Tsau!
Tervetuloa uudet ja onnea! :flower:
Sikapiikistä: niin tuntuu, että siitä on niin paljon ristiriitaista tietoa, että ei tässä oikeen tiedä mitä tekisi. Mut kaipa täytyy tuolla neuvolassa enempi sitten keskustella "asiantuntijoiden" kanssa... Mies on meillä sitä mieltä, et se on huuhaata koko tauti, mut mä haluan kyllä on varma, ihan vaan vauvan vuoksi!
Tajusin eilen, että ollaan harrastettu ihmeellistä ajoittamista näiden lapsien kanssa. Ensimmäinen syntynyt elokuussa, seuraava syyskuussa ja nyt tulee lokakuun lapsi
Tai sitten meitin kevät/kesä ajat menee ihan selibaatissa, se on tietty toinen vaihtoehto...
Mulla on nyt aamuisin ollut pahaolo, mutta heti kun saa jotain syötävää se pahaolo häviää... Kyllä mun mielestä kuopuksesta oksensin jo. Mutta ihan hyvä kyllä näin
Limeeeelle tsemppiä, toivottavasti isäsi kanssa välit paranee.
Tuosta muille kertomisesta sen verran, että meidän on pakko kuitenkin ennen kertoa esikoiselle, kun en halua että hän saa kuulla sen jostain muualta. Varsinkin kun tosiaan joka päivä nähdään appivanhempiakin... Mutta, kun kertoo esikoiselle, sen tietää kaikki sitten... Ja tosiaan kyllä tohon ultraan pitäisi sinnitellä... suunnilleen. Vaikka eihän mikään silloinkaan ole vielä varmaa, aina voi kaikkea sattua (sen huomaa jo täällä ketjussakin). :'( Mutta positiivisin mielin täytyy vaan edetä...
Jaahas, meillä on tänään esikon kanssa keramiikkakurssia. Mä meen kattomaan onko mun orava räjähtänyt uunissa
Voisin melkein lyödä vetoa... Palaillaan! :wave:
Lilein + piipiäinen 6+2