~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

Kävin siellä kontrollissa polilla. Ja tapasin mielenkiintoisen lääkärin! Ensimmäisenä hän alkoi sättiä minua "sitä on taas menty yksityselle ultraan ennen pussa testiä" Sanoin että ei todellakaan, menin koska mulla oli kipuja ja sieltä löytyi kysta. "Kysta, no niin pitääkin!" Sanoin että anteeksi?! " Se ei ole kysta, vaan keltarauhanen" Mulle sanottiin että se ei ole hyvä juttu. "No jos sitä ei ole tai käydään poistamaan niin kesken menee" Mä sanoin etta ihan toisin mulle sanottiin ja kerroin että oli myös sanottu että 50% todennäköisyydellä menee kesken! Sitten alkoi lääkäri kiroilla ja sanoi " Siellä ne ei sitten osaa perus asoita, ei auttaa synnytyksissä ei leikata kohtuja.." JA sinä maksoit siitä!" Sanoin että onneksi joku osaa näköjään täällä nämä perus asiat, mutta mistä olisin tiennyt kun en ole lääkäri. Lääkäri viellä haistatti pitkät lääkärille jossa kävin ja toivotti onnea aivan normaaliin raskauteen!

Eli la 5.10 :heart: ja aivan elävä 6+4 :heart:

Joten me ruvetaan täälä nyt juhlimaan! Ja jos mama-l vitsii mut siirtää viidenteen päivään, kun vihdoin sain la ajan :) kiitos.

Ja kiitos kaikille jotka tsemppasitte :flower:

Tuohon kerho asiaan jota kerkesin silmätä, niin varmaan olen nyt sitten se friikki mutta en halua ainakaan vielä sinne tulla. Kun kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan mutta pidän vatsamakkara kuvat itselläni :LOL: Ja aika kun on rahaa niin tässä on helppo vain pyörähtää kirjottelemaan. Voihan se olla että mieli muuttuu mutta alkuun nyt näin.

Taikamyrsky ja Aarresammakko 6+4
 
Tervehdys!
Onpas taas tekstiä, vilkaisin nopeasti mutta luen paremmin läpi illemmalla.

Mulla oli sitten aamulla eka neuvola. Tuntui hassulta mennä niin aikaisin... Mutta neuvolan täti nyt oli sitä mieltä, että jos en käytä tuota peruutusaikaa niin voi mennä ajan saanti tosi pitkälle... Eipä se niin taianomainen reissu ollut kun ei vielä kuunneltu sydänääniä tai mitään. Kauhia kasa vaan lippulappusia yms. Kuopus siinä tyhjenteli tädin lelukorin pitkin lattioita samalla kun me juteltiin.

Nyt sitten kai vaan odotellaan kutsua ultraan. Saas nähdä kuinka kauhia aika sieltä taas tulee, kun kovasti haluisin tuon ukon mukaan ainakin toiseen ultraan. Pyysin myös neuvolan tädiltä, että pääsisin jonnein juttelemaan synnytyksestä. Meidän pikkumiehen synnytys oli aika traumaattinen kokemus ja vaikken mä nyt varsinaisesti ole kovin kipuherkkä ihminen tai mitään niin kyllä ajatus synnytyksestä pelottaa vieläkin... :ashamed: Mulla meni se siis niin hassusti, että supistuksia oli vain 10-15min välein mutta ne olivat aivan mielettömän kivuliaita. Kätilö ei sitten oikein uskonut että mulla on niin kauheat tuskat kun supistuksia oli kuitenkin todella harvakseltaan. Odotushuoneessa pitivät puoli tuntia ja kun aloin vaatimaan epiduraalia niin vasta tehtiin sisätutkimus. Aukesin 5minuutissa viidestä sentistä kymmeneen senttiin ja sittenhän olikin jo liian myöhäistä kaikkeen... Synnytys itse kesti 7minuuttia, joten eipä voi siinä mielessä valittaa. Eikä se kipukaan niinkään (aikahan kultaa muistot) vaan se ettei mun kipujani uskottu! Se mua järkyttää vieläkin... :snotty: Tämän kolmosen kohdalla marssin synnärille viikko ennen laskettua aikaa ja kieltäydyn lähtemästä ennen kuin muksu on maailmassa! :xmas:

Nyt pitää mennä vähän siivoilemaan kun kämppä on kuin pommituksen jäljiltä ja äippä ei saa mitään aikaiseksi... Koskahan se tulee se touhu-vaihe??? |O

BJ, muksut ja Öttimönkiäinen rv5+5
 
Onko täällä ketään,joka tupakoi,tai lopetti kun sai plussan? Hävettää tunnustaa,että en ole vielä saanut lopetettua,tulin siihen tulokseen,että parempi vaihtoehto on vähentää rajusti,ja siitä sitten lopettaa. Olen nyt yli puolettanut tupakoinnin määrän siihen mitä tupakoin ennen plussaa,ja tarkoitus on muutaman päivän välein taas puolittaa "annos",joten ensviikolla olisin jo savuton :ashamed:
Joku voisi vaihtaa mun kanssa työpaikan sellaiseen,missä saa tehdä töitä rahansa eteen,niin ei tulisi käytyä tupakalla. Näin arkisin mun hommana on istua "lasikopissa",katsoa,ettei ala-ikäisiä tule sisälle,ja istua netissä. Iltaisin sitten kaupalla painan duunia kuin hullu,silloin ei tee edes mieli tupakkaa,ja vkloppuöisin taas töissä on niin kiire,ettei kerkeä tupakalle.

Olen lukenut paljon raskaudenaikaisesta tupakoinnista,ja todellakin aion olla ensviikolla savuton,tää alku on vaan jotenkin niin stressaavaa,että sitä on vaan helppo paeta laittamalla tupakka huuleen :ashamed:

Minua saa kannustaa lopettamaan! :)

Muoks. Ihanaa taikamyrsky,että kaikki on hyvin! Täällä sitä jotenkin stressaa muidenkin puolesta,vaikkei ihmisiä tunnekkaan :flower:
 
pokermama: Mä olen aina lopettanut heti plussasta ja ratkennut uudestaan kun imetys on loppunut. Nytkin olen saanut ihan kivasti lopetettua. Kummasti se raskaus motivoi. Tarkoitus olisi nyt lopettaa sitten ihan kokonaan! |O Olethan tietoinen että tupakkaa parempi vaihtoehto on vaikka laastarit tai purkka? Ei niitäkään raskausaikana suositella, mutta ovat parempi kuin itse tupakka. Zemppiä lopetukseen! Kyllä se sen pikkuisen takia kannattaa! =)
 
Taikamyrsky: Hienoja uutisia ja olipas rennon kuulonen lekuri! Tollaselle mäkin haluun! :LOL:
Täällä muuten TAAS |O heräsin tytön kirkumiseen yöllä kello 01.00,seuraavaks 03.00 paikkeilla ja seuraavaks kello 05.00 about..En tiiä mikä tolla tytöllä nyt tosiaan on..huoh..Ja kun se lekuri on joku normaalilääkäri vielä,ekaks käsitin että olis lastenlääkäri mut eipä ookkaan, niin ei se varmaan kato nyt 12 päivä muuta kun korvat,keuhkot kuuntelee yms.perusjuttuja ja sit mä räjähdän!Mä tiiän sen.

Mietityttää hiukan,että mitäs jos toi jatkuu vielä tosi pitkälle ja et jos vaikka syytä noihin kirkumisiin ei löydykään ihan heti ja meillä on uusi nyytti kainalossa..niin miten sitä handlaa kaiken.huh huijakkaa..

Noh, mut pannari ja karpalohyytelö lohduttaa aika kummasti ,tiedättekö ? :p

Heidi ja Muxu-kax 6+3.
 
pokermama, siis rhesustekijät liittyy noihin veriryhmiin, ekassa raskaudessa ei ole vielä niin oleellista (eikä muissakaan jos rhesustekijä on +, esim A+ joka on Suomessa yleisin veriryhmä ). Mutta jos sattuukin olemaan - merkkinen niin se on sitten seuraavissa raskauksissa mahdollisesti kinkkisempi juttu... Mä oon O- joita on suomalaisista 4%.

Onneks nykyään on se AntiD-piikki keksitty joka annetaan synnytyksen/keskenmenon jälkeen ja suojaa sitä kautta sitten tehokkaasti seuraavan raskauden ajan pikkuista eikä vasta-aineita pitäis ilmetä.

Soittelin neuvolantädille ja sano tästä mun tapauksesta että hänen mielestään ei ole hätää kun meni niin alussa kesken että mitään istukkaa/yhteistä verenkiertoa ei ole edes ehtinyt kehittyä, mutta tarkistaa vielä Keskussairaalalta ja soittelee sitten mulle päin vielä tänään toivottavasti... Vähän huojensi mutta en osaa rauhoittua ennenkun kuulen vielä vähän asiantuntevamman mielipiteen.

Miten helkkarissa sen voi tämmönen tavallinen tallaaja tietää että keskenmenonkin jälkeen pitää käydä se piikki hakemassa, saati sit kemiallisen raskauden???!!! Luulis että informois sairaalaltakin vähän enemmän kun toi O- tosiaan on niin harvinainen veriryhmä. No nytpä ainakin tiedän, kantapään kautta... :'(
 
pokermama: mäkin yritän osaltani sua tsempata :)
Itse lopetin kokonaan n. viikon plussatestin tehtyäni. Heti vähensin puoleen (5 tupakkaan/pvä), pikku yllärinä tuli raskaus joten hiukan aikaa tarvitsin kaiken pohtimiseen.
Mulle motivaattorina toimi tämä tuleva lapsonen. Itse saan tuhota pikku hiljaa terveyteni tupakoimalla jos haluan, mutta minkään näköistä oikeutta minulla ei ole sitä tälle lapselle tehdä. Luin yhden kokonaisen iltapäivän kaiken mahdollisen, mitä netistä löysin tupakoinnista ja raskaudesta. Siihen se loppui. Purkkaa käytän välillä mutta nyt sekin maistuu jo liian voimakkaalta. Jos haluat polttaa, voit jatkaa kun lopetat imettämisen mutta tsemppaa täysillä että voit sen nyt jättää tauolle.
Joka päivä siitä asiasta täytyy tehdä tietoinen päätös, jokainen tupakanhimo on erikseen kestettävä.
Onnittele itseäsi jokaisesta savuttomasta päivästä!
Itse istun myös "päivystämässä" töissä, joten aikaa kului ennen tupakalla aika paljon päivässä. Myös tallilla poltetaan, ja mies kotona. Minä en vaan nyt VOI.

Pystyt siihen ihan varmasti!

:hug:

T:Tuike81+ pikku-Paavo 6+5
 
pokermamalle vielä, ensinnäkin tupakointi kaksinkertaistaa suoraan keskenmenoriskin. 10 viikon iässä sikiö on jo lähes täydellinen ihminen, eli ensimmäisen kolmanneksen aikana tapahtuu todella merkittävää kehitystä!!! Minä neuvoisin päättämään lopettamispäivän ja tumppaamaan suoraan, näin tein itse esikoista odottaessani. Toki vähentäminen on myös aina parempi kuin samaan malliin jatkaminen, mä en vaan usko siihen et se on yhtä tehokasta ku kertastögääminen.

Mieti millanen lahja on lapselle se, että saa alkaa elämänsä savuttomassa elinympäristössä!

Jos sun mies/kaverit polttaa niin kannusta myös heitä lopettamaan, ainakin sillon kun on sun seurassa. Tää oli mulle tosi tärkeää aikoinaan ja myös mies lopetti samalla mun kanssa. (plus että passiivinen tupakointi muiden seurassa on melkein tasan sama asia kuin että ite hiisaisit).

Ja jos sorrut niin älä pidä sitä epäonnistumisena vaan oppimiskokemuksena!! ja siitä on sitten suunta vaan ylöspäin.

Mä oon ihan saletti että sä pystyt siihen mennen tullen. :hug: Tee vaan se päätös, ja mieluiten jo tänään, jaksuja, et ole yksin! Tuu purkaa tänne joka kerta kun tekee mieli vetää henkoset ja sä pääset siitä tunteesta ihan varmasti yli!

:heart: U can do it!!
 
BridgetJones : luin synnytyksestäsi tuli ihan oma synnytys mieleen nuorimmaisen kohdalla minullakin tuli harvakseltaa supistuksia kun menin synnärille,olivat laittaa kotiakin mutta oli hiljasta niin ottivat sisään ja sanoivat et seurataan..sitten kivut yltyivät ja pyysin puudutetta mutta kätilöt vain sanoivat että älä höpötä ei vielä kun et ole etes paljon vielä auennut (3cm)..kipu vain paheni enkä pystynyt mitenkään oleen koko ajan supisteli,sitten ärähdin että nyt jotain lääkettä..no kätilö sanoi et no katsotaan oletko auennut enempää..hups olinkin täysin auki ja eikun ponnistamaan.(puoli tuntia oli mennyt edellisestä sisätutkimuksesta)ponnistus aika oli 2min. sanoivat että jos vielä teet niin varaudu syöksysynnytykseen,mitä se niinkuin käytännössä tarkoittaa?

oireettomasta raskaudesta on ollut täällä puhetta: itsellä ei ole mitään muita oireita kuin väsymystä hiukan..
ensimmäinen neuvolakäynti on vasta maaliskuun puolessa välin,ultraan odotan pääsyä joka on vasta joskus maaliskuun lopulla.

bakukaa ja maha-asukki 5+0
 
ONNEA TAIKAMYRSKY, Niin sitä pitää, jee !!! :D
(hih vähän innoissani olen hyvistä uutisistakin välillä... ;) )
Mutta piti kysyä... sun LA on 5.10 ja tänään rv6+4.
Mulla LA 1.10. ja tänään rv6+5, kummalla on nyt joku väärin? :whistle:
Mä katsoin oman LA:n vain siitä ultrakuvan reunasta... hmmm...

pokermama: Mulla oli samanlaisia ajatuksia plussan jälkeen, kun sulla! Reilu viikko mulla meni plussauksesta, että sain sauhuttelun jätettyä... Mulle tuli omatunnon tuskia, itkin jopa tupakan jälkeen ja tuli mahakin kipeeksi, ihan kun olisin jo vahingoittanut lasta!!! :ashamed: (tämä oli kyllä pääni sisällä enemmän..)

Sitten vaan päätin lopettaa ja ei se niin vaikeeta ollutkaan loppujen lopuksi! Aina välillä tekee mieli nytkin, mutta jos oikeasti edes haistan tupakkaa, meinaan oksentaa! Luulen vaan kaipaavani sitä, mutta ei. ;) Haju ja makuaisti, kun ovat nyt herkentyneet savuttama olosta, tuntuu että iiihan kaikki haisee pahalle ja oksettaa, mutta se taitaa johtua enemmän tästä raskaudesta :D

Kauanko olet polttanut ja kuinka paljon? Itse tupakoin 7 vuotta ja aski ellei enempi päivässä, vähensin n.7 päivässä ja sitten loppui. Sä pystyt siihen, kun minäkin pystyin!!

15 savutonta päivää päivää mulla takana. :D

(.) : Paha olo, paha olo, paha olo. On vilu, olen ärtyinen, väsynyt ja kaikki haisee pahalle. Ah tätä raskauden ihanuutta, toivottavasti saisin jostain pian lisävirtaa... :ashamed:

Lara- ja kikkare rv6+5
 
mama-L kiitoksia potkuista persuuksille :D Joo,ja mies polttaa niin maan perkeleesti. Saattaa vetää 2-3 askia päivässä. Yök. Mulle aikoinaan askikin oli todella paljon! Täs duunipaikan vieressä on apteekki,veikkaanpa vähän,että käyn siellä tyhjentämässä tiliäni,ja kokeilen jotain nikotiinikorvaushoitoa. Teen sen nyt heti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pokermama:
mama-L kiitoksia potkuista persuuksille :D Joo,ja mies polttaa niin maan perkeleesti. Saattaa vetää 2-3 askia päivässä. Yök. Mulle aikoinaan askikin oli todella paljon! Täs duunipaikan vieressä on apteekki,veikkaanpa vähän,että käyn siellä tyhjentämässä tiliäni,ja kokeilen jotain nikotiinikorvaushoitoa. Teen sen nyt heti!
JESH, hyvä hyvä! Suosittelen inhalaattoria ;)
 
Täällä kans yks jolla veriryhmä O-...nyt aloin kans ite tarkkaa miettii tuota vasta-aine hommaa.. ku sain tosiaa sen km:n syksyllä mut jonku piikin ne siel mulle laitto samalla ku antovat tyhjennys pillerit.. hmmm... onnex huomenna esikoisen 1v neuvvola ni voin siellä kysyy tätä..jäi ny kyl aikalailla vaivaamaan :( !!

Hei omistaako kukkaan muu sellasta Angel sounds koti doppleria? ku multa löytyy mut ei mitää hajua millonkahan ois mahdollista ekaa kertaa sillä kuulla sydänäänet :heart:
Ostin sen syksyllä mut en sit kerennykkää sitä käyttää.. :ashamed:

Taikamyrsky: samat sanat aika rennon kuulonen lääkäri =) ..tuollasia sais olla enemmänki. ja ihanaa et kaikki hyvin :flower:
 
Pokermama: Täällä yks joka on tupakoinut ja käyttänyt alkoholiakin melko säännöllisesti. Heti plussan saatuani tuli nollatoleranssi samasta päivästä lähtien. röökit annoin kaverille ja en edes töissä polttanut vaikka siellä on usein kova tarve päästä hermosauhuille! Mä ajattelin myös että vähennän ja annoin itselleni muutaman vielä luvan polttaa mutta en vain pystynyt. Se meni kertaheitolla se lopetus. Tsemppiä, kyllä sinäkin pystyt siihen. Ja pysytelkäähän savuttomina!

Mulla on ollut tosi flunssainen ja kipeä olo ja huonot fiilikset kun lapsen isän kanssa on välit todella huonot. Hän haluaisi että tee abortin ja ei ilmeisesti aio nyt sitten yhtään olla mukana mikäli annan lapsen syntyä. En ole mitään vielä varmaksi päättänyt mutta en usko että pystyn mitään aborttia tekemään ja kerroin sen hänelle eilen ja suuttui pahasti :( Joten ilman tukea nyt kai sitten odotellaan yksinään. Toki on ystävät ja vanhemmille pitäisi vielä kertoa mutta pelottaa heidänkin suhtautumisensa, jos se on samanlainen ja toivoisivat että keskeytän :( Onko tässä nyt oikeasti mitään järkeä, selviänkö mä yksin kahden koiran ja vauvan kera? Pelottaa tämä toiminta :(
 
Kivi vierähti sydämeltä! Hoitaja soitti just verikokeen tuloksen ja hcg on 576, eli tukevasti ollaan raskaana!

Nyt voisin tulla listoillekki, eli la ois 15.10 ja synnäri joko OYS tai OAS.
Niin minä oon siis 28 ja mies 39, 2v sitten alotettiin yritys ja vuosi sitten saatiin musertava uutinen tutkimuksissa, miehellä ei tuu ollenkaan siittiöitä siemennesteeseen, eli luomuna ei vauvaa koskaan saada. Kivesnäytteestä siittiöitä kuitenki löyty ja viime syksynä tehtiin ensimmäinen mikrohedelmöitys eli ICSI, josta tuli nega ja samaten pakastetun alkion siirrosta. Nyt sitten vuoden alussa uusi icsi josta yllätyksenä plussa! Olin ihan varma, ettei se taaskaan onnistu, mutta niin vaan pieni tarrautu kiinni :)
 
Voi taivas, miten voikaan väsyttää. 9 tunnin yöunien jälkeen tuska herätä, ja poikaa päiväunille laittaessa nukahdin itsekin.. huoh. Jatkaisin unia, ellei pitäs mennä kiireenvilkaa suihkuun ja valmistautua kaupunkireissuun (täällä mä vain nökötän :whistle:.
Pää on täynnä räkää, ärsyttää. Sekin väsyttää ja tekee niin kipeän olon. Kuumetta ei nosta..

En muista oliko esikoisen aikaan valkovuotoa, mutta nyt on, todellakin! Mutta sen muistan, että minulla oli muutama todella paha migreenikohtaus, kesti kolme päivää, lamautti ihan täysin. Mikään lääke, mitä saisi ottaa, ei siihen auttanut eikä auta. Toivon todella, että nyt se jäis vähemmälle..

Istuin maanantaina kampaajalla, väri päässä, kun satuin lukemaan sitä pinnin juttua. Turha itkeä, kun pissi on housussa.. :( En tosin ole kertonut kampaajalle raskaudesta, mutta värjäs se aikanaan, vaikka tiesikin.. Ei olla muutenkaan kerrottu oikeastaan kellekään vielä. Yksi ystäväni tietää, jolla on kokoajan itselläänkin yritys raskautua päällä. Minä en malttaisi olla kertomatta, mutta mies toppuuttelee syksyn tm:n takia.. Ihan ymmärrettävää kyllä. Syksyllä nimittäin kerrottiin melko pian plussan jälkeen ja niin siinä sitten kävi..

Ihana tämä raskausdementia. Oli minulla asiaakin, mutta unohdin sen. :ashamed: Eikun joo. mä kerroin jo olevani 30, no mä hiukka etuilin, täytän viimenen viikonloppu. No, mä oon koko alkuvuoden hupattanu, että järjestän bileet ja tottakai niitä nyt sitten odotetaan.. Järkkään ne kyllä ja ne tulevat olemaan joo melko kosteat, mutta miten ihmeessä minä teen sen, ettei kukaan nyt keksi, että meille tulee vauva?!? Valehtelenko jostaki todella megasuperkovasta migreenikohtauksesta, että olen joutunu ottamaan niin ja niin paljon lääkettä, en voi juoda. Vai huijaanko muuten, käyn omasta piilosta laittamassa alkotonta siideriä tuoppiin ja teeskentelen sujuvasti? Vai mitä minä teen? Synttäreiden aikaan en ole vielä edes käynyt ekassa neuvolassa ja mies nyt haluaa sen ekan ultran nähdä enneku kerrotaan ihmisille.. auttakkee minua, pliis..

miinuliini 6+2
 
Mama-L: no hyvä kun soitit ja selviää tuo homma. Aika mielenkiintoista tosiaan, kun ei kukaan ole sanonut siitä piikistä sinulle silloin. Mullahan on veriryhmä A- ja meitä on 5%, mutta mulle kyllä keskenmenon yhteydessä sanottiin, että piikki täytyy ottaa kolmen päivän sisään. En varmaan itsekään ois ymmärtänyt kysyä... Että tosiaan tavallisen tallaajankin täytyy vaan kaikki tietää... Esim. kuopuksen syntymässä jouduin muistuttamaan että saan tipalla lääkettä tulemaan kun edellisessä raskaudessa infektion yhteydessä todettu sreptokokki b, sitä en varmaan ois saanut jos en itse olisi sitä tiennyt, ja sekin selvisi pelkopolilla vasta. Tosiaan mammat nyt kaikki ylös aina... :)

j-22: kyllä kaikki on varmaan hyvin sulla, kun olet sen piikin saanut. Ei varmaan mitään muutakaan piikkiä siinä kohissa anneta...

Polttamisesta en oikeen osaa muuta sanoa, kun että lopettakaa niin pian kun mahdollista. Tää alku on tosiaan kehityksen kannalta tärkeää aikaa ja nopeeta... mä oon vähän huono neuvomaan kun en ole koskaan polttanut, se on varmaan helpompi sanoa kuin tehdä, mutta paljon tsemppiä teille jotka painiskelette tupakkamonsterin kanssa! =)

Ja uusille taas tervetuloa, kiva tosiaan kun on iso jengi meitä jo!

Lilein ja piipiäinen
 
pokermama, loistavaa!! Mä söin alussa puolikkaita 2mg purkkia muutaman päivässä ehkä 4 päivän ajan ja kyllä niistä jonkin verran sain helpotusta. TSILJOONASTI TSEMPPIÄ!! :heart: Voin luvata et mikään ei tunnu paremmalta ku se, ku oot ollu pari kk polttamatta, sun ei tee enää tupakkaa mieli ja voit olla NIIN tyytyväinen itsees että teit tän päätöksen teidän molempien puolesta.

j-22, eiköhän se oo ollu se AntiD-piikki (mulla laitettiin ainaki synnytyksen jälkeen mahanahkaan se ), kannattaa toki kysyä vielä terveydenhoitajalta jos huolettaa!! Mutta kyllä se aina rhesus- tapauksissa laitetaan jos on keskenmeno ja hoitoon hakeutuu.

Lilein, katoppas kun mä en soittanut siitä kemiallisesta edes minnekään! Tein perjantaina haalean haalean haamun ja sunnuntaina alko kunnon menkkavuoto samantien. Ja se oli taas "plussa" ekasta kierrosta, ei yhtään menkkoja välissä. Eli 16.3 jätettiin pillerit pois, plussa tuli 17.4 ja vuoto alko 19.4. Eipä tullu mieleenkään siinä enää neuvolaan soitella... :ashamed: Luulis silti että synnärillä olis enemmän informoinu mua tästä asiasta jo!!!

MINÄ OON NIIN HELPOTTUNU. Nyt on sitten lääkäriä konsultoitu ja mitään vaaraa mulle eikä tälle vauvalle kuulemma ole, kun siinä kemiallisessa ei oo voineet veret sekoittua (ei istukkaa, ei sykettä vielä sikiöllä ) ku meni niin heti kesken. Ei kuulemma tarvii yhtään pelätä eikä tarvii testailla vasta-aineita aikasemmin, eikä oo mitään hätää, mulle eikä vauvalle. Paras uutinen ikinä!!! Ehdin säikähtää jo niin hirveesti.

:heart: :heart:
 

Yhteistyössä