Rota-rokotteesta tuli meillä vaivaa heti seuraavana päivänä, tai ainakin oletan, et oli siitä. Koko lauantai meni melkein ilman päiväunia, pieniä korkeintaan vartin torkkuja muutama ja yöllä vasta kahden maissa suunnilleen nukahti. Sellasta löysää kakkaa tuli pitkin päivää myös, masu oli selkeesti kipeä. Silloin illan mittaan sitten näytti helpottavan, eikä ole enempää ollut sitten mitään, toivottavasti ei tuliskaan, kun eikös tuosta voinut tulla oireita pitkän ajan päästäkin?
Ninnille taas kovasti jaksamista pikkuisen syömisten kanssa! Minkälainen neiti muuten on? Hänellähän oli hurjan hienot hiukset heti syntyessä, ovatko pysyneet ja kasvaneet vaan, vai onko lähtenyt syntymätukka / väri vaihtunut?
Meidän pikkuneidin tukka näyttäisi vaalenevan, niskasta tukka on paljon tummempaa, kuin päälaelta, jonkin verran on lähtenyt tukkaa, takaraivolle näyttäisi tulevan se tyypillinen kalju läntti selällään makailusta (vaikka aika vähän selällään oleskeleekin) =)
Hassu tapa tällä meidän neidillä yöaikaan, kun nukkuu mun vieressä, niin jalat polkee tosi paljon ts. "potkii" minua mahaan joka kerran kun herää syömään ja vähän syömisen aikanakin. Tää potkiminen aiheuttaa sen, että jalat on aina yöpuvun sisällä aamuun mennessä siellä haarusten kohdalla mytyssä tai molemmat jalat toisessa puntissa
Samalla usein vaippa on valunut takaa pakaroitten alaosaan ja sitten tietty pissat yli
Viime yönäkin sitten pujottelin pariin kertaan jalkoja takaisin puntteihin... Paremmin pysyy vaippa paikallaan, kun body päällä, mutta kun meillä on niin paljon ihania yöpukuja, että haluisin niitä käyttää, pitää varmaan alkaa pitää yöpukuja päivisin
Nyt on käsiä alkanut katsellakin pikkuinen ja yrittää niillä hamuta kaikkea, kuten isänsä partaa
Vieläkin on unirytmi hukassa, viime yönäkin nukahti kunnolla vasta kahden maissa....
Ristiäisissä meillä oli lukutehtäviä siinä isoveljellä ja siskolla ja mummulla, niin varmaan sopisi joku kiva runo ohjelmaksi, jonka lukisi joku sukulaisista tai kummi tai joku. Jos musikaalista väkeä, niin sehän ois ihanaa, kun joku soittaisi jonkun kauniin kappaleen tai laulaisi, miksei yhteislaulukin =)
Hauskaa tapaamista teille, mulla niin matkaa, et ei jaksa lähteä.....
Elli ja Linda :heart: