Hurjasti on tullut uusia viestejä, hieno juttu!
Toivottavasti kaikki halukkaat muistavat laittaa päivitykset muotoon:
nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala
Helpottaa kovasti listan ylläpitoa.
Kyllä minäkin haluan jossain vaiheessa sinne salaiseen FB-ryhmään, ei nimittäin ole kätevin tämä 2+ -foorumin käyttöjärjestelmä. Edellisen odotusryhmän luoja perusti sitä varten nimimerkin jonka kaverilistan kautta lisäsi siihen salaiseen listaan. Tämän nimimerkin sai yksityisviestillä pyytämällä.
Ainut toive on minulla se, että siellä FB:ssa sitten ollaan ihan koko nimillä ja omilla naamoilla. Mitä enemmän mietin niin sitä paremmalta se minusta vaan kuulostaa ettei ns. salaisia, kuvattomia tai suppeasti tietoja näyttäviä profiileja hyväksytä jäseniksi. Yksityisyydestäänhän jokainen toki kantaa huolta, mutta nimimerkkeille sopivin paikka on just tälläinen foorumi. Itse haluan olla sielä avoimesti oma itseni ja samaa odotaisin muiltakin.
Täällä pahoinvointi jatkuu, mutta ei onneksi ole kovin paha tilanne. Väsymys taas on paha, kevyet 12 tunnin yöunet takana ja nyt jo silmät luppasee... Nälkä on myös ainainen riesa, samoin kuin se ettei tiedä mitä oikein tahtoisi syödä. Monet tutut jutut ällöttää.
Oletteko ladanneet mitään hyviä odotusajan appseja?
Itse löysin sellaisen pregnancy plus.
Pari viikkoa ultraan, nyt menossa viikko 7+2, miten jaksaa edes odottaa ryynin näkemistä.