~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

Sofinella, tiedän, mikä digitestin viikkojen laskuperiaate on, ja siksi pähkäilinkin sitä, pitäisikö 4+ viikoilla olla jo 2-3 (koska hedelmöittymisestä yli 4 viikkoa, mikä sopii testin ilmoittamaan 4-5 viikkoon) Hormonit nousee toki yksilöllisesti, ja ne saa mut luultavasti myös analysoimaan liikaa. ;) Ihanaa, että teillä hoidot tepsi!! :)
 
Itselläni oli ovulaatio 9-10.1. eli juuri kaksi viikkoa sitten 8ja kierto alkoi neljä viikkoa sitten). Laskettu aika olisi samoissa sinun kanssa Mehumaija. Tuosta siis ajattelin, että tuo 1-2 viikkoa olisi järkevä tulos. Laskenkohan minä nyt jotenkin hassusti :D
 
Mäpäs nyt aikani kuluks tein tuon ryhmän :) laittakaa mulle viestiä, jotka haluatte mukaan. Nimen ja profiilikuvan kuvauksen kera,että varmasti löytyy oikea henkilö :)
Muoks. Mun täytyy ensin pyytää teidät halukkaat kaveriksi,että pystyn liittämään ryhmään, eli älkää säikähtäkö kaveripyyntöä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei lokakuiset odottelijat! Ehdinkin jo ihmetellä, että eikö muka oo muita, jotka on saaneet kahta viivaa tikkuun tammikuulla, kun en ollut tätä palstaa viä löytänyt.. Heti ku bongasin tän, niin piti kirjoittaa :)

Mulla viimeiset kuukautiset alkoivat 27.12, joten laskettu aika olis jossain 2.-3.10 huudeilla. Plussa pärähti ensi yrittämällä, ukon kanssa ajateltiin, että saa kevään aikana tulla jos on tullakseen.. Aikamoinen yllätys oli kun ensimmäisen kuukauden aikana tärppäsi.. Heikko roskisplusa tuli tikkuun kp 26/26-28, jonka jälkeen niitä tehtiinkin viä 4 kappaletta, ennenkö pysty uskomaan :D kunnon plussan sain vasta kp 28.

Ennen plussaa luulin olevani mahataudissa, kun olin niin pahoinvoiva. Olin poissa töistä pari päivää ja pahoinvointi kun vaan jatku ja jatku, aloin aatteleen ettei kyse olekaan mistään taudista. Sitte mulla oli voimakkaita alavatsakipuja, joten olin melkeinpä varma raskaudesta ennen plussaamista.

Pahoinvointi onkin jatkunut kovana kokoajan, olen ollut sairauslomalla siitä, kun en pärjää töissä :( myös särkyjä on ollut hirveesti ja väsymystä..

Sitä on jotenkin niin hämmentynyt tästä asiasta, etten taida vieläkään hahmottaa saavani lapsia. Ensimmäistä tässä siis odotellaan.. Pääsiskö tuonne Facebook-ryhmään viä mukaaan?

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille! :)
 
Hei! Täällä 4 kk yritystä takana. Maanantaina aloitin testailemisen ja haamuviivoja olen saanut maanantaista lähtien...kunnes aamulla testasin clearbluen digitalilla ja näytti 1-2 vk raskaana. On kyllä niin onnellinen olo! Täällä kiinnostaisi myös facebook ryhmä, onhan se ihan varmaa ettei syhmä tai ryhmään liittyminen muille näy :) Ovulaatio tapahtunut n. 15.1 ja laskettu aika olisi nettilaskurin mukaan 5.10.015. Nyt olisi siis laskujeni mukaan 4. viikko puolivälissä... Joka kuukausi olen kuvitellut mahdollisia oireita mutta nyt on ollut oksetusta välillä, yhtäkkiä sekin on loppunut ja tullut myöhemmin takaisin, ja varsinkin liikkuessa. Myös kova nälkä on ollut ja vähän on välillä pyörryttänyt ja ns. tähtiä näkynyt silmissä kun on nopeasti noussut ylös. Myös yhtäkkinen väsymys on yllättänyt ja ne mitkä ensimmäisenä huomasin niin verisuonet rinnoissa pinnalla... Toivotaan että kaikki menee hyvin. Taidan jo uskaltautua liittyä tähän ryhmään :) Täällä ollaan Kuopiosta!
 
Heippa!

Näinköhän uskaltaudun tulla joukkoonne lokavauvoja odottelemaan... Täällä siis 30v naikkonen, toinen toiveissa, toivottavasti matkassa jo... Jaloissa vipeltää vauhdikas poika 3/13 <3 clomeilla avustettu, joten tämä mahdollinen "luomu"kakkonen yllätti, koska yritystä takana ja verikokeisiin oli jo lähetteet hankittu, menkkoja enää odoteltiin alkavaksi jotta voi aikoja varailla...ja tässä nyt ollaan :)

Mutta on tässä nyt vähän pohdittavaa! Laskureiden mukaan La ois 1.10. laskureiden mukaan ovulaatio ollu 9.1 (ei mitään ovisoireita, ei pos.testei). Vauva-laskuri antoi viikoiksi 5+0. Edelliset menkat alkoi 22.12. Mutta se mikä tässä minuu nyt mietityttää, on digitestin tän aamuinen 1-2vko! Syystä että kierron puolivälin tienoilla puuhastelut sattuivat päiville 3.1, 5.1 ja 7.1, 8.1 me lähdettiin reissuun jossa ei (kiitos vanhempien ja sisaruksien) ollut näihin hommiin saumaa...ja jos hedelmöittymisestä ois VASTA se 2vko se ois jotai 15.1 tienoilla?

Kiitos ja anteeks nyt näin omanapainen kirjoitus mutta en nyt oikein tiedä mitä ajatella...
 
Enkeli30, ompa jännä juttu miten se noin näyttää... onkohan miten tarkka viikkojen suhteen?.. minulla näytti 1- 2 viikkoa kans ja noin 2 viikkoa omien laskujeni mukaan oisi. Tänään soitin neuvolaan ja varasin ensimmäisen ajan. Viikolla 7.. jännittää mukavalla tavalla, kaikki on niin uutta ja ihmeellistä kun ensimmäinen kyseessä... Toivotaan parasta meille kaikille...
 
Huomenia lokakuisille!
Täällä varoen ilmoittautuisi joukkoon uusi lokakuinen.:wave:

Tein eilen (jälleen) testiä ja kyllä se vaan positiivista näytti. Tein alkuviikon herkkiä testejä, mutta eilen tuntui että haluan tehdä apteekin omalla ja katsoa onko hormoonit noussut sen verran että tavan testikin näyttää jotain ja näyttihän se, selvän punaisen viivan antoi.
Tänään olisi rv4+0 ja LA olisi 9.10 :heart:

Tämä olisi nyt sitten minulle kolmas palleroinen, esikoinen -08 ja kuopus -09. :)
Erosin lasten isästä viime vuonna ja jotenkin vastoin kaikkia odotuksiani löysin nykyiseni aika pian.
Ero oli sellainen, että se oli ollut jo esillä ja yli vuoden ennen virallista eropäätöstä ja päätös tehtiin hyvässä hengessä yhdessä, onneksi.

Eli tosiaan, nykyiseni kanssa ei yhteistä taivalta paljon ole takana, mutta tarinamme on hyvin siirappinen ja voin sitä avata toiste vielä. :D

Tosiaan eilen tuli niin selvät plussat että ei kehdannut enään epäillä. :D
Miehelle laitoin kuvan viestillä taas ja vaikka oli jo saanut fiilistellä hailakammilla viivoilla pitkin viikkoa, tuo selvä plussa räjäytti pankin totaalisesti ja herralla tyssäsi töiden teko kokonaan.:heart:
Mies on todella liikkis tapaus, maanantaina kun tein ekan selvän haamun, itki koko illan onnesta. :)
Tämä olisi siis miehen ensimmäinen ja mies on hyvin perhekeskeinen olento ja lapset ovat aina olleet hänellä lähellä sydäntä ja on haaveillut saavansa ainakin yhden pienen prinsessan. :)

Mutta se minusta nyt tällä erää. On tämä alku aina yhtä jännittävää. :D:heart:
 
Onnea Viipulainen ja tervetuloa :) "siirappinen" kuullostaa ihanalle <3 mein suhde ollu hyvin arkinen alusta asti, mutta yhtä pidetty jo 9v 11kk :)

ON. Soittelin eilen aikani asioita päässäni pyöriteltyäni, terkkarille, nyt jo. Hän ei tuntunut nyt vielä olevan huolissaan tuosta digin tuloksesta, muttei ottanu kantaa siihen se enempään (että miten mahdollisesti näytti tuollaista).. Ite vielä illalla isännälle pohdin (tuntui asia isäntääkin vähän mietityttävän että miten tuolla on asian laita), ja voi olla että kun nyt viikonlopun yli vielä mennään, ni maanantaina varaan varhaisultraan ajan. Pieni pelko kohdunulkoisesta tai keskeytyneestä...ei mitään oireitakaan mihinkään suuntaan... Mutta varattiin kuitenkin jo ensimmäinen neuvola-aika, vko 8+0 eli ma 16.2. Toivin että kerkeisin käydä siellä vu ennen tuota neuvolaa...
 
Kiitos Enkeli30:)

Juu siirappista romantiikka höpsötystä, tai niin ainakin minun sisaret meitä kuvailee :D

Toivotaan että siulla selviää tuo, tämmöisessä asiassa epätietoisuus on todella vaikeaa käsitellä mitenkään päin vaikka yrittäisi. :hug:

ON:
Tänään ollut TODELLA hankala päivä.
Kiitän omalla tavallani sitä, että olen lasten kanssa sairaslomalla kun molemmat olleet kuumeessa ja olen saanut ottaa suht rauhassa ilman töissä heilumista.
Aamupäivästä alkoi kuvotus, sitten väsymys joka tuntui oikeasti siltä että jokainen solu painaa tonnin, sitten lisää kuvotusta ja vähän pään särkyä höysteeksi, mutta vaikka kuvottaa on kiljuva nälkä:kieh:
Nyt kun ilta lähenee loppuaan on jo suht hyvä olla. Tätä iloa sitten muutamia viikkoja vielä:D
 
Kuinka salainen tuo fb ryhmä on? En todellakaan aio julkaista tässäkään raskaudessa mitään facessa enkä halua että kukaan voi sitä mistään ryhmistäni tms keksiä...mutta ryhmään ois kiva liittyä :)

Vaikkakin viime yönä alkoi epäusko hiipiä koko raskautta kohtaan.. Edellinen raskaus oli suunnilleekin unelma! Helppo, ei kiloja, ei kipuja vain sokerimittailuja. Ei miula nyttenkää mitää oireita, ei palelua, ei tissikipua, ei pahoinvointia, normi alkuturvotusta. Mutta nyt on parina päivinä kipuillu alavatsa. En osaa tarkkaa kohtaa sanoa, mutta vähän nivusten kohdilla alavatsalla. Tai sektioarven reunoilla. Sellasta tylppää juilimista, ei kuitenkaan menkkoihin verrattavaa..toivon todella että löydettäis nyt ne ylimääräiset rahat siihen yksityisen ultraan..plus ehkä pitäis yks digi tehdä, näkis nouseeko viikot ollenkaan...
 
pikana
Enkeli30, olipas kiva kuulla, että jollain muullakin on juilintaa sektioarven reunoilla! :D mulla myös ollut ihan alusta saakka ja muutenkin erilaisia vatsatuntemuksia kuin ensimmäisessä raskaudessa. Kai ne normaaleja on, kun on kiinnikkeitä ja arpikudosta, niin venyminen aiheuttaa erilaisia tuntemuksia. Tätä mieltä ainakin neuvolalääkäri oli. Täällä nyt rv 24+0 ja tähän saakka kaikki on mennyt ihan hyvin kivuista huolimatta :)
 

Yhteistyössä