Kotikiss@ avaa vaan fb ryhmä. eiköhän täällä ole jo innokkaita
Oiskohan mullekin sanonut että ei kannata testata jotten huolestu jos ei kuulukaan!Mulle neuvolan täti silloin esikoisen odotusaikaan sanoi, että syke harvoin kuuluu vielä rv 8, huvikseen sitten kokeiltiin kuitenkin, eikä sieltä mitään kuulunut
minlisi 7+4
Tavallaan. Jotenkin koko elämä pyörii nyt kohdun ympärillä.. Eikä oikein osaa keskittyä muuhun.Tänään muuten oon menossa ekaa kertaa urheilemaan sitten plussaamisen. Kävikö kenellekään muulle samalla tavalla, että koko maailma pysähtyi hetkeksi? ite ainakin oon tällä viikolla pelännyt jotenkin kaikkea.. Mut nyt päätin vähän relata ja yritä unohtaa, ees hetkeksi.
Se oliskin lottovoitto et teille tulis kaksoset kaiken jälkeen meillä mies haluais et tulis kaksoset ja mun suvussa niitä on paljon. Mä haluaisin vaan sen yhdenTervetuloa uudet ja onnea plussasta
Mä en ymmärrä.. Mulla tulee huono olo ennemmin siitä että syön...
Meillä isäntä oli nähnyt unta että kaksoset tuli. Tyttö ja poika.. onhan se mahdollista koska yksi kkm oli kaksoset. Mutta epäilen suuresti että nyt olisi.
T& tyyppi 7+1
Muuten menen sekaisin näissä halukkaissa ja jää jollekin vastaamatta. Yv:n voit lähettää klikkaamalla tuosta nimimerkistä. Muutetaan käytäntöä vain jos menee liian vaikeaksiRyhmä on nyt perustettu ja feikkinimen saa yksityisviestillä pyytämällä, tervetuloa mukaan!