Tervehdys pitkästä aikaa,
Ja Cubulalle kiitos kun pääsit Pomppeilemaan
Syksyllä sitten uusiksi. Täällä jo paketti odottaa postissa.
Mulla taasen selkä meni
Ja nyt sit pahemmin. Pari päivää olin lähes vaakatasossa ja nyt on viikko mennyt ilman nostelua (helppoa vauvan kanssa) mutta onneksi on saatu apuja. Hulluna nyt jumppaan ja venyttelen ja osteopaatilla olen muutaman kerran käynyt.
Kertokaahan nyt onko tällaisessa tilanteessa parasta Osteopaatti, fysioterapeutti, vai mitkä ja miksi???
Jay onnea vauvauutisista, ihanaa <3
Meillä on kyllä nyt kiintiö täynnä (ihan jo oma näinkin puolesta) eli nyt yritän nauttia ihan täysillä kaikesta <3
Koska voisi siirtyä jo vaunuissa istuinosaan siten että on niissä vain puoli istumassa asennossa? Meillä ollaan niin kiinnostuneita ympäristöstä että lenkille olisi kova mennä niin että pieni jotain näkee
Täällä kiinteitä menee jo kolmesti päivässä ja purkillinen kerralla. Oliko muistikuvaa kellään tuosta maidon määrästä mikä olisi suositus vrk aikana kun kiinteitä jo syödään??
Ja eikös kiinteitä voi antaa jo sen minkä vaiva huolii ja masu kestää?
Meillä menee peruna (ei suosikki), porkkana, bataatti, kukkakaali, parsakaali ja kesäkurpitsa. Hedelmistä vasta luumu, omena ja mustikka.
Oottekos aamu ja iltapuuroja antanut ja jos niin mitä?? Meillä syödään illalla maissia josko kantaisi aina hiukan pidemmälle...?
Liikkumisesta... Mites teillä?? Täällä puörähdetään masulle, ei vielä takaisin selälle, noustaan suorille käsivarsille ka puöritään hiukan akselin ympäri. Yksi juttu mikä pelottaa ja askarruttaa, onko muilla?? Kun poitsun niska väsyy, dippaa naaman suoraan mattoon, eikäännä sivulle ja esim keikkailusta on niin tiivis että siihen kun naaman painaa, ei kyllä henki kulje
Nyt ehkä pikkusen havaittavissa että kääntäisi päätä joskus sivulle kun lepuuttaa..?
Hyvää vkl kaikille ja kuullaan taas
Niin ja pk-seutulaiset...Tapaamista??