Mymmeli87; juuri sitä aborttia tulee varmasti vaatiin..
Meidän ero on ollut siis melkoista, erikoista ja kamalaa.. Annoin periksi jokin aika sitten huoltajuuskiistassa toisesta lapsesta, se oli elämäni raskain päätös..Voimat vaan loppui..Poika on luonani joka toinen vkl ja usein käyn vklla tapaamassa kun lähekkäin asutaan. No, jokin muhun meni että itseni exän kanssa samoista lakanoista löysin..:ashamed: Mä en tiedä miksi minä niin käyttäydyin.. Joku teistä kysyi että oliko se pelkkää seksiä; no oli se! Ja tarkennukseksi, mulla ei ole lastenhoitajia jotta pääsisin koskaan viihteelle ja seksiseuraa hakemaan.. Ehkä se oli epätoivoinen teko tuntea itsensä edes muutaman minuutin naiseksi, kuvitella että kelpaa jollekkin :'
ashamed:. Nyt en todellakaan tunne niin, päinvastoin inhoan itseäni että noin käyttäydyin.
Kummallakaan siis ei ole uutta kumppania, mutta vaikka miten mietin, en usko että yhteenpalaaminen olisi kohdallamme ratkaisu.
Tiedän että monikaan tätä tilannettani ei voi ymmärtää eikä käsittää että maailmassa on todellakin näin käyttäytyvä äiti-ihminen :ashamed:. Kenenkään sääliä en kaipaa, itse olen soppani keittänyt, vaikka onhan siinä exälläkin osuutensa. Vastuuni asiasta kannan loppuun asti! Tiedän että tulen varmasti pärjäämään, tässä elämässä on koettu todella paljon raskaimpiakin asioita joista niistäkin olen selvinnyt. Olen aina ajatellut että kaikella on tarkoituksensa, uskon siis että tälläkin!:heart:
Shokkireaktio on nyt pikkuhiljaa vaihtunut todellisuuden tajuntaan, itku on herkässä.. Sitä miettii, käyttäytyykö itsekkäästi, onko oikea ratkaisu pitää lapsi..Abortti kävi sekunnin mielessä, mutta koska mielestäni abortti on moraalisesti väärin muutoin kun raiskauksesta tapahtuneesta hedelmöityksestä tai tod vaikeavammaisen lapsen kohdalla jolla ei olisi hyvät elinmahd, en siihen kykenisi ilman loppuelämän tunnontuskia.. Abortti ei ole koskaan ehkäisykeino.
On hienoa että voin täällä kirjoittaa kun ei ole sitä olkapäätä johon nojata.. Tsemppiä kaikille joilla vuotoja, toivotaan että olisi vaaratonta! Mullahan oli pe ja la muutaman tipan ruskeanpun vuotoa kun menkat piti alk pe. Testi silti eilen tod vahva samantien kun tikku kastui (yhtä vahva kuin kontrolliviiva). Ja kaikille muillekkin tarrasukkia =)