Kiva lukea ihmisten oireista. Onpas yksilöllistä tämä raskaus kaikkien kohdalla ja lisäksi vielä jokainen raskaus taitaa olla erilainen, eli ei voi kauheasti verrata edellisiin raskauksiin.
Mulla on tänään ollut ihmeän pirteä olo. Tuntuu, ettei turvotuskaan paina yhtään. Tottakai heti pelkään, että kaikki ei ole kunnossa. Tulisi jo se pahoinvointi, olisi varmempi olo. Joka kerta kun käyn vessassa, niin pelkään, että tuleeko paperiin jotain.
Tässä on viikon verran ajatukset ollut pelkästään vauvassa. Plussan tein viikko sitten. Samalla vaikka pelottaa, niin on jotenkin uskomattoman onnellinen olo
Onkohan sitä jo hieman rauhallisempi seuraavien raskauksien aikana? Mietin, että tekeekö ikä tehtävänsä, että pelkoja on enemmän? Kauheasti ei olisi enää aikaa tuhlattavaksi, kun biologinen kello tikittää.
Mää olen superkipuherkkä ja pökrään tosi helposti pienestäkin kivusta. Saatan ottaa lukua jo odotushuoneessa jännityksen vuoksi. Saas nähä, mitä tämä raskaus tuo tullessaan
Piikeistä myös otan lukua. Olen silti aina hoidattanut itseni, kerron vain heti jo aikaa varatessa ja vielä erikseen vastaanottohuoneessa tällaisesta taipumuksesta. Taitaa tulla aika karaistuminen meikäläiselle seuraavien kuukausien aikana
Tavaroita ollaan jo pohdittu, samaten vauvahuoneen remonttia. Oma miettimisensä on siinä, miten saa vaunut mahtumaan autoon. Perätila on varattu kokonaan eläimille, joten jotain pitää keksiä. Vaunuja ei paljoakaan kuljeteta autossa ja lenkit tulee olemaan metsässä varmaankin Manducan kanssa.
Olen miettinyt, että koska vuorotyöläisellä on aamupahoinvointi. Onko se sidoksissa jotenkin elimistön melatoniinimäärään? Tuleeko pahoinvointi yövuoroissa aamun pikkutunneilla vai vasta iltapäivällä, kun herää yövuoron jälkeen? Mulla on siis keskeytymätön 3-vuorotyö, herätykset ovat klo 3.30-17 välillä.
On tää ihanaa aikaa, peloista huolimatta yritetään nauttia