Noniin, onnistuihan se sisäänkirjautuminen, yritin varmaan puoli tuntia, eikä meinannu toimia!
sänkypuuhista On kyllä ollu kovasti kiinnostusta koko raskauden ajan. Ja mulla itselläni ehkä just normaalia hiukan enemmän. Alkuraskaudessa tosin paleli ja väsytti aivan mielettömästi niin ei jaksanut. Mut sen jälkeen on ollut tasaista, eikä oo hiipunut vieläkään. Maha ei oo yhtään ollu vielä tiellä, eli perinteinen tyyli on edelleenkin paras. Kylkiasennosta en itse yhtään tykkää.
Oon huomannut semmoisen jutun, että orgasmi on älyttömän paljon herkemmässä nyt raskausaikana kun aikasemmin! Jos ei aivan pidättelis, niin pari minuuttia riittäis! Aika hämmästyttävää ja yllättävää. Positiivista pääasiassa kylläkin. Onko kukaan muu huomannut tällaista ilmiötä? Se mietityttää että minkälaiseksi tilanne muuttuu synnytyksen jälkeen.
yöheräilyjä on kyllä ollut. Pissalla täytyy käydä ainakin kerran. Pari viikkoo sitten oli kyllä sellanen outo vaihe että en käyny yöllä pissalla, vaikka sitä ennen tarvi välillä useemmankin kerran yöstä lähteä vessaan. Luulenkin että join liian vähän. Nyt oon koittanu juoda vettä vaikka ei kauheesti janottaiskaan. Mökillä oltiin viikonloppuna, niin siellä on kyllä tosi kurjaa nousta ja laahustaa ulkovessaan pissille!!!
Muuten kyllä nukun siellä paljon paremmin kun kotona. Mennään ehkä ens viikonloppunakin sinne. Jotkut kaverit kauhistelee että kuinka uskallatte enää. Mut meillä olis sieltä n. 80km TAYSiin, joka on jollekin varmasti matka kotoa sinne. En koe että se olis pitkä matka. Ja jos rupee kohta tuntuun huonolta, niin sitten ei tietenkään sinne ehdoin tahdoin lähdetä.
Unista vielä: Joinain aamuina nukun pitkään (tarkoittaa että ehkä puol kymmeneen) ja sit joinain aamuina herään viideltä eikä uni enää tule. Oon huomannut että aikaisen heräämisen päiviä on eniten lauantait
Yks kerta teki mieli kauheesti leipoo, ja suunnittelin ensin pari tuntia ja lähin sitten seittemältä lähikauppaan kun se aukes ostaan tarvikkeita
Mies tuli perjantaina flunssaan kesken työpäivän. Oli varmistanut työterveyshoitajalta että eihän varmasti oo possuflunssaa, koska sitten ei voi mennä kotiin
Tampereella kuulemma on tähän mennessä ollu vaan yks sikainfluenssatapaus, ja tavallista flunssaa on ollu todella paljon liikkeellä, ja hoitaja oli sanonut että varmasti ei ole possuflunssaa. Hyvä että todisteli sitä niin, koska olisin varmaan ollu muuten ihan vauhkona. Mulla tuli perjantai-iltana kurkku kipeeksi, lähdettiin silti mökille. Yön aikana kurkku parani, eikä oo ollu sen jälkeen yhtään huono olo. Omituista että se ei tarttunut.
Siivoilusta On kyllä kovasti siivotuttanut. Nyt on muut lattiat kertaalleen pesty paitsi tämän tietokonehuoneen. Tää onkin sitten ihan kauhee kaatopaikka koko huone, kun tänne tulee roudattua kaikki mikä muualla olis tiellä. Mut oon kovasti haaveillut että tän sais jonkunlaiseen järjestykseen. Tahti on siivouksessa ollu aika maltillinen. Päivän aikana vaan yks huone, vaikka jaksamista ja innostusta olis enempäänkin. Tunnen vaan itseni sen verran hyvin että rehkin ensin liikaa ja joku jää sitten kesken, niin se jääkin sitten taas tosi pitkäksi aikaa! Näin on parempi kun malttaa hitaammin siivoilla. Olkkariin tuli tänään puhtaitten lattioitten lisäksi uus matto! Vähän vauvaystävällisempi lyhytnukkainen vanhan pitkäkarvaisen pölynkerääjän tilalle. Viime viikolla siivosin olkkarin kirjahyllyn, ja siitäkin tuli ihan eri näköinen.
Himpsuli Katoin sen kadonneen jäljillä ohjelman, ja oli kyllä jotenkin ihan kiva. Vähällä oli etten itkeskellyt lopussa. Itkeskelyjen sijaan tosin oon tässä viime päivinä saanut kamalia naurukohtauksia. Sitä tapahtuu välillä normaalistikin, että naurua ei vaan voi pidättää, mutta nyt on ollut sellaset nauruviikonloppu ja -alku.
Hauskaa alkuviikkoa mahapyöriäisille!!!
Hanikka ja Elli 36+2