LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljonko maksoit siitä huutiksen puvusta ja minkä kokoisen ostit?[/quote]

Olisko se ollu 40 euroa postikuluineen, siihen kuului myös reiman toppahattu..otin ite myyjään yhteyttä kun halusin just sen niin kovasti, suostu sit sulkee sen aiemmin...

Minkö kokoisen ostit kevääksi? Entä syksyksi? Jos mä ostan vain yhden 80 cm niin silloinhan mä saan ostaa kaksi kertaa kalliimman, eikö? (naisenlogiikkaa) Mä löydän huutiksesta vaan tytöille. Yks kiva oli pojillekkin mut sitä en voinu huutaa kun ei ole vielä kertynyt niitä pisteitä tai jotain. Kirpparilla ei taaskaan mitään.

Nyt se tapahtui, meidän poika kääntyi selältä mahalleen :D johan tuota on odoteltu, että millon tajuu kyljeltään vielä hiukan pyörähtää.

Voi ei , nyt mie en tiä haluunko Ergon, Patapumin vai tuon Yamon. Jokaisessa joku hyvä puoli |O täytyy ottaa kokeiltavaks tuo patapum, heti kun ilmat ei enää oo näin sateisia.

oon ihan tipahtanut matkasta taas teitin jutuissa..

Tässä taas tuutikselle tai paremminkin Kiialle
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,222/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

:D En vielä kerennyt katsoa olisko tuolla jotain muuta hauskaa.

Hienoa hipkukka. Meillä isäntä aina hätäilee jos Eeli ei osaa jotain. Esim. seisoa tuettuna (näki Pessin ja Siirin kuvat). Kaivelen silloin sen oman neuvolakortin esille. Oli oppinu kääntymään 7kk .

Miekin tykästyin Yamon ulkonäköön. Mutta sitten taas Patapumiin kuuluis mukaan irroitettava vyölaukku. Ja kun ajattelee, että käyttäsin sitä luultavasti nimenomaan koiralenkillä kesällä, niin sillon pitäs mukana saada kulkemaan vielä punkkipihdit, kyypakkaus ja pojulle kai joku vesipullo. Kesävaatteissa on niin huonosti taskuja...

Mie haluun kummatkin |O

iltaa kaikille..

isäntä on iltavuorossa,ja neiti onkin sitten ollut yllätys yllätys koko illan ku lentoon lähdössä,siis aivan mahoton..sylissä kädet viuhtoo ihan kauheesti,ja välillä koko kroppaa "heittää"taakseppäin,ja päätänsä on miun leukaan pari kertaa voimalla oikein paukauttanu,ja kun laitan lattialle,niin ponkasee jaloilla vauhtii,ja sillee menee selälleen eteenpäin..sitten puhua pälpätti äipän ja isännän veljen eukon kanssa oikein kilpaa,tai venla kilju :D varmaan tyty ymmärs että aikuiset juttelee,kun kiljahteli ja kurlutteli ihan älyttömästi.
ja meillä käytiin vasta 21.30 nukkumaan.nukku päikkäreitä klo 13-15.15.sitten nukku pikkuset unet tossa klo 18-18.40.
toivottavasti ei nyt klo 6 ole huomis aamuna ylhäällä :o

miun yks tuttu myy noita jesperjuniorin lastenvaatteita.venlalla ja heijän pojalla on 2 päivää ikäeroa.
mie tein tilausta hänen kauttaan,ilman että pidän mitään kutsuja,silleenkin onnistuu.tilasin ne ihanat vaaleanpunaiset henkselihousut,kukkapaidan ja sen syötävän ihanan hatun..vaikka noita hattuja rupee olemaan jo joka lähtöön :D
nuo housut ja paidan tilasin kokoa 80cm.nyt ei tule yhtään 74cm vaatetta venlalle. :o
kuhan nyt kerkeis pitämään nuo kaikki tuolta kaapista :D

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
oon ihan tipahtanut matkasta taas teitin jutuissa..

Tässä taas tuutikselle tai paremminkin Kiialle
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,222/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

:D En vielä kerennyt katsoa olisko tuolla jotain muuta hauskaa.

Tilaisin tuon jos ois pikkusen halvempi mut ihan en raatti tuota.... :kieh:

niinukka: Meilläkin oli meininkiä pikkuakkelin puolesta :D Heiluu ku heinämies, hakkaa käsillä pöytää, itseään tai muuten vaan huitoo ja varsinkin kun pitäis syödä tai alkaa nukkumaan :whistle: Ja pärisytti mun kasvoille tänään sellaset 5kertaa kanariisi sosettakin :p

Oli mulla muuten jotain raportoitavaakin... Saralle on tulossa ensimmäinen hammas :D
Eilen jäysti mun käsivartta eikä mitään tuntunut, mutta tänään siellä tuntuikin jotain pientä ja pistävää :D Ja hampuhan siellä pilkisti. Ei kyllä ole oireillut kummemmin hampaastaan.

Niinukka, onko niillä kutsuilla emännälle jotain etuja? Kiinnostaa ihan hirveesti kyl noi kutsut ko en oo tällä suunnalla koskaan kuullut kenenkään pitävän noita kutsuja et ei oo vieraileen päässy! Vaatehulluko oon! Onkohan mamma3 vieraillu noilla kutsuilla...? :D Minkähän hintasia noi vaatteet on suurinpiirtein?

Noista vaatteista. Mulla on kaverilla noin vuoden vanhempi poika, kuin Eemil ja aika isokokoinen on ollut. Tämä mun kaveri on äärettömän tarkka lasten vaatteiden suhteen ja tosi siistejä vaatteet. Ja on samanlainen makukin kuin mulla =) Minä olen hältä sitten ostanut hänen pojalleen pieneksi jääneitä vaatteita. Ei kuulemma edes aio myydä mulle, mitkä hänen mielestään kuluneita tms. Ja suurinpiirtein kun tosiaan ovat syntyneet samoihin aikoihin, niin vuodenaikojen eri vaatteetkin käy hyvin ja kun Eemil ei ole ihan mikään sellainen iso vauva (nyt 68cm vaatteet) ei ainakaan pieniä ne vaatteet ole! Ens kesäks ja syksyks(alku) löytyy mu7lta jo 80cm vaatteita ja joitain 86 sitten myöhemmäks. Nytkin joku aika sitten ostin 50e kaks isoa kassia vaatteita ja muuta tarvikkeita, vaatteista ei edes juurikaan näy, että on pidetty! Kaikki oli mulle valmiiks vielä pessyt ja silittänyt.

Meillä on ollut jo osin käytössä sellainen välikausi haalari 74cm nyt, hihoista ja lahkeista vielä reilu, mutta ei haittaa. Lähinnä vaunussa nukkuessa lauhalla ilmalla pidetty, kun on niin kuuma verinen. Aina on miettiminen mitä laittaa päälle, ettei tuu kuuma. Ilmat niin vaihtelee, eilen oli +4 ulkona kun meni nukkuun, nyt -6 tänään :o

Yhteistyössä