LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN TURINAT VKO 12

meilläkin on muksut kylvetetty ja just nukahti nuorimmainenkin. mies lähti yövuoroon. vielä pitäis hieman siistiä kämppää |O sitten aattelin viettää omaa laatu-aikaa ja katsoa vaikka teeveetä. eipä sitäkään ehdi nykyään haitoille asti seuraamaan.
 
mä tutustuin tohon huutiksen ihmeelliseen maailmaan odotusaikana. oishan siellä kaikkea kivaa, mut pitää välillä laittaa jäitä hattuun. kaksostenrattaat ja vaunujen lämpöpussin olen hankkinut sitä kautta ja olen ollut tyytyväinen. tosin osa tuotteista on siellä ylihinnoteltuja
 
Mä olen tänään taas naputellut noita kamoja myytäväksi tonne huutikseen... Nyt siellä on aika hirveä läjä tavaraa ja aamulla aattelin laittaa loput. Toivottavasti pääsis edes osasta eroon.

Mitähän minun pitikään kommentoida.... Ainakin se eteläläisten treffit. Kai ne on silloin 12.4, kuten sovittiin. Ei ole mulle asti ainakaan muutoksia tullut. Eli olen ainakin itse menossa silloin sinne!
 
dogtor saa nyt nähdä mitä testit näyttää..kävin äskön tilaamassa.. Samalla kertaa ihana ja pelottava asia jos plussaa näyttää.. Minä muuten ihan koukussa tuohon huutonettiin. Pitää ihan oikeesti tehä völillä työtä, et en koneelle raahaudu :saint: Oon huutanu sieltä hoitopöytä lipaston ja sit noita vaatteita Lennille. Esikoiselle en oo huutanu, kun sen ikäsillä nuo vaatteet on jo enemmän kuluneita. Mutta hui! Meillä vasta kokoon 74 pikkuhiljaa siirrytään niin sinä jo nuin isoja vaatteita haikailet :D

Miten muuten tuo kuva homma tonne kerhoon?? Minä en yhtään osaa!!!! :ashamed: :whistle:
 
voi ihana jos te alatte plussailla :heart: meille sit on kerrottava ihan HETI..joo meillä on aika reippaan kokoinen poika..tosiaan 80menee nyt ja on ihan sopivia,kuukaus sit 74 meni sopivasti..pakko ostaa jo varastoon vähä isompia vaatteita..
 
Meillä käytetään tällä hetkellä 68-70 cm vaatteita. Joitakin 74 cm vaatteitakin, mutta ovat kyllä vielä aika isoja.

pikkumyy ja eevin äiti toivottavasti saatte mieleisen tuloksen. Nyt mä voin alkaa plussaileen, kun olen sen kerran päässyt ulos tuulettumaan. Tai voisinhan mä vielä käydä niissä kaverin rääppiäisissä, mutta ei se enää niin pakko ole.

Mulla on viime aikoina ollu vaan sellasta tosi kauheeta kipua tuolla munasarjoissa. Kuukautisia ei ole kuulunut varmaan kuukauteen (vai ylikin). Tuntuu vaan toi kipu sellaselta niin kuin endon aikaan sattus aina kierron puolessa välissä. Mietin jo, että pitäiskö varata aika gynelle, jotta tarkistais. Ettei nyt vaan olis uudestaan toi endo paukauttanut. Vois aloittaa hoidot sitten heti, jos se on siitä johtuvaa. Tai sitten vois suunnitella koska aloitetaan. Kevät vauva olis kiva, kun meillä on noita synttäreitä jo niin paljon tossa syksyllä ja talvella. Tai sitten ihan kesävauva :D :saint:
Mutta tarvii varmaan miettiä. Onneksi meillä hoidetaan noi jutut tuolla mehiläisessä, joten pääsee aika nopeastikin.

Mitähän muuta.... Kiljumisesta piti kommentoida jo aiemmin... Meillä toi pikku ukko kiljuu ja huutaa välillä ihan kauheasti. Yritä siinä nyt sitten katsoa jotain suomalaista ohjelmaa, kun ei kuule yhtään mitään... :D

Peppu alkaa pikku hiljaa olla ihan ok. Kahteen päivään ei ole vuotanut siitä paiseesta enää mitään ja alkaa se sinisen-mustan-keltainen kohtakin häipyä pikku hiljaa. Ja me osataan taas istua. Nyt ei millään jaksais olla makuulla. Kävelytuolissakin taas pitkästä aikaa oltiin tänään ja oli kivaa :D
 
Tuli noista vaatejutuista mieleen että meillä Saran olka-haara osa olis sopiva 74cm bodyyn tällä hetkellä mutta käsivarret pituudeltaan taas 68cm bodyihin sopivat joten....mitäs tekis? :eek: :D
Meillä siis käytössä 68-74cm vaatteet, mutta 68 housujen vyötäröt kiristää ja 68cm bodyista ei mene napit kiinni. :ashamed: Huomattavaa keskivartalolihavuutta siis havaittavissa..

 
hienoo et peppunen alkaa parantua..
täällä ois kans hirvee vauva kuume..isukki sano yks päivä et eikö me voitas jo toinen tehdä :heart: :D mä sanoin et pitää nyt eka tää oma olo saada kuntoon ja sit jos nyt noi 3pilleri liuskaa ainaski söis..minäki haluaisin kesä vauvan..

mun pitäs kyl se kävely tuoli hommailla jostain..ja syöttis kans kohta..mun äippä ostaa niiden luo hyppykiikun,ei kehtaa tänn ruuvvailla kattoon mitään ja kun en luota tohon betoni?kattoon..
 
milli,kääri hihat,minä tein niin aluks 80 bodeissa,meillä nimittäin tuo sama ongelma ku teillä..

niin jamenkoista sen verran et liekkö pillerit vaikuttaa vai mikä lie..mulla on aina ollu runsaat ja kivuliaat 2 viikoa kestävät menkat..nyt kahdet viimeiset on tullu 4-5päivää myöhässä ja kestäneet 2-4päivää..sekä ajoittain on ollu koviakin maha kipuja..siis ei menkkojen aikaan..ettei vaan ois mullekkin taas pärähtäny se kysta munasarjaan,tai sit noi pillerit tekee sen tai sit tää mun "stressaillu"..
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Tuli noista vaatejutuista mieleen että meillä Saran olka-haara osa olis sopiva 74cm bodyyn tällä hetkellä mutta käsivarret pituudeltaan taas 68cm bodyihin sopivat joten....mitäs tekis? :eek: :D
Meillä siis käytössä 68-74cm vaatteet, mutta 68 housujen vyötäröt kiristää ja 68cm bodyista ei mene napit kiinni. :ashamed: Huomattavaa keskivartalolihavuutta siis havaittavissa..
Tuolla on huuto.netissä ainakin myynnissä niitä bodyn jatkopaloja. Meillä kestojen takia ollu jo käytössä. On muuten tosi hyvät. Niillä saa pidennettyä ainakin bodyjen osalta sitä käyttöikää. Ne on tosi helppo tehdä itsekin. Joku 5 cm leveä ja olisko 10 cm pitkä ja siihen 3 nepparia, niin se on sillä selvä. Meillä menee ne ainakin noihin Lindexin, H&M:n yms bodyihin hyvin.
 
dogtor:Juu oon käärinytkin :D Lähinnä vaan naurattaa tuo meidän akkelin kasvu kun kasvaa niin hassusti, tuleekohan siitä vielä kaikenhuipuks sellainen persjalkanen pikkuakka :D

Mulla ainakin pillerit pitää menkat hyvin kurissa, lyhyempinä ja niukempina. Ennen oli sellaiset tulvat että oksat pois :eek:
 
meillä on kans niin et toi kaula-pylly osa on aika pitkä..mut tekee varmaan toi pulleuskin :D
pitääpä ootella huutiksen hyväksyntää niin vois katella niitä jatkopaloja,tosin meillä kyllä on 74 bodeissa hihatkin jo lyhyet mutta jos 80 bodeihin kokeilis..
äiti just tänään sano et anttonilla ja mun 3 v siskolla on pituus eroa 20cm ja paino eroa 5kg :LOL: ei meillä iso poika oo :whistle: ja selma on ollu 8kk iässä saman kokoinen kuin antton oli 4kk :D
 
LS: Enpä ole moisesta kuullut ennen,kuin bodyjen jatkopalat?! Mut toihan on hyvä keksintö, tosiaan käyttöikä pitenee. Kiits vinkist! =)

Ja asiasta kukkaruukkuun...
Kylläpäs se antibioottipiikki tehoaa hyvin. Memmu oli jo illalla taas paremmassa kunnossa, syö ja juo (ei nyt vielä ihan niin hyvin kuin normisti, mutta silti! ) :heart:
Mullakin parempi olo ,kun ei tarvi olla huolissaan. Alkaa näyttää itselleenkin tää elämä valoisammalta, piristyy kummasti ja jaksaa taas nauraakin. =)
 

Yhteistyössä