Ninni12345: älä turhaan ole huolissani, kyllä hän ottaa kiinni liikkumisessa. Parhaan kaverin lapsilla on kaikilla ollut refluksi eivätkä ole 6kk muuten viihtyneet kun sylissä eli pystyasennossa. Ei selällään, ei mahallaan. Ja hyvin ovat oppineet sitten liikkumaan kun sen aika on ollut, taito vähän kun ollut valmiina sitten lattialle on laitettu.
Meillä on neiti korkeassa kuumeessa :-( jännä kun ei ole mitään muuta, ei nuhaa, ei yskää ym. Aamulla annoin panadolia, mut se sai maidot tulemaan kaaressa ulos. Laitoin sitten supon, mikä tyhjensi sitten toisen pään. En tiedä ehtikö suppo siis ollenkaan vaikuttaa vai ei. Täytyy varmaan laittaa vuorostaan panadol-suppo kun edellinen oli burana. Täytyy sanoa, että ehkä paskin viikko ikinä. 5-vuotiaalla todettiin Aloepecia areata ja olen niin hajalla asiasta. Tyttö raukka ei itse osaa surra, kun ei onneksi näe takaosaa päästään mistä kauniit, pitkät kiharat vaan tippuivat pois, mutta tuntuu että sydän särkyy hänen puolestaan kun mietin mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Koulukiusaaminen kun on niin yleistä nykymaailmassa ja ulkonäköpaineet kovat. Tällä hetkellä pystyn leteillä ym piilottamaan takaosan, mutta taudin kulusta ei mitään ennusteita, joten ei tiedetä mihin pysähtyy. Koko ajan katson sydän kurkussa tippuuko ripset ja kulmat. Tytöllä sattuu olemaan pikimustat, tuuheat, pitkät ja kaarevat ripset, joiden kauneutta olen hänelle aina toitottanut. Voi kun toivon etten olisi ikinä sanonut mitään, miltä hänestä sitten tuntuu jos ne tippuvat pois. Miten se menikään: "suutarin lapsella ei ole kenkiä", mieheni on parturi-kampaaja/kouluttaja ja itse meikkari/kosmetogi/kouluttaja.