Heippa taas.
Onkin pitkä aika, kun oon täällä viimeksi käynyt. Paljon uusia tullut mukaan. Onnea kaikille.
Mä en oo oikein uskaltanut nauttia raskaudesta ollenkaan. Takana siis kaksi peräkkäistä keskenmenoa, tosin aikaisessa vaiheessa. Nyt on viikkoja takana sen verran, että nuo keskenmenojen viikot on ohitettu. Jonkinlaiset virstanpylväät jo ohitettu, joten uskaltaa jo vähän hengähtää. Tänään kerroin siskolleni raskaudesta ja hän sanoi arvanneensa
Töissä en ole kellekään mitään kertonut ja neuvolaan en ole vielä soittanut. Maanantaina ajattelin neuvolan varata. Viimeksi varasin heti plussatestin tehtyä ja sitten saikin perua ajan
Nyt haluan pelata varman päälle.
Varhaisultraan haluaisin mennä katsomaan että kaikki on kunnossa, mutta täytyy nyt vielä katsoa
oireita ei hirveästi ole ja sekin mietityttää, että onko kaikki kunnossa. Alaselkä on kipeä, alavatsaa juilii ja kivun olen paikallistanut nivusiin. Varsinkin jos seison koko päivän särkee nivusia ja jalkoja paljon. Välillä hajut yököttää ja varsinkin jos ajattelen jotain ruokaa meinaa okennus tulla
Repäisykipuja tuntuu aina välillä, aivastaessa ja nopeasti noustessa. Rinnat ovat kipeät ja niitä tökin aina kun haluan olla varma, että on jotain raskausoireita
Harmittelin tuossa yksi päivä, kun en ekassa raskaudesta kirjoittanut oireita ja viikkoja ylös niin nyt olisi helpompi seurata raskautta
Yritän vain asennoitua, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. Se vaan on niin vaikeaa. :/
Tulipahan paljon tekstiä ja kaikki omaan napaan. Ehkä pitäisi käydä useammin täällä
Marsilio 7+1