lokakuun odottajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suski

Vieras
Moi!

Olisin vaan kysellyt teidän kuulumisia...Joko maha on näkyvissä, minkälainen olo muuten on?

Minulla laskettu aika menee ihan lokakuun loppuun, joten vatsa ei vielä näy. Jotkut housut kiristää jo vyötäröltä. Olo on hyvä!

Huomenna olen menossa np-ultraan ja kovasti jo odotan tietoa, minkä kokoinen se vauveli on.

Moi!

Suunilleen kuukauden verran olen sinua sitten edellä, itsellä laskettu aika 2 lokakuuta..

Housut alkoi kiristään jo aikoja sitten :) enää parit vanhat farkut menee jalkaan ja sitten joutuukin pitämään sellaisia löysiä housuja..h&m:lla olisi sellaisia kivoja pellavahousuja mutta eihän niillä vielä tarkene :(
Ja paidat tuppaa nousemaan tuohon rintojen alapuolelle, kun olen tottunut pitämään aina sellaisia vartalonmyötäisiä vaatteita..heh.

Kyllä tuossa pienen pieni kumpu taitaa näkyä..hyvin pieni.
Ei mulla varmaan edes isoa mahaa tule kun on sisäänp. kääntynyt kohtu. Mutta huomaan että lantio on leventynyt ja siis koko vyötärömitta kasvanut hullun paljon..

Paljonko teille on muuten tullut tuota painoa lisää koko raskausaikana? Siis tähän mennessä..

minulla laskettu aika lokakuun 18 ja masu alkaa jo näkyä, en ole kovin pitkä ja kohtu eteenpäin kääntynyt.

minulla omat housut kiristänyt monta viikkoa ja käyty siksi ostelemassa äippä housuja.
olo ollut nyt jo todella hyvä, usein esiintyvää päänsärkyä lukuunottamatta. hyviä vointeja teille...

Moi!

Tänään käytiin ultrassa ja maha-asukki oli jo 8,5 cm pitkä! Siellä se hyppeli kuin trampoliinilla ja kaikki näkyi jo selvemmin. Olin näkevinäni jotain jalkojen välissäkin...mutta en sanonut siitä lääkärille mitään!

Raskaus alkaa pikkuhiljaa tuntua jo todelta!!

T: Suski 13+0

Hei!

En olekaan pitkään aikaan töiltä ja muilta menoilta ehtinyt palstailemaan. Skannasin tosin tänän läpi kaikki teidän kuulumiset, etten tipu ihan kokonaan kärryiltä.

Massu on kasvanut eikä vanhat housut mene enää päälle. Ei ole enää epäilystäkään ettenkö olisi raskaana ja sen huomaa...

Liikkeitä olen tuntevinani aina välillä, mutta en voi varmasti sanoa etteikö olisi suolistomurinoita ja -kuplia. Nyt on viikkoja kasassa 15+6 eli huomenna 16 viikkoa täynnä :-)

Ylihuomenna alkaa talviloma ja lähdetään viikoksi golfaamaan. Saa nähdä miten käy ja pystynkö golfaamaan koko viikon. Vähän jänskättää miltä masussa alkaa svingi tuntuun.

Hyviä vointeja!

T: Jenny

Yhteistyössä