Harmi katja, ettet pääse!! Mut hyvä kun ilmoitit niin tiedetään. En mä vaan tiedä mitä me nyt sitten niitten huoneitten kanssa tehdään. Onkohan Maijuliinikaan enää tulossa. Oli nimittäin käynyt tuolla ketjussa eilen kirjuuttelemassa, mutta ei maininnut siellä eikä täällä mitään???? Siinä on vaan se ongelma, että jos meitä on nyt sitten kuusi lähdössä ja yksi yöpyy Nintzulla, niin joku joutuu ottamaan yhden hengen huoneen. Ne maksaa 55 ? eli 15? kalliimmaksi tulis hänelle. Mutta mulle on ihan sama miten tehdään, arvotaanko sitten yhden hengen huoneeseen menijä? Voi vitalis, että tää on nyt hippasen hankalaa. Menenkin laittamaan Maijuliinille yytä, että varmistais tulonsa. Mutta ei sitten tiedä koska hän niitä viestejä lukee?!
Soitin muuten äsken Miltoniin ja varasin sieltä meidän käyttöön heidän kaksi häkkisänkyä ja yhden matkasängyn. Minä ainakin tahdon sellaisen häkkisängyn Benskulle, koska me ei omisteta matkasänkyä. Ja sen verran itsekäs meinaan olla, että kun olen sinne hotelliin soitellut niin yhden otan minä. (Anteeksi vaan :ashamed: )
Me lähdetään muuten huomenna mökille ja tullaan varmaan takaisin vasta muutama päivä ennen matkaa. Mä voin laittaa vielä kaikille mun puh. numeron, mistä saa kiinni. Ei mua nyt muuten kukaan varmaan kaipaa, mutta ne huoneet, ne huoneet. Eli jos ei pääse vois laittaa tekstaria vaikka niin saan soitettua hotellille. Muuten voi laittaa niitä nimiä ja numeroita yynä. Käyn sitten kyläkaupassa pikaisesti lukasemassa jutut.