~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

Josbe
Hei!Tällä myös yksi liittyisi varovasti mukaan porukkaan.Epävarmoja tuntemuksia.. Haalea plussa saatu eilen tikkuun, tänään aamulla erittäin haalea taas. Toivotaan että lähtee vahvistumaan! :) Ensimmäinen olisi tulossa jos kaikki menee niinkuin pitää! La olisi edellisten menkkojen perusteella suurinpiirtein 10.10. Ehkäpä testaan parin päivän päästä digillä ja jos varmistuksen asiaan saan niin mieluusti liittyisin facebook-ryhmäänkin mukaan jos vain sopii!

Onnea kaikille! Muutamat Jyväskylästä kirjoittelivatkin, mistäs muut ovat? Itse asustelen Pirkanmaalla! :)
 
Hei! Jos facebook ryhmä on tosiaan ihan ns. Näkymätön niin liittyisin myös mukaan? Miten pystyinkään liittymään siihen? Täällä ollaan kuopiosta päin. :) oltiin viikonloppuna reissussa ja tuli paljon ulkoiltua ja liikuttua... onkohan normaalia mutta alavatsaan on päivittäin poltellut ja vihlonut kumpaankin munasarjaan... olen kuullut että kuuluu asiaan mutta kyllä myös varauksella suhtautuu asiaan :) yksi epämukava vaiva on tullut lisää, nimittäin ilmavaivat.. :D
 
Tuuutikki:
On ihan normaalia :)
Tämä on minun kolmas raskaus ja on tulleet jokaisessa tutuiksi ja minulla olleet toisinaan koviakin mutta kestäneet vain hetken. Kohdun kasvukipuja ja niitä voi olla ihan läpi raskauden mutta erityisesti ensimmäisen parin kuukauden aikana. :)
 
Huomenta! Mäkin vähän kurkin tänne puolelle :)
Lauantaina tein positiivisen rtestin ja eilen digillä plussa. Nyt viikkoja pitäis olla 4+1.
Oliko teillä jo se Facebook-ryhmä? Mielelläni kirjoittelisin siellä enemmän kun siellä tulee muutenkin notkuttua enemmän :D

Muoks. Niin ja siis LA on 11.10.
 
"ranskis"
Heippa kaikille! Täälläkin vihdoinkin saatu plussa, joten lokakuuksi toivottavasti vauvaa odotellaan :) Toinen lapsi kysessä, esikoinen tällä hetkellä 2,5 vuotias. Ja mielelläni liittyisin myös mukaan FB ryhmään, jos se kerta salainen on (oon aina vähän epäluuloinen fb juttujen kanssa...), vielä en halua toitotella raskaudesta vaan odottelen rauhassa ainakin mutuaman viikon.
 
Plussasin 26.1. heikon viivan, sen jälkeen viiva vahvistunut ja liityn joukkoonne.
Laskujen mukaan 6.-8.10.2015 LA =)

Kuopus pian 10-v ja esikoinen 22. muut lapset siitä välistä :D

Lievä kuvotus ollut ja hajut ja tuoksut ottaa nenuun. Alaselän lievää särkyä välillä ja elohiiri alavatsan seudulla :popcorn:
 
Uusi odottaja ilmottautuu! Täällä odotellaan neljättä, muut syntyneet 05, 07 ja 12. Tätä plussaa odotetty nyt noin 10kk, syksyllä oli kohdunulkoinen. Perjantaina piti menkat alkaa, ensimmäisen haamun sain jo tiistainan (hätähousu testaaja...) Pe oli jo melko vahva viiva ja eilen kontrolliviivan vahvunen. Että kai se on uskottava.. =) Laskettu aika ois 10.10 ja viikkoja nyt 4+2

Laitan myös pyyntöä Facebook-ryhmästä
 
Hei! Täällä myös yksi varovainen odottaja. Haamun sain testiin torstaina ja tänään testissä jo vahva plussa! :) Meille siis tulossa nyt toinen, esikko täyttää pian vuoden. :) LA laskujeni mukaan 6.10, eli nyt menossa rv 5. Facebook ryhmään olen myös halukas, laitan viestiä Niinaj91!
 
Tervetuloa ja suuret onnittelut uusille ja varmistuneille plussille! :)

Minäkin laitoin Niinaj91 viestiä facebook ryhmästä!:wave:

Täällä oli eilen vaikea päivä. Töihin lähtöön oli puoli tuntia aikaa ja aamupäivä oli sujunut ilman mitään kuvotuksia tai muita hankaluuksia, niin eikös juuri silloin iskenyt tähän astisista etovuus hetkistä kaikkein hirvein päälle. Tuntui ettei mikään auta ja vesi valui oikein silmistä kun kuvotutti niin pahasti ja olin jo soittamassa töihin että myöhästyn, kun olo alkoi tasoittua nopeasti mehutuopillisen jälkimainingeissa.

Totesin miehelle, että tämän on paree olla sitten se hänen toivomansa tyttö, koska pojasta en kärsinyt kuin väsymyksestä ja isosta ruokahalusta, mutta tytön odotus alkoi ihan kuten tämäkin, hajuherkkyyttä ja toisinaan rankalla pahoinvoinnilla. :D

Ja tämä rintavarustuksen kipuilu on jotain uskomatonta taas, sitä olikin täysin unohtanut tässä viidessä vuodessa miltä tämäkin tuntuu rintapoloisissa :D

Alkaa jo vähän hirvittämään jos nämä olot pahenee, kun perjantaina on vasta rv5+0 ja nyt jo tällaisia hetkiä...jään kiinni raskaudesta jos etominen sattuu alkamaan väärällä hetkellä ja haluaisin pitää vielä salassa edes hetken :whistle:

Mitenkäs muilla on mennyt "sivuoire" rintamalla? :)
 
Toinen Tuutikki täällä moi! Täälläkin varovainen plussa, kahtena peräkkäisenä päivänä haalea plussa rfsun testillä, tänään ostin digitaalisen jos sen tohtisi huomenna tehdä ^^ Jos raskaana, niin la edellisten menkkojen perusteella 11.10. ! kp 33/31-58, eli oon kärsiny hillittömän epäsäännöllisestä kierrosta ja aatellu ettei tämmöseen ole mahdollista edes raskautua. Nyt vaikuttaisi olleen 'mallikierto', ovulaatio 15pv tienoilla ja kp22 illalla hillitön kipu vasemmalla alhaalla. Siitä jonkun aikaa, niin tissit meni tosi kipeäksi, ruokaa laittaessa ällöttää ja tää väsymys. Oon ajatellut koko ajan että kuvittelen, koska oon testejä tehny melkosen läjän tuon epäsäännöllisen kierron vuoksi ja monesti ollut 99% varma raskaudesta. Melkonen yllätys oli se haamu testissä! Tänään oli hieman enemmän väriä kuin eilen, ihan selvästi silmällä nähtävä! Uskaltaisiko jo olla onnellinen?
 
Varovaisesti ilmottaudun mukaan tähän ketjuun =) Tää on ihan uskomatonta että nyt jo tärppäsi rakkaan kanssa koska ei olla kuin reilu 1kk seurusteltu ja nyt sitten ootetaan yhteistä lasta :heart: Mulle tämä ois 6. ja tulevalle isukille ensimmäinen.(Jos kaikki nyt hyvin loppuunasti menee)

Oireita on jo havaittavissa joista pahoinvointi on aivan kauheeta jo nyt.Rinnatkin aristaa ja kylmä ja kuuma olotila vaihtelee vähän väliä.

Vielä en listalle halua mutta käyn kirjoittelemassa silloin tällöin täällä kunha olotila antaa siihen mahdollisuuden.

La ois laskureitten mukaan 4.10 mutta muuttuu varmasti ultrassa.
 
Tuutikkis, voit kurkkia vauvakuume puolelta Hätähousuiset himotestaajat ketjusta viikon takaisen haamuni jos haluat verrata. Aika lupaavaahan tuo on kuitenkin. :)

taaperotx5
Ihanaa että on edes yksi uusioperheellinen jolla uuden kumppanin kanssa ei yhteistä taivalta ole paljoa kertynyt.
Meillä on miehen kanssa reilu puolivutta virallisesti laskettua aikaa takana, emmekä me siitä kovaan ääneen huutele kun tietää usean hämmentyvän että nyt jo vauva :D
Meillä vaan kaikki on loksahtanut kohdilleen alusta asti vaikka yritettiinki väittää olevamme vain tosi hyvin juttuun tulevia kavereita jotka nyt hassusti ikävöivät toisiaan heti kun tiet opiskelupäivän jälkeen erkani ja huoli tuli toisen voinnista jos joskus ei aamulla ollutkaan paikalla kun tunnit alkoi :D

(suurimmat siirappisuudet poisjättävä vilkaisu siihen meidän imelään tarinan alkuun :D )
 
Kiitos viipulainen tuesta :) En ole kertonut vielä edes miehelleni, turhan hailakka plussa. Olen ollut niin monesti varma ja menkat alkaneet. Minkäänlaisia haamuja en ennen tätä ole kyllä saanut. Tämän aamuinen oli ihan helposti erottuva, ei tarvinut edes siristellä, vaikka unihiekkaa silmissä ;) Viiva oli tosin vaaleampi kuitenkin kuin noissa sinun testeissä. En oikein tiedä mitä tässä ajattelisi !

Meille olisi ensimmäinen, olen itse 22-vuotias ja mies 26-vuotias. Ollaan oltu yhdessä jo 7 vuotta!<3
 
Voisin minäkin kirjoitella tänne. Plussatestin (todella yllättäen, koska oltiin jonossa lapsettomuustutkimuksiin/-hoitoihin) tein 23.1., ihan selkeä haamu. Laskettu aika siis tällä hetkellä 4.10. Ei mitään oireita (paitsi ärtyisyys, mutta pistin pms:n piikkiin) ennen plussauspäivää. Sitten plussapäivänä ja pari päivää sen jälkeen oli aika jatkuvia/koviakin alavatsakipuja.

Ne ovat lähes kadonneet - onko normaalia? Ehkä kerran-pari päivässä saattaa käydä joku tuntemus, mutta muuten ei ole muita oireita kuin arahkot rinnat ja satunnainen ruokahaluttomuus/hieman etova olo. Nyt kun mennään samaan tahtiin, ois kiva tietää, millaisia tuntemuksia teillä muilla on! Ootteko menossa varhaisultraan? Olen itse varannut 9. viikolle varhaisultran, kun sitä seuraavalla viikolla on matka tiedossa. Tuntuu niin utopistiselta, että tuolla oikeasti olisi joku elävä tyyppi (varsinkin, kun tuntemuksia ei juurikaan ole), että pakko käydä varmistamassa :)
 
Enpä tohtinut tänään sitä clearblueta tehdä... Ajattelin että jos malttais vielä vähän kun eilinen oli niin haamu kuitenkin :S Oireita on, mutta ne voi käytännössä laittaa jännityksen piikkiin. Huono olo, ruoka ei maistu varsinkaan aamulla, palelee kokoajan (nukuin täysin vastoin tapojani viimeyönä villasukat jalassa) ja hajut muka tuntuu nenään voimakkaammin. Tissit on kipeät, mutta musta tuntuu että vähemmän kuin vielä viikonloppuna? En tiiä. Mieheni tänä aamuna, että tuntuu että olen ollut ajatuksissani ja salaperäinen. Halutti niin kertoa mutta pidin vielä suun kiinni :(
 
Moi kaikki! Melkein vuoden yrittämisen jälkeen tärppi kävi ja haluaisinkin liittyä remmiin eli jos tosiaan facebook-ryhmää ylläpidätte niin olispa loistavaa! Nyt tosiaan viides viikko (noin) ja laskettuaika 14.10 suunnilleen. :D Laitan saman tien Niinaj sulle viestin.
 
Tässä suhteessa tuntuu kaikki etenevän hurjaa vauhtia mut miksi ootella kun nyt jo on niin vahva tunne siitä että hän on mulle se ainut oikea :heart: Nuori hän on mut ei rakkaus ikää kato :p

Toistaiseksi asutaan rakkaan kanssa eri kaupungeissa ja sen kyllä huomaa kun puhelimet ja netti on ahkerassa käytössä ei voi hetkeäkää olla ilman ettei jotenki toisesta kuule jotain :D

Tää kuvotus on aivan kauheeta..toivottavasti ei tällä kertaa joudu taas tiputukseen : / Ekan ja kolmannen raskauden aikana oon joutunu tipiutukseen pahoinvoinnin takia.
Synnytykset mulla on sujunu hyvin ja suht nopeasti vaikka on ollu aika isojaki muksuja puskettavana pihalle! :D

Niin joo me majaillaan Tampereella ainaki toistaiseksi :p
 
Tuutikkis:
Minäkin sain noita ennen vielä hailuramman haamun, jonka vain viskoin suoraan roskiin kun ajattelin että on ihan varmaan vaan joku surullisen kuuluisa viivanpaikka, mutta siitä eteenpäin olikin kerta kerralta vahvempi.
Ja en tiedä kuinka sinulla, mutta minulla iltapissa antaa vahvemmat tulokset kuin aamulla, jostain syystä näin on ollut edellisissäkin raskauksissa. Jos sinulla on useampi testi, niin kannattaa kokeilla seuraavaksi muutaman tunnin pantatusta iltalirusta myös :D Tsemppiä!!

Kiehinen:
Oi että mahtavaa, jotenkin vaikka ollaankin miehen kanssa sinut tästä tulevasta, niin yleinen ajatus vaan tuppaa olemaan se, että ihmiset tuppaavat ajattelemaan että tällainen aika ei ole riittävä että tietää onko suhde vakaa. Kun tietää että on teitä muitakin, niin ei tunne jäävänsä alakynteen muiden sanomisten vuoksi, vaikka lähinnä naureskellen ne vastaan otetaankin :D

taaperotx5:
Meilläkin mies on minua nuorempi ja ihan alusta saakka oli molemmilla vain tosi vahva tunne, että "Tuo on se ketä oon ettiny!!" Ja se tunne on kestänyt ja vahvistunut ihan koko ajan. En kyllä ole yhtä ihanaa miestä kuunaan tavannut. :)

Olot on täälläkin aika karmaisevat.
Tänään oli pakko kertoa hyvälle ystävälle raskaudesta, kun raju etominen alkoi ihan puskista...syynä pullataikinan vaivaus:LOL:
Ensin oli hieman hölmistynyt, sitten alkoi nauramaan hulluna ja sitten oli aivan onneissaan. Olisi pitänyt saada videolle se reaktio :D
 

Yhteistyössä