Liikelaskennasta: Mulle sanottiin toissa viikolla kättärillä, että liikkeitä pitää laskeskella jo nyt. Koska meillä vauva oli ollut muutaman päivän hiljaisempi, niin laittoivat käyrille makoilemaan. Sanoivat, että jos makuullaan ollessa ei tule ekaan tuntiin liikkeitä, niin sitten juo jotain makeaa ja kuulostelee uudelleen, jos ei sittenkään, niin sitten reipasta jumppaa tms. Ja jos ei liikkeitä, niin synnärille pikapikaa yhteys.
pk-seudun tapaaminen: Voisin olla kiinnostunut tapaamisesta myös, Espoo on melko kaukana näin itä-Helsingissä asuvalle, mutta keskustaan voisin lähteä
Aina voi käydä jossain ihanassa kahvilassa latten ja jonkun syntisen leivoksen vetäsemässä
Hankinnoista: Kaikki muu on valmiina, mutta mitä vaippoja kannattaa ostaa ja mitä kokoa? Useat kaverit ovat sanoneet, että Liberon pikkuvaipat on huonoja, Pampersit parempia? Me ei siis aiota kestoilla, vaan mennään kertiksillä.
Koira ja vauva: Meillähän on siis kaksi hurtan rotkaletta täällä kotosalla. Nyt tuo toinen (isompi) on alkanut muuton jälkeen haukkua ihan hulluna, jos joku on oven takana tai pimpottaa tai jopa soittaa meidän jomman kumman puhelimeen. Ei auta mikään, ei vaikka yrittää ahnetta ruoallakin huijata. Perkele! :kieh: Tolla oli pentuna tuon haukkumisen kanssa ongelmia, mutta ne saatiin silloin kitkettyä pois, mutta nyt se on jostain syystä aloittanut melkein 8-vuotiaan uudelleen. Joten tilasimpa taas haukunestopannan, joka tulikin jo tiistaina, mutta oli viallinen! Ei auttanut paristonkaan vaihto, joten lähti takaisin... Viimeksi oppi tolla melkein kerrasta, että ei perkele räkytetä. Eihän tosta tule mitään, jos se alkaa haukkumaan just kun vauva on mennyt nukkumaan. Tolla bokserisekoituksella on vielä ihan megalomaaninen äänikin.
Mullakin vauva painaa virtsarakkoa aina toisinaan todella voimakkaasti ja tuntuu, että jotain repeää kohta. Ihan normaalia kuulemma, tekee vaan tilaa tuolla itselleen. Ja mulla on virtsarakko kiinni kohdussa, joka vielä entisestään lisää tuota tunnetta. Viime yönä käsin 2 tunnin välein vessassa : /
Mulla on ollut ilmeisesti liikaa aikaa miettiä tulevaa, mutta nyt on alkanut pelottaa se synnytyksen jälkeinen aika. Jos repeää pahasti ja on hirveästi tikkejä ja kauhean kipeä, että miten sitä voi toimia? Vessassa käydä jne.? Apuva... Voiskohan tän vauvan oksentaa ulos?
RR ja Viljami 32+1 :heart: