LOKAKUUN 2012 ODOTTAJAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Tupsu, ihanaa että muutkin alkaa saada vauvoja syliin.
Mullahan esikoisen kanssa myös istukka jäi kiinni ja se irrotettiin leikkurissa ja kutiavassa spinaalipuudutuksessa. Erittäin tylsä kokemus synnytyksen päälle.
Mutta tärkeitä on lopputulos ja se että vauva on terve <3.

Hirmuisesti Onnea Tupsulle ja vaaville! <3

Täällä edelleen vyörytään eteenpäin ja ravataan äitipolilla kontrolleissa. Keskiviikkona käyrä oli jälleen hyvä ja maanantaina on sitten luvassa seuraava kontrolli ultran kera. Miten aika voi kulua näin hitaasti... ;)

Tsemppiä ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Nasumaja 37+5

Onnea paljon Khaosanille ja Tupsulle! Ja tosi paljon tsemppiä kaikille muille:) Kirjoittelen joku päivä enemmän mut meil on vähän tietokoneongelmia joten en oo oikein päässy koneelle.
Meillä täällä vietellään kotielämää pikkutyttö on ihana. Univajetta on kyllä paljon kun yöt on levottomia mut jotenkin silti päivät jaksaa suht hyvin. Imetys sujuu ihan ok vaik välil mietin et riittääkö maito. Mut toistaseks on riittäny.. Rintakumista opetellaan eroon.

Mukavaa viikonloppua kaikille:)

Jenny ja Typy

Nasu, Martta, Emmi, Minmie, teillä varmaan on vielä vauvat vatsassa ? Miten voitte, varmasti on tukalaakin.

Entä Tupsun kotiarki, miten on käynnistynyt ? Toivottavasti Jenny pääset kirjoittaan lisää, pien

Meillä on oltu nyt viikko kotona. Vauva on niin ihana, ihana, vaikka hän hiukan valvottaakin yöllä. Ollaan jaettu miehen kanssa näitä yövuoroja -että saisi edes hieman nukkua. Koska vauva kuitenkin syö vain kahdesti yössä.
On ollut niin helppoa, kun itse on kunnossa, rinnat on paljon pienemmän kuin esikoisen kanssa ja alapää tietysti, hienoa kun ei tartte kipuilla ja jälkivuotokin on about loppu.
Olisin valmis jo melkein kuntosalille, mutta aattelin aloittaa vasta jälkitarkastuksen jälkeen.

Raskainta on tietysti katkonaiset yöt. Ja toinen raskastekijä on Taaapero, jonka mekastusta on hieman vaikea jaksaa väsyneenä ja sitten onkin huono-omatunto. Onneksi poika leikkii paljon ihan itsekseen ja mies käy sen kanssa välillä mummuloissa.

Eilen oltiin eka kertaa kaupoilla koko porukka. Tuplarattaat on hieno kapsitus..tuolla herätään..täytyy lopettaa

Khaosan ja Pikkuinen 9vrk

Heippa vaan kaikille!
Ihana kuulla, että Khaosanin ja Jennyn vauva-arki on alkanut lupaavasti! :) Minäkin mielenkiinnolla odottelen Tupsun kuulumisia?
Täällä tosiaan vielä odotellaan, odotellaan ja odotellaan... Ja siinä samalla kärsitään jatkuvista säryistä. Yöt on ehkä kaikkein kauheimpia, kun ei voi oikein kylkeä kääntää ilman että sattuu ja kolottaa ja puristaa. Aamuyöllä alkaa yleensä supistelemaan ja ne on joskus ihan tosi koviakin ja valvottavat sitten useamman tunnin. Vielä ovat kuitenkin menneet ohi ja onneks päivälläkin saa nukkua kun ei ole kukaan valvottamassa. Laskettu aikahan minulla olis lauantaina, toivon ja odotan että ei menisi ainakaan yliajalle, koska välillä tuntuu että pää leviää.. Koko raskauden aikana en ole kärsinyt mistää ailahtelevista mielialoista, mutta nyt tuntuu että itku saattaa tulla ihan pienistäkin asioista ja ilman mitään syytä. No, mutta voiton puolella ollaan jo! :) Hyvää loppuodotusta kaikille muillekin ja ihanaa ja rauhallista vauva-arkea kaikille jo synnyttäneille! :)

Emmi 39+3

Noniin, nyt pääsee vähän kirjoittelemaan kuulumisia tännekin. Ensinnäkin kiitos kovasti onnitteluista :-)

Arki alkaa pikkuhiljaa sujua täällä, vaikka ei tietenkään ihan ongelmitta vielä. Meillä on hiukan siis vaikeuksia syömisen kanssa kun vaavi ei pienen kokonsa takia oikeastaan huuda nälkäänsä vaan nukkuu tosi paljon. Sairaalassa sokerit laski muutaman kerran vaarallisiin lukemiin ja jouduttiin "pakkosyöttämään" että saatiin ne taas nousuun. Nyt täällä kotona on kanssa yhden kerran mennyt tosi veltoksi ja silloin syötin taas kupilla vastiketta kun iski paniikki. Onneksi nyt alkaa kuitenkin mennä paremmin kun imetys alkaa jotenkuten sujua. Se on vaan yleensä taistelun takana että pikkukaveri alkaa syödä, mutta kun maltillisesti jaksaa yrittää niin äiti on vielä vienyt taistossa voiton :-)

Tänään tulee neuvolan täti kotikäynnille joten jospa saataisi vaikka sieltä lisävinkkejä. Ainakin saadaan tietää onko paino noussut niin siitä pääsee sitten eteenpäin ja tietää että onko imetys edennyt niinkun pitäisi. Ressukka on myös kai saanut jonkun silmätulehduksen kun silmät rähmii kauheasti :-( Vai onko se normaalia näin pienillä, onko jollain kokemusta? Muuten mekin on jaettu vähän nukkumista niin että mä hoidan tietysti imetyksen ja mies hoitaa nukuttamisen sen jälkeen jos ei uni pikkuiselle maistu.

Ongelmista huolimatta poika on kyllä vienyt täysin sydämen, ei mahda mitään :-) Ensimmäinen päiväkävelykin tehtiin tänään ja oli kiva päästä ulkoilemaan koko porukalla!!

Syksyisin terveisin Tupsu ja poika 10 päivää

Tupsu, hieman varhasemmilla viikoilla syntyneillä vauvoilla tulee helpommin silmätulehduksia, koska kyynelkanavat on ei ole ihan niin kehittyneet kun vauvoilla, jotka syntyy rv 40+jtkn. Ei oo vaarallista ja vaiva menee ohi. Yleensä ei antibvoidetta tartte, joskus tarttee, sun terkka katsoo huomenna.

Kiitos Khaosan! Täysin samat neuvot tuli terkkariltakin :-) Silmät on jo itseasiassa paremmat, ainakin tänään ovat rähmineet todella vähän. Nyt taistellaan vaan syömisen kanssa kun paino oli laskenut kaikesta yrittämisestä huolimatta.. Huoh, kyllä kärsivällisyyttä koetellaan mutta jospa se pikkuhiljaa alkaisi ruoka pikkumiehelle maistua.

Jännitän täällä millon seuraava vauva-uutinen ilmestyy ja keneltä! Emmille voin sanoa sen verran että mulla kolotti ja särki ja puutui joka paikka viimeset pari viikkoa, supistelut väheni ehkä hieman mutta tilalle tuli "menkkakipuja". Kaikki helpotti heti kun vauva syntyi, joten koita kestää vielä vähän aikaa!! Tottakai tilalle tulee synnytyksen aiheuttamia kipuja, mutta mulla alkaa jo nekin olla oikeastaan ohitse. Toivottavasti teillä muillakin sujuu kaikki hyvin ja pääsette pian vauvoja hoitamaan :-)

Tupsu ja poika 11 päivää

Pikaisesti kuulumisia :) Meille syntyi eilen aamulla sektiolla pieni tyttö <3 Pikku Nasulla on kaikki kunnossa ja minäkin toivun hiljakseen leikkauksesta. On aivan uskomatonta että kaikkien vuosien jälkeen birrrssä tuhisee ikioma Nasu-vauva. <3 Kirjoitan lisää, kunhan saan vähän voimia. Nasumaja ja Nasu 1vrk

Onnea 1000 nesti Nasulle ja Pikkuiselle. Kirjoita heti sitten miten sujuu -kun ehdit ja jaksat.

Meillä oli tänään neuvola. Pikkuisella on kaikki hyvin ja painoa tullut pari sataa grammaa. Napatyngän pohja on hieman katteinen, joten se laapistettiin. Vähän semmonen fiilis että "suutarinlapsella ei ole kenkiä", mutta kyllä mä täällä hysteerisesti sitä yritin putsailla.

Miten pitkiä päikkyjä ja yöunipätkiä teijän vauvat nukkuu? Meillä mennään 3-4 tunnin pätkissä. Eli valvomista 2-3 tuntia ja nukkumista 2-4 tuntia.

Aloitin vauvalle Cuplatonit, kun ilmavaivaa tuntuu olevan. Harvoinhan niistä apua on, mutta kokeillaan nyt -kun ei kuitenkaan mitään haittaakaan.

Hieman kauhistuttaa ens viikko kun mies menee töihin, että kuinka näitten kahen kanssa pärjään, kun nytkin on jo kädet täynnä puuhaa, siis sekä mun että miehen.

Khaosan ja Pikkuinen 11vrk

Ihanaa Nasu!! Oikein paljon onnea koko perheelle ja pikaista toipumista Nasulle!

Khaosan: Meidän kaveri nukkuisi päiväsaikaan ties kuinka kauan jos en herättäisi, mutta syöttöaikataulun takia pidetään unet niissä parin tunnin pätkissä. Toivottavasti saatte mahavaivoja kuriin siellä, sitä on niin hirveä katsella kun pieni ihminen kieriskelee tuskissaan eikä mitään oikein voi tehdä :-(

Huomenna mennään tarkistamaan paino uudelleen neuvolaan, mutta oman vaa'an mukaan olisi tullut muutamankymmentä grammaa lisää painoa viime punnituksesta. Se toivottavasti tarkoittaa että imetys nyt alkaisi pikkuhiljaa sujua..

Mua kanssa jännittää että miten päivät sitten sujuu kun mies menee töihin, vaikka meillä on tietysti vaan yksi lapsi joten ei ihan sama asia kun teillä joilla on jo useampi :-/ Se mikä eniten hankaloituu mulle on yöllä valvominen, koska sillon pikkumies jaksaa yleensä kukkua sinne aamu kolmeen asti ja mies on sillon useimmiten valvonut ja minä saan nukkua edes sen pari tuntia imetysten välissä. Puoliskolla on kyllä vielä kaksi viikkoa vapaata että ehkä täällä siihen mennessä jo sujuu paremmin tämä syömis-ruljanssi!!

Jään taas odottelemaan seuraavaa vauva-uutista innolla :-D

Tupsu ja poika *kohta kaksi viikkoa*

Ompa täällä hiljaista. Jokohan Emmi ja Minmie on päässeet tosi toimiin la on ainakin jo ohi. Entä Martta.
Mites muiden jakautuneiden kotiarki ?
Mä olin tänään vauvan kanssa ekaa kertaa yksin, kun Taapero on muumulassa ja mies palasi työhön. Voi tätä rauhaa. Oon pitkästä aikaa kuullut omia ajatuksiani ja lukenut kirjaa.

Vauva nukkui viimeyön hienosti. Heräsi vain kerran syömään. Muutenkin on mennyt hyvin, mutta noiden kahden kanssa illat on vähän meluisia ja pitkiä ja työntäyteisiä ja raskaita.
Mutta oon kyllä aika onnellinen. Esikoisestakaan en ollut yhtään melankolinen tai masentunut -niinkuin monet kai on. Mutta väsyneempi olin silloin.

Onks muiden synnyttäneiden kilot lähteneet tippuun ? Mulla on lähtenyt jo ihan hyvin.

Khaosan ja pieni 2vko ja 2vrk

Tulin pikaisesti raportoimaan että meidän pieni hurmuri syntyi 17.10 aamuyön tunteina. Hakeuduin sairaalaan raskausmyrkytyksen oireiden pahennuttua, ja reilun vuorokauden seurannan jälkeen synnytys päätettiin käynnistää kun viikkoja oli kasassa tasan 38 ja kokoarviokin oli 3,7kg (oli syntyessään 3,5kg). Synnytys meni nopeasti: kalvojen puhkaisusta vain 4,5h ja poika oli syntynyt. R-myrkytyksen takia sain hyvän kivunlievityksen epiduraalista ja lisäksi vielä pudendaalipuudutteen, joten tässä mielessä synnytys ei ollut mitenkään paha kokemus. Synnytyksen jälkeen jouduin olemaan pojasta erossa melkein kaksi päivää (toki isä toi pikaisesti näytille) kun mun verenpaineita jne seurailtiin. Kotiin päästiin viikko sitten, ja pikku hiljaa on tässä opeteltu tätä uutta elämää ja etenkin imetystä. Poika on niin suloinen ja kiltti. Imetys alkaa nyt sujua mutta paino ei vielä ole lähtenyt kunnolla nousuun joten nyt syödään kahden tunnin välein, ja seurataan pitääkö alkaa vielä korviketta antamaan uudelleen.

Onnea kaikille muillekin omat ihmeensä jo saaneille ja tsemppiä vielä odottaville!

Martta ja poika 12pv

Paljon onnea Martta!! Harmi tosin kuulla että sulla on ollut niin rankka taival vaikkei synnytys itse ollutkaan niin työläs. Toivottavasti olette alkaneet kotiutua hyvin ja imetys alkaa sielläkin pikkuhiljaa sujua. Voin samaistua tuohon 2 tunnin välein herättelyyn ja korvikkeen kanssa pelaamiseen, meilläkin oli aluksi just sama juttu täällä. Tänään oli paino meidän pojalla vihdoin noussut kunnolla, joten tunnelin päässä kajastaa valoa, mutta tuo 2 tunnin välein vauvan herättäminen ja syöttäminen on ollut mulle ainakin tosi työlästä. Välillä on oikeasti tehnyt mieli luovuttaa ja mies on joutunut pitämään mua kasassa pimeinä hetkinä. Kaikki taistelu on kuitenkin sen arvoista kunhan poika vaan voi hyvin, joten voimia sulle myös ja pikaista toipumista myös raskausmyrkytyksestä. Pidän täällä peukkuja että teidänkin pikkuisen paino pian lähtee nousuun :-)

Tupsu ja poika 16 päivää

Heippa ja paljon paljon onnea Martalle! :) Toivottavasti alkaa arki sujumaan kivasti ja molemmat voitte vaavin kanssa hyvin. Mukava kuulla että muillakin alkaa tuo vauvan kanssa eläminen tasaantumaan ja tuntumaan jo rennommalta. :]
Meillä täällä odotus jatkuu.. Viikkoja nyt 40+2 ja huomenna neuvola. Mulla on alkanu verenpaineet olemaan vähän koholla ja varsinkin öisin päänsärkyä, josta aion kyllä mainita huomenna neuvolassa. Lisäksi otin viime perjantaina neuvolakäynnillä kausi-influenssapiikin, jonka jälkeen heti seuraavana yönä kipeytyi kurkku ja lauantaina olinkin 38,7 asteen kuumeessa ja kurkku on edelleen todella kipeä. Havaitsin lisäksi tänään (luultavasti) jotain valkoista kurkussa, joten huomenna pitää siitäkin mainita th:lle. Angiina tästä vielä puuttuiskin... Toivottavasti saisin itseni kuntoon, ennenkun vaavi päättää tulla. Mieskin on ollu jo viikon kipeenä ja kuumetta nostaa hällekin edelleen.. No mutta vauvahan se päättää millon meinaa maailmaan putkahtaa ja kyllähän tässä tosiaan itsekin alkaa olemaan aika kärsimätön. Mutta jospa tässä tämä odottelu saisi kohta riittää.. :) Hyvää viikonjatkoa kaikille! :)

Emmi, 40+2

Onnea Martta. Ikävää sun myrkytys, mutta hyvä että pienellä on kaikki hienosti.

Ja Tsemiä Emmi, ylimenopäivät käy niin psyyken päälle, mutta kyllä sullakin vauva on varmasti parin viikon sisällä sylissä !

Meidän ryhmässä ei ookkaan syntynyt kun pikkuisia vauvoja. Ei yhtään yli nelikiloista tai edes lähelle.
Tupsu, osaan kuvitella miten raskasta on -jos öisinkin joudut kahden tunnin välein syöttämään. Unet jää aika pieneen ja siinä saattaa mielialakin vähän reistata. No voin lohduttaa -että ei se ikuisesti kestä ja yleensä 5 viikoisina vauvat ottaa syömismaratoneja ja kasvupyrähdyksiä.
Meillä mä syötän ihan lapsen tahtisesti ja tyttö voi pitää 6kin tunnin tauon syömisissään. No tänään näkee onko paino noussut.

Khaosan ja pesue

Hei kaikki!

Ihan ensin Martalle onnittelut vaavin syntymästä <3

Me päästiin lauantaina kotiin sairaalasta ja tämä on ollut aika rumbaa, kun meilläkin syntymäpaino oli 2755g ja sokerit kävi sairaalassa alhaalla. Nyt kotona on syöty 2-4 tunnin välein ja tänään neuvolassa painoa oli 2650g. Meillä imetys ei ota sujuakseen, vauva ei jaksa keskittyä siihen ja multa tulee maitoa tosi heikosti. Sairaalassa sanottiinkin, että maidon nousu kestää, kun synnytys oli sektiolla. Yritän olla stressaamatta asiasta, kun korviketta Nasu syö kuitenkin ihan hyvin. Joka tapauksessa ollaan miehen kanssa aivan hullaantuneita pikku prinsessasta <3

Meillä suunniteltu sektiopäivä olisi ollut ylihuomenna. Hyvä että en suostunut kääntöyritykseen tai alatiesynnytykseen. Nasulla oli lyhyt napanuora ja se oli kaulan ja toisen käsivarren ympäri kiertyneenä, joka lääkärin mukaan selittää liikkeiden vähyyden. Sektio aikaistettiin sen vuoksi, että 10 vrk:n seurantajaksossa ei saatu kasvua ollenkaan ja vauvan liikkeet eivät tuntuneet. Oli ihan kamalaa odottaa osastolla se vuorokausi tiistai aamuun. Oli todella helpottunut olo, kun leikkaussalissa kajahti Nasun parkaisut. <3

Oma vointi on ihan ok, haava on parantunut hyvin, mutta maha on edelleen arka, jos on enemmän pystyssä. Tänään sain tikit pois. Onneksi mies on meidän kanssa kotona ja auttaa Nasun hoidossa, yksin en kyllä jaksaisi tätä syöttörumbaa. Toivotaan, että meilläkin paino lähtee enemmän nousuun ja sitä kautta stressi vähän helpottaa.

Voimia Tupsulle ja Martalle syöttöjen kanssa, tiedän miltä tuo kellon mukaan syöttäminen tuntuu, mutta kyllä näistä piiperoista vielä isoja kasvaa.<3 Ja tietysti kaikille ihanaa vauva-arkea ja vauvan tuoksua. <3

Nasumaja ja Nasu 1 vko

Hei kaikille ja paljon onnea uusille synnyttäneille ja tsemppiä vielä odottaville!

Nyt pääsin koneen ääreen pikaisesti, tosin kohta odottaa vauvan syöttäminen ja kylvettäminen:)Meillä on mennyt mukavasti,mies on palannut töihin ja kolme päivää olin jo yksin tytön kanssa. Viikonloppuna tuli mun vanhemmat Kuopiosta ja äiti jäikin meille nyt sitten perjantaihin asti hoiteleee vauvaa mun kanssa. On ollut kiva saada apua ja seuraa ja muutenkin oman äidin tuki tuntuu tässä vaiheessa aika kivalta kun itse vielä vähän harjoittelee.

Meillä kävi neuvolantäti viime keskiviikkona kotikäynnillä ja tyttö punnittiin. Jännitin kovasti paljonko painoa on tullut kun välillä epäilyttää riittääkö maito. Mut kahessa viikossa oli tullut nyt puoli kiloa ja pikkuinen painoi 3580 g. Joten kaipa vaan pitää luottaa et oma maito riittää. Imetys on ollut täälläkin harjoittelua mut nyt sujuu suht hyvin ja onnistuu melko hyvin ilman rintakumia, vaikkakin väliilä sitä vielä toisessa rinnassa käytän. Mulla on vaan tosi pienet rinnat joita ei imetyskään ole hirveesti kasvattanut mut kai se niin on että rintojen koko ei vaikuta niiden maidontuotantoon:). Meillä syödään 1-3 tunnin välein. Kolme tuntia on yölläkin pisin aika mitä vauva nukkuu putkeen mutta ihan tuohon on tottunut.

On käyty nyt lenkkeilee vaunujen kanssa mut muuten en oo ruvennu vielä kuntoilemaan tai mitään. Painoa lähti synnytyksen jälkeen melkein kymmenen kiloo ja viel on saman verran jälellä eikä varmaan ihan heti lähekkään kun yritän syödä aika paljon ja herkkuja tulee kyl vedettyä jonkun verran.

Mut palailen taas.

Jenny ja Typy 5 vko

Onnea kaikille tuoreille äideille! Etenkin Martan kuulumisia tulin vilkaisemaan: Hurjasti onnea, halaus. Tiedän minkälainen tie sulla on ollut tähän asti, kun aikoinaan epätoivoisissa vauvahaaveilijoissa oltiin.

Meillä tyttö täyttää pian jo 1v, ja lähti kävelemään jo 10kk iässä. Alku oli tosi hurjaa, ja nyt kun jälkeen päin ajattelee, niin ei oikein ekoista kuukausista muista kuin se väsymyksen. Tyttö on edelleen kova kirkumaan niin hyvällä kuin pahalla tuulella - ehkä hyvä että sitä tahtoa löytyy, pärjää siten elämässä paremmin. ;)

Kiva olisi seurata sun kuulumisia Martta jossain muuallakin, mutta tuntuu siltä että odottajien ketjun jälkeen ihmiset katoaa....

Nel.

Hei, heiii..

Mitä kuuluu? Joko Emmin ja Minmie olette synnyttäneet. On varmaan kyllä ärsyttävää kun kysellään, jos ette ole.

Kysyn nyt vielä- haluatteko sen FB ryhmän, voisin sen nyt perustaa.

Mulle voi lähettää täällä yksityisviestiä mutta mieluummin vielä sähköpostia osotteeseen anitar94@luukku.com -niin lähetän FBssä sitten kutsun.

On totta että vauvanhoito puoli täällä Plazasa ei toimi kovin vilkkaasti, mutta olis mukavaa jatkossakin vaihtaa kuulumisia. Jos nel. haluaa tulla ryhmään -niin se on ihan ookoo. Munkin poikavauva on 2011 syntynyt. Tosin varmaan keskustelut liittyy näihin meidän uusiin tulokkaisiin.

Moikka ja pahoittelut, etten ole ilmottautunut...

Meidän vauveli syntyi myös 17.10. Ja aika äkäisesti sittenkin. Ehdin olla kirjautuneena sairaalaan vajaat 2 tuntia kun kun vauva oli ulkona.

Jatkan myöhemmin lisää, vaikkapa siellä fb-ryhmässä...

Kaikki hyvin kuitenkin!

Juu, perustan ryhmän viikonloppuna. Laittakaa nyt ihmeessä s-posilla yhteystietoja muutkin anitar94@luukku.com. Semmoinen ryhmä on kyllä hyvä tuki ja henkireikä pienen vauvan äideille.

Ja Onnittelut myös Minmielle <3 !!!

Khaosan ja Pikkuneito 3viikkoa3päivää

Heippa kaikille ja onnea kaikille synnyttäneille! :) Meidän tytteli syntyi 04.11.2012 kello 17.11. Painoa oli 3525g ja pituutta 48cm. Nyt ollaan siis jo kotiuduttu saikulta. :) Kaikki on mennyt hyvin ja synnytyskin oli minusta paljon "lievempi" kokemus kun mitä yleensä siitä ajatellaan. :) Tyttö on aivan ihana rakkauspakkaus! Päivät kuluisi kyllä vain häntä katsellessa..=)
Miten teillä muilla on imetys lähtenyt käyntiin vai imetättekö? Mulla se on oikeestaan ainoa asia josta hermoilen ihan kunnolla. Maitoa tulee reilusti, mutta välillä tuntuu että vauvan kanssa saa "taistella" sen imetyksen aikana. Vauva ottaa rinnasta kiinni mutta hermostuu melkein heti ja päästää irti. Jossain vaiheessa olo on tuntunut aika epätoivoiselta ja osastollakaan ei saanut kunnon ohjausta imetykseen kun tuntui että kätilöillä oli koko ajan niin kiire. :/ Pitää vielä keskustella asiasta th:n kanssa kotikäynnillä. Oon yrittäny ottaa selvää että mistä tietää että vauva saa ravintoa riittävästi. Ajattelen kuitenkin että koska vauva nukkuu tyytyväisenä pitkiäkin unia ja saattaa kuitenkin imeä tunninkin putkeen,niin ehkä hän kuitenkin sitten saa sitä ravintoa kuten pitääkin. Ajatus siitä että toinen joutuisi olemaan nälässä tuntuu todella hirveältä. :( Mutta asiasta toiseen, laittelen sulle Khaosan viestiä ja jutskaillaan lisää sitten viimeistään facebookissa. Ihanaa vauva-arkea kaikille! :)

Yhteistyössä