan on jo suurin osa hankittu/tehty. H&M:ltä ostin sentään 3 neuletta alle 40 eurolla itselleni piristykseksi. Kaikki siis sellaisia, jotka menee päälle kunhan tästä kummusta pääsee eroon. Muuten ei mitään. Tai tuhlasin taas pienen omaisuuden Sinellissä, kunhan joskus ehtisi taas askartelemaankin. Jos tässä nyt vielä kauan kestää niin laitan joku päivä meidän koko konkkaronkan anopin hoiviin ja askartelen ja teen käsitöitä sydämeni kyllyydestä koko päivän.
Jaahas, jos yrittäisi saada jotain kotihommia tehdyksi. Sisko on tulossa käymään puolen päivän maissa, niin aion livahtaa isomman koiran kanssa kahden keskiselle lenkille silloin. Saa sisko viihdyttää sillä aikaa esikoista ja pentua.
Jaksamisia kaikille ja tietysti niitä supistuksia! :wave: MiHLa ja Mökö, rv 40+0.