Peyote
Mä oonkin menossa juhliin tossa.Peyote, sulla on ihan liikaa kajalia.Ei nyt olla Egyptissä faaraoiden aikaan.
Mä oonkin menossa juhliin tossa.Peyote, sulla on ihan liikaa kajalia.Ei nyt olla Egyptissä faaraoiden aikaan.
Sulla on tosi kauniit kasvot.
olen feminiininen versio isästäni joka muuten oli nuorena hyvänäköinen kaveri, sellainen komea hippipoikaSulla on tosi kauniit kasvot.
Ei vitsit hei..Kiitos =) Oon myös meikkitaiteilija, as you can see.
Voi miten nätti olet
Kiitos :heart:Voi miten nätti olet
Noit tatskavehkeitähän voi ihan ostaa huutonetistäkin. Ei voi olla vaikeeta! rajattomat mahdollisuudet vaikka minkämuotoisiin kulmakarvoihin!Joo, kyllä mä voin kestopigmentoidakin. En oo koskaan kokeillu, mut ei voi olla sen vaikeempaa ku piirtäminen! Just häihin ois must saada vähän uutta lookkii, suostun mielelläni auttamaan =)
Joo, tai voin lainata myös kaverin liikkeestä konetta ja jotain käytettyy neulaa, jossei se raaski uutta antaa =)Noit tatskavehkeitähän voi ihan ostaa huutonetistäkin. Ei voi olla vaikeeta! rajattomat mahdollisuudet vaikka minkämuotoisiin kulmakarvoihin!
vaikka sellaiset spiraalit, sateenkaarenväriset? tai kulmat kolmessa kerroksessa?Joo, tai voin lainata myös kaverin liikkeestä konetta ja jotain käytettyy neulaa, jossei se raaski uutta antaa =)
Mahdollisuudet tosiaan on rajattomat, mutta vain kerran. Ellei kohta oo muodissa useat kulmakarvat kerralla.
Tiäks mikä tuli mieleenvaikka sellaiset spiraalit, sateenkaarenväriset? tai kulmat kolmessa kerroksessa?
Damn! Sä oot hotti! Kiva nimimerkki btw, kokemuksia käytöstä?
Ei tietenkään oo semmosia kokemuksia. Oon lähes päihteetön ihminen oikeesti. Alkoholia saatan ottaa silleen ei-humalahakuisesti.Alkuperäinen kirjoittaja vitulla päähän;29082491:Damn! Sä oot hotti! Kiva nimimerkki btw, kokemuksia käytöstä?
Laita kuva isästäsi?
Hellarit juo muutenkaan mitään, korkeintaan omaa kusta. Menotkin niissä hellareiden kinkereissä sitä luokkaa että tervejärkinen häipyy sieltä hyvin vikkelään pois.Ei tietenkään oo semmosia kokemuksia. Oon lähes päihteetön ihminen oikeesti. Alkoholia saatan ottaa silleen ei-humalahakuisesti.