Tervetuloa uudet :wave: Ja
Pantsulle paranemisia.
Neiti-81, mukavaa kun pahoinvointi hellittää =) Täälläkin on ollut sen suhteen helpompaa. Pikkuaterioilla ja suolakeksejä napostelemalla mennään päivä kerrallaan.
Seulonnoista, niihin olen siis tälläkin kertaa menossa. Verikoe on luvassa ei ens mutta seuraavalla viikolla ja np-ultra sitä seuraavalla viikolla.
Inhokkiruoista ym. mulla oli kahdesta ekasta lapsesta myös kammo jauheliharuokia kohtaan ja eipä nuo liharuoat nytkään ihan hirveästi maita - normaalisti kyllä. Parhaiten välttää ruokailun jälkeisen lievän huonon olon kun syö erilaisia keittoja, esim. kasvissosekeittoa. Suihkussakäynnin yhteydessä mun pitää hengitellä suun kautta, jos hengittelen nenän kautta sitä pesuhuoneen lämmintä ja kosteaa ilmaa niin saattaa ruveta yökkimään.
Suolaista ja rasvaista tekee normaalia enemmän mieli. Ruoan jälkeen on se sama tuttu kummallinen maku suussa, söi sitten mitä tahansa. Menee ihan kummalliseksi tuo makuaisti noiden hormonien takia : /
Nukkumisesta, saan kyllä onneksi nyt kohtuu hyvin nukuttua kun närästys väistyi. Oikeastaan vain kerran yössä herään vessaan ja juomaan ja nukahdan sitten samantien kuin tukki. Olo päivisin turpea,
ilmavaivoja, niitä riittää täälläkin :ashamed: No, parempi päästää ulos vaan
Pakko oli jo tilata parit äitiyshousut, koska osa työhousuista kiristää jo vatsan kohdalta.
Parisuhteesta, oikeastaan plussaamisen jälkeen ei ole kummemmin tehnyt mieli seksiä vaikka sitä on toki sittemmin harjoitettukin ihan mielellään. Mutta niin aloitteellinen en ole kuin yleensä. On jotenkin niin lässähtänyt olo.
Äsken olimme ulkoilutapahtumassa kuopuksen kanssa ja siellä tapasin saman asuinalueen erään äidin jota en ollut pitkään aikaan nähnyt. Hän odottaa myös neljättä ja laskettu aika nyt keväällä. Vielä en uskaltanut omaa salaisuuttani paljastaa, täytyy odottaa vielä muutama viikko ennen kuin laajentaa tätä uutisten kuulijoiden piiriä.
Hapsiainen80, jos olosi tuntuu kovin huonolta, niin voisitteko ajatella että ilmoitatte vieraille että teillä on sairastelua ja siirrätte synttäreitä hieman tuonnemmaksi, jolloin olo alkaa helpottaa. Itse olen aiemmista alkuraskauksistani oppinut sen, että kaikenlainen stressi ja ylimääräinen puurtaminen vain lisäävät pahoinvointia. 1-vuotiasta ei vielä haittaa, vaikka synttäreitä viettäisi vähän jälkijunassa
Tai sitten jos sinulla on mahdollista saada joku ystävä tai sukulainen avuksi synttärijärjestelyissä niin et rasitu itse liikaa.
Mukavaa viikonvaihdetta kaikille ja sympatiahalit pahoinvoiville :hug:
kolmenmutsi ja munamies 8+4