Mulla alkoi just verinen vuoto.. On vielä haleaa, mutta voimistuu varmasti tästä... Osasin kyllä odottaa tätä ton selkäkivun ja haaleiden testien takia...
Mulla alkoi just verinen vuoto.. On vielä haleaa, mutta voimistuu varmasti tästä... Osasin kyllä odottaa tätä ton selkäkivun ja haaleiden testien takia...
Joo pari päivää sitten alkoi yhtäkkiä särkemään. Luulin että on vaan jumissa mut sitten särki myös munista ja alavatsaa vaan oikealta niin tajusin että ei oo jumissa. Ei oikeestaan ollu muita oireita ollenkaan. En tehnyt vielä, teen huomenna.Sandymama, voi ei pidän peukkuja että kaikki kääntyy vielä parhain päin! <3 Jostain kumman syystä en pääse selaamaan aikaisempia viestejä, niin tuliko sinulla aivan yllättäen selkäkipu, vai pikkuhiljaa? Oliko muita oireita´? Teitkö ne testit silloin kun alkoi vuotoa tulemaan? Ymmärrän, jos et jaksa vastailla.
Ootko sitä ultraa kyselly, ettei vaan oo kohdunulkonen??Joo pari päivää sitten alkoi yhtäkkiä särkemään. Luulin että on vaan jumissa mut sitten särki myös munista ja alavatsaa vaan oikealta niin tajusin että ei oo jumissa. Ei oikeestaan ollu muita oireita ollenkaan. En tehnyt vielä, teen huomenna.
Ääää vahingossa painoin peukun alaspäin ku piti toi peukku ylöspäin laittaa Sori sori!! Mut ihana kuulla että kaikki hyvin!Täällä viime yö taas meni oksentaessa, mut onneks aamulla oli hyvä syy herätä ja tsempata ittensä liikkeelle pahasta olosta huolimatta!
Ultrassa näkyi pikkuinen sydämen syke oikein vahvana ja muutenkin kaikki hyvin! <3 Nyt olo on niin onnellinen ja sai voimia jaksaa nää kamalat pahoinvoinnitkin!
Sophi4 & Nene 7+2
Joo, kiva ois jos pääsis np-ultran jälkeenkin mukaan. Mie en nimittäin alkuraskauden ultraan meinannu mennä..Mulle kyllä sopii se fb-ryhmä nyt jo, kuhan on salanen ja sinne sais tulla kaikki loputkin lokakuulaiset ketkä ei oo vielä välttämättä edes plussannu? Eli ei suljettais sitä niiltä ketkä haluaa siihen tulla ja nekin sais tulla vielä ketkä liittyis vasta np-ultran jälkeen?
Voi ei sinullakin... Todella pahoillani puolestanne. Peukkuja uuteen yritykseen kun on taas sen aika. <3 Päivitän tämän, kiitos kun mainitsit.Minut saapi poistaa odottajista. Valitettavasti raskaus meni kesken. No ens kerralla toivotaa ettö pikkuinen pysyis mukana. Tsemppiä muille odotukseen
Voi ei sinullakin. Kovin pahoillani olen jos tämä oli osaltasi tässä... Pidäthän meidät ajantasalla.Mulla alkoi just verinen vuoto.. On vielä haleaa, mutta voimistuu varmasti tästä... Osasin kyllä odottaa tätä ton selkäkivun ja haaleiden testien takia...