LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

Miia-73 olet katsonut ihan oikein, että sillan yli on tultava. Elikkäs onpi kaksi siltaa joita ylitetään: ensimmäinen ylittää tuon junakisko hässäkän ja toinen siltä ylittää järven ja siitä ei ole enää pitkä matka, vajaa puoli kilsaa lavalle.

Unohdin aiemmin kirjoittaa, että miten te junalla tulijat haluatte, että etsittekö itse hotellin vai odotankos teitä asemalla? Mulle on ihan sama koska päivärytmit menee joka tapauksessa puihin joten sotketaan kunnolla :kieh: Täti näyttääkin olevan sitten eka paikalla joten varmaan odotellaan sitten näitä muita, vai? Siinä mihin junat saapuu asemalle niin onpi ISO upea, mahtava, aika uusi matkakeskus jonne tietty voidaan mennä jos vaikka halutaan istua suojassa tai hörpätä kahvia.... Vitsi kun alkaa nyt ihan perhosia mörisemään mahassa kun alkaa jännittämään.
 
No nyt on sitten junalippu ostettu. Invapaikkaa ei tarjottu ja noi vaunut joutuis laittamaan jonnekin matkatavaravaunuun, joten taidan sittenkin ottaa matkarattaat mukaan. Ne kuulemma ehkä mahtuu junan vaunuun sisälle. Toivottavasti, koska muuten en tiedä miten saan Benin päikkäreille, kääk. Täytyy vielä soittaa ja kysyä, että eikös niitä vaunuja mitenkään sais mukaan. Mun kanssa asioi sellainen tyypillinen suomalaista asiakaspalvelua edustava mies, jolta sai kaikki väkisin repiä. Hyvä kun vastasi edes suoriin kysymyksiin. Ja paikat on meillä nyt siellä lastenosasto vaunussa. Saisitkohan Taaperon äippä myös paikan sieltä? (Vaunu 8, paikka 53)

Miltonista tidustelin sähköpostitse tuota vaunujen viemistä huoneisiin ja sanoivat, että pieni hissi löytyy tai voi myös jättää aulaan (vartioitu 24 h) Vedenkeittimen voivat kuulemma lainata meille ja myös respassa voi lämmittää ruokia. Syöttötuoleista en kysynyt, mutta muistaakseni niitä oli 2.

:wave:
 
joo niinhän siinä sitten kävi että rattaat menee konnarin kanssa johonkin varastoon.... mutta kyllä minä rattaat otan mukaan ja yritän sinne lastenvaunuun, hämeenlinna selvittää minulle huomiseksi kuka siirtää rattaat junasta tampereella...

Nyt vain mietin etää miten ihmeessä me selvitään sellaisesta junamatkasta!

Tuo meidän "kakara" kun ei ole niitä lapsia jotka viihtyy äidin sylissä :kieh:

kääk :LOL:
 
Nii se on meijänkii matkalla vaunut konnarin hallussa ja ite täytyy huolehtia ne sieltä sitte pois..
Simolle otan ton rintarepun matkalle nii on sitte siinä, sylissä, ja toivottavasti nukkuu päikkärit jos malttaa =)
 
tätiääni
Hitsi, että jo jänskättää... Olen pitkin päivää pakkaillu jo tavaroita. Aina se on sellasta pähkäilyä,että mitä otetaan mukkaan. Sanokaaha sataako huomenna siellä Jyväskässä? Tartteeko lämpsää vaatetta?

Juu, mie voin kyllä venailla siellä asemalla teitä muita. Tuntomerkkini: Tukka punainen, pystyssä, matti-paita valkoinen.

Onkohan siellä hotellilla pottaa... Pekka kun on jo hokassut vähän jutun juonta tossa pottahommailussa. En kyllä soita sinne hotellillekaan, jos on niin hyvä, mut en mie rupee pottaa mukaakaan ottamaan.

Kuikan paljon pitää varata rahnaa niihin hotellihuoneisiin? Onko se nyt sen 90 - 100 ? pär huone? Eli 45 - 50 ? pär sierainpari?

Pitää mennä syöttämään tämä tirisijä, kun hää miuta niin nipistelee jo kintusta.


 
Tänne luvattu +25 ja näyttää olevan salamin kuva ja pilvi jonka takaa auringon säteet kurkkii B)

Potasta ei tietoa...

Nikolla alkoi tänään nenä vuotamaan ja aivasteluakin ollu ilmassa, että toivottavasti ei tarttuvaa sorttia tai joudun jättään lapsen kotia ja tulemaan yksin.
 
tätiääni
No nyt on junaliput sitten ostettu ja kohtalo sinetöity!

Meijän loppuperhe menee samalla reissulla Tykkimäelle riekkumaan, niin pääsen siinä kyyvissä Kouvolaan asti. Siitä sit junalla matka jatkuupi meijän osalta. Kotimatka kokonaan kyllä pitää olla junassa.

Pekka varmaan unohtaa kokonaan pureskelemisen taidon, kun ostin sille noita pikkupurkkeja mitkä on ihan sileetä sössöä. Hää kun ei syö suinkaan kerralla sitä isoa purkkia niin ei sitä sit voi lämpösessä säilyttää. Ostan sit sieltä paikanpäältä lisää.Pitää muistaa ottaa pikkulusikka mukaan junaan.

Pitää rientää tuumimaan vielä pakkaamista. Mieluummin olisin ulkohommissa.....
 
Viime hetken turinat: minä ja nintzu tulemme tätiä asemalle vastaan mutta myöhästymme hiukan joten eläpäs panikoi. Soitellaan sitten puolin jos toisin.

Yhdessä sitten odotamme inhistä ja taaperoa ja matkamme käyköön sitten kohti ainolaa. Jos täti haluaa käydä kaupassa kaupungissa niin sekin vaan passaa. Saisinpahan yritettyä syöttää välipalaa tuolle pojan lötkylälle joka on ollut kaksi päivää ruokalakossa.

Miia-73 tulee sitten kun juna saapuu ja ilmeisesti nyt osaat käppäillä tuki tuntemattomassa kaupungissa tapaamispaikkaan. Taasen soittelemme ja vaikka laulelemme.

Nyt pakkaamaan kun olenkin niiiiin kaus lähdössä, että sus siunatkoon.
 
jep jep

tavarat on edelleen pakkaamatta mutta ruoat on jo pöydällä...
mitä ihmettä sitä pitää ottaa mukaan mulla kun vielä tapana kantaa liikaa tavaraa ja nyt kun joutuu niistä rattaista luopuun en haluaisi ottaa turhaa.

INHIS: tulen samaan vaunuun mutta paikkaa en vielä tiedä, tai mistäs sitä vielä tietää kun tuo hämeenlinnan myyntipalvelu kun ei oikein tiedä ja osaa.

nyt suihkuun ja nukkumaan jotta aamulla jaksaa :)
 
tätiääni
Piti miunkin piipahtaa koneella, vaikka pakkaamiset onkin kesken ja pahasti...

Mie en löyvä vaunun sadesuojaa mistään!! Mihin mie oon voinu sen laittaa?? Paniikki tulee jos ukkoskuuro yllättää.

Ja sit toi kakka vaunu on sellanen, että pitää ottaa se ratas-istuin-osa kokonaan pois, että saa kopan siihen. Ja kopanhan mie siihen jätän, että saa lapsi siinä nukkua. Pekka mainiosti kyllä istuu kopassakin, valjaat vaan pitää hälle virittää kun muuten loikkasee varmana asvaltille.

Mennäänkö myö sit siitä asemalta suoraan sinne tanssilavalle ja sit vasta hotellille? Näinkö oli suunnitelmat, vai? Miulle kyllä passaa miten vaan, kulkee ne miun nyssäkät siellä vaunun alaritilällä.

Ja nyt äkkipikaa pakkaamaan ja kukkia kastelemaan ja elukat syöttämään...

Piipahan vielä kai täälläkin koneella, mutta jos en, niin Hei hei ja Näkemisiin seuraavaksi!
 
VOI EI, HUONOJA UUTISIA TUON TEILLE KAIKILLE HUOMISEEN TAPAAMISEEN TULIJOILLE. VAAKA EI EHKÄ PÄÄSEKÄÄN NIKO-POIKANSA KERA TULEMAAN. NIKO OLI OKSENTANUT RAJUSTI, JOTEN HE OVAT TÄLLÄ HETKELLÄ SAIRAALASSA :(
 
No voi Niko parkaa ja tietty ISO harmi jos ei Vaakakaan pääse. Mikäs ihme Nikolle nyt tuli, toivottavasti selviää sairaalassa ja Vaaka varmaan tulee sitten kertomaan tänne.

Täti, sä olet unohtanut sen sadesuojan mökille!! Mä sain juna nukuttamiseen hyvän idean sulta. Ajattelin ottaa vaunujen kopan matkaan, en ollut moista edes muistanut kun on ollut poissa käytöstä niin kauan. Mutta vaunujen sadesuoja on per.kele sentään mökillä. Voi pirulauta sentään. No, eli matkarattaat sadesuojineen sitten.

Pakkasin mä vähän jo. Voi jumankekka mikä kasa tavaraa yhden yön reissua varten, huhhuh.

Pakko käydä kurkkimassa vielä aamulla, että mitä Nikolle kuuluu.

Nyt öitä!
 
tätiääni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 22:44 nintzu kirjoitti:
VOI EI, HUONOJA UUTISIA TUON TEILLE KAIKILLE HUOMISEEN TAPAAMISEEN TULIJOILLE. VAAKA EI EHKÄ PÄÄSEKÄÄN NIKO-POIKANSA KERA TULEMAAN. NIKO OLI OKSENTANUT RAJUSTI, JOTEN HE OVAT TÄLLÄ HETKELLÄ SAIRAALASSA :(
Voi ähmä! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa Nikolla. Pääasia, että saahaan pikkunen terveeksi.

Nyt painun pehkuihin...

ps. Sadesuoja löytyi<br><br>
 
Huomenta huomenta ja nou hätä! Pelkällä säikähdyksellä päästiin tuosta eilisestä. Nikolla eilen aamulla alkoi saavikaupalla valumaan räkää nenästä ja näin ollen ei ilmeisesti maista eikä haista joten ei suostunut syömään hän. Illalla kun yritin unille kellistää ja nenää niistää niin en saanut räkää ulos joten se jäi sitten sinne nenään/nieluun pyörimään. Nukkumisesta ei tullut mitään kun poikaa itketti ja loppujen lopuksi ilmeisesti se räkä aiheutti oksentamisen jota tulikin sitten vuorostaan tynnyrikaupalla. Sairaalassa käytiin ja Niko nukkui kaukalossa hyvin (yllätys kun oli puoli istuva asento) ja suostui syömään jopa puolipurkkia hedelmäsosetta.

Ei kuumetta mutta punainen nenä jatkuvasta minun talouspaperilla pyyhkimisestä. Jos vaan se kaikille käypi niin tulen kyllä tuon niiskuttajan kanssa tapaamiseen mutta teille tulee todennäköisesti kotiinviemisiksi vuotava nenä. Lääkäri ei osannut sanoa onko Niko jollekin allerginen vai vilustunut kun räkä on hyvin hyvin juoksevaa sorttia...
 

Yhteistyössä